רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 13 באפריל 2014

מרדכי בריסק לא מוכן לאפשר לחסידי בעלזא לקנות עופות

מאת בעלזער

עוד דוגמה לדיקטטורה בבעלזא בו אף אחד מן העסקנים לא דואג אלא לכיסו וכבודו הפרטי גם אם זה בא על גבם של חסידים נזקקים.חסידות בעלזא רועשת בימים האחרונים ממעשה הנבלה שנעשתה ע"י מוטי בריסק מנכ"ל מחזיקי הדת ואשר התפרסם ברבים.
הכל התחיל כאשר המקובל מראש העין הרב עפג'ין, אשר מחפש זה זמן רב כיצד ליכנס לתודעת הציבור החרדי, החליט לתרום ולארגן מכירות בכל רחבי הארץ של עופות ב5 ש"ח.
לשם כך, סידר שחיטה מיוחדת בהשגחת רבנים מכל גווני קשת הציבור החרדי, ע"מ שהכשרות תספק את כולם.
בבעלזא, היה מי שהתלהב מן הרעיון בתוך ארגון אהבת חסד והחליט להצטרף ליוזמה. פנו אפוא לרב ח"פ הורוביץ מאשדוד שיצטרף להשגיח על השחיטה למען יוכלו אף חסידי בעלזא הנזקקים ליהנות מעופות במחיר מוזל וכך הווה, השחיטה יצאה לדרך.
אולם, הדבר נודע למוטי בריסק, מנכ"ל מחזיקי הדת. כדי להבין את הבעיה שלו בעניין, עלינו לחזור אחורה ללפני כשנתיים, עד אז ההכשר של מחזיקי הדת, החזיק כלכלית בעיקר בזכות העופות הבלעדיים שכל בעלזא קנו אותם וכל הישיבות והמוסדות השתמשו בהם. הגיע מוטי בריסק, והחליט בצעד אבסורדי להפסיק את השחיטה של בעלזא, ולהצטרף להכשר קהילות שקמה לא מזמן ובכך שבר את השוקת הכלכלית עליה נשענו עד עתה בקהילת מחזיקי הדת. שימו לב שמיד עם הצטרפות בעלזא להכשר קהילות, עלו המחירים בכ8 ש"ח לקילו - כיון שמוטי בריסק חייב להרוויח כמה שקלים לכיסו הפרטי על כל קילו עוף שנמכר!
הרי שאם יחלקו/ ימכרו עופות לחסידי בעלזא במחיר מוזל, מי שיפסיד מכך הוא בריסק.
האחרון הקים קול צעקה בבית מר"ש ותוך שעות ספורות הגיע טלפון בהול מהמשב"ק מיכל פירר לראשי אהבת חסד בהוראה מן הקודש פנימה שיגנזו מייד את הרעיון. טלפון נוסף לדיין רח"פ הורוביץ שיפסיק מייד את הצטרפותו לשחיטה, הכל כמובן בהוראה מן הקודש פנימה...
ערב פסח ואברכים קיבלו פה ושם תלושים לקניית אותם עופות, אותם השיגו ממוסדות אחרים שאינם קשורים לבעלזא. הלכו אברכים תמימים ושאלו את פיו של רח"פ הורוביץ אשר היה מעורב בשחיטה, האם העופות כשרים לאכילה.
תשובתו היתה שכאשר היה במקום, היו לו הרבה ספקות, פקפוקים ודברים שלא נראו לו כל כך, לפיכך הוא נמנע מלענות על השאלה ישירות, אבל על עופות "קהילות" הוא מעיד בוודאות שכשרים למהדרין מן המהדרין ללא שום ספק ופקפוק....
מעניין לציין שהמשב"ק פירר והדיין הורוביץ השתדכו בשבוע האחרון...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.