רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 3 באפריל 2014

הקשר בין ה"אמא המגהצת" לבבא יורם



לכב' הרב חיים שאולזון שליט"א
הקול השפוי במחנה החרדי

ראשית אני ממש התפעלתי מהתגובה שלך לפרסום שעשו נגדך בערוץ 2, רק גרמת לקידוש ה' בתגובה שלך, לא התלהמות ולא התפרצויות זעם, הסברת את עמדתך בצורה הכי יפה והכי נכונה שאפשר.
אני מעיד כי עשרות פעמים שלחתי לך חומר ומעולם לא דיברת על כסף. יישר כחך על שאתה הקול השפוי היחיד במחנה החרדי, ואלפים חייבים לך את חייהם על שמנעת כל כך הרבה שחיתויות. ואני יודע על הרבה אנשים שמפחדים לעשות דברים כיון שלא רוצים לקרוא על זה מחר אצל שאולזון.

עכשיו אני מביא לך את הסיפור שהתפרסם לפני כשבוע על ה"אמא המגהצת" מנתיבות. הרבה לא יודעים במי מדובר ומה הסיפור, ואני אביא לך כאן את הסיפור האמיתי כפי מה שביררתי וזה ממש לא הכי נעים.
הסיפור שהתפרסם הוא על זוג הורים מנתיבות שהגיעו לבי"ח עם ילד בן חצי שנה שסובל מכוויות חמורות בגב שנעשו עם מגהץ.
השם של האברך הוא משה בוגנים והוא אחד האברכים החשובים אצל בבא יורם אברג'ל בנתיבות ואשתו היא אורית בוגנים והיא עובדת עבודות בבית. האברך הנ"ל הגיע יום אחד למוקד מר"מ בנתיבות עם הילד שסבל מכוויות חמורות בגב ואמר שהוא לא יודע איך זה קרה לילד, זה קרה לפני כמה ימים והוא חשב שזה יעבור לבד אבל עכשיו הוא רואה שהילד צורח כל הזמן וזה מפריע לשכנים אז הוא הביא אותו. הוא טען שזה קרה ע"י שמגהץ נפל על הילד. אבל המציאות מוכיחה שזה היה על הגב של הילד לפחות 20 שניות. המוקדנית מיד הפנתה אותו לבי"ח תוך כדי שהיא מעדכנת את משטרת ישראל שיחכו לו בבית חולים. כאשר הגיעו הזוג לבי"ח עם הילד מיד נלקחו לחקירה ע"י המשטרה, כאשר יש סתירות רבות בדבריהם. האבא אומר שאף אחד לא היה בבית אלא רק הילד התינוק עם הילדה הגדולה, וכך הוא ניסה להפיל את התיק על הילדה. האמא טענה בחקירה שהיא היתה בבית והיא לא יודעת איך זה קרה.
כשהשוטרים ראו שיש הרבה סתירות בעדויות, הם שלחו את ההורים למעצר, ואת הילדים שלחו בנתיים לשכנים עד שימצאו להם משפחות אומנות.
אנשים מהשכונה סיפרו לי שהאמא ידועה בתור אחת שלוקה בנפשה ויש לה מידי פעם התפרצויות זעם וזה יכול להיות שבאחת ההתפרצויות שלה היא תפסה את המגהץ והדביקה אותו לגב של התינוק.

יום לאחר המקרה דיבר בבא יורם ואמר: "חסר לי שרק ידעו שהוא אברך שלי ויקשרו אותי למקרה הזה. מספיק אני מסובך עם המקרה של האיומים על הרנטגן. ואם יקשרו אותי למקרה יכולים למצוא בשיעורים שלי דברים שאני אמרתי ויקחו גם אותי לחקירה". כך בדיוק הוא אמר.
והכוונה שלו היא, ידוע שבשיעורים שלו הוא מעודד אלימות כלפי הילדים אם הם לא שומעים להורים, כגון אם מבקשים ללכת לחוג, אפילו חוג חרדי, אך אם מי שמעביר אותו לא אדם מחסידיו של בבא יורם, אז אסור באיסור מוחלט ללכת לשם, ואם הילד מתעקש אז להכות אותו מכות רצח עד שיפסיק לבקש. וזו רק דוגמא קטנה.
וידוע מה שהוא אמר שמי שמדבר עליו צריך "לפזר לו את הפנים, יש לך אבן זרוק עליו, יש לך סידור זרוק עליו, גם אם זה אשה, יבוא אלי אח"כ ואני יכפר לו על זה, לא נורא אם הוא ימות". יש הקלטה של זה ברשת.

והנה עכשיו הדיבורים שלו גרמו למעשה נוראי, התעללות נוראה בתינוק בן חצי שנה שגיהצו אותו וצריך לעבור טיפולים בכוויות, וזה כאבים איומים.

והנה מיד לאחר המקרה הזה בבא יורם ברח לחו"ל לכמה שבועות בתואנה של איסוף כסף למוסדות אבל האמת היא כמו שאמרו המקורבים אליו שזה בגלל שהוא פוחד שיקראו לו לחקירה בפרשת ה"אם המגהצת" והוא מחכה שהרוחות ירגעו.
הלוואי ובזכותך שאתה מפרסם כאלה דברים יפסקו ההתעללויות האלה. ואנשים לא יפלו קרבן לכל מיני באבות נוכלים.

2 תגובות:

  1. תתביש לך נוכל הזהרו מגחלתן שלא תכוו

    השבמחק
  2. אני מכיר אותם ולפי דין תורה צריך לשמוע את כל הצדדים חבל הוא אברך מצוין וחבל שרושמים את השם שלו כאן זה לשון הרע גמור וברוך השם הוא חזר לביתו לילדים שלו ורק כאן לא רושמים סליחה לאברך הזה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.