רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 באפריל 2014

האכזבה היתה גדולה חסידי הרב ברלנד עשו את הסדר בלעדיו

מאת ברסלבר

בשובו בנים מאשימים ותוקפים את הרב האשכנזי וורן גולדשטיין וטוענים שבגללו הרב ברלנד בחר לעשות ליל הסדר עם משפחתו לבד ולא הגיע לליל הסדר כדי לא ליצור מהומות ורעש במדינה עקב התנגדותו של הרב וורן, למרות שהרבנים הראשיים לישראל יצאו בערב פסח בקריאה לארח את חסידי הרב ברלנד בפסח, הרב גולדשטיין לא חזר בו עד לרגע זה והתנהג באכזריות כמו רפורמי ואף בערב החג אירגן הפגנה נגד החסידים ולאכזבתו הגיעו רק 15 נשים מאירגוני הרפורמים והקונסרטיבים להפגין, זה רק מראה מי הם שומעי ליקחו של ד'ר וורן גולדשטיין שמתוך 70אלף יהודים שגרים ביוהנסבורג רק 15 נשים נענו לקריאתו ובאו להפגין, חסידי הרב ברלנד התאכזבו מאוד מכך שהרב לא הגיע אליהם וערכו ליל הסדר בלי הרב

2 תגובות:

  1. ברלנד יודע שאנשים מכרו את רכושם האחרון כדי לנסוע לדרום אפריקה ולפגוש בו. אבל האגואיסט הזה החליט שעדיף לו לאכול לבד. שמעתי שעשו שם בסוויטת המלון של ברלנד "סדר" עם טון אוכל דשן ושמן עם וודקת נסך וליקרי נסך ובחורות גויות שבמהלך הערב הישילו את בגדיהן. החסידים ישבו לבד במקום אחר ואכלו קש.

    השבמחק
  2. Sara Israeli
    300 החסידים שנסעו וחצו יבשות כדי לחגוג עם הרב ברלנד את ליל הסדר התאכזבו מאד. הרב לא הגיע.. מאות חסידיו ישבו נאוהל שהקימו להם קהילת היהודים ביוהנסבורג . .וניסו לקיים ליל סדר כהילכתו. אך האוהל ספוג הגשם דלף עליהם. הנשים בכו. גם הילדים. לפי הדיווחים זה לא היה ליל-סדר. זה היה סיוט!!!
    והרב שחושש מהסגרה לארץ לא העז להופיע.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.