רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 במרץ 2014

צבועים נמאסתם

לכבוד ר' חיים שיחי'

אני המום ומתקשה להאמין שהעולם מטומטם אני רואה כאן סרט ששמו מלחמת אדמורי"ם או קבוצות-קהילות בחיים שאולזון ושואל את עצמי האם אני אני רואה נכון או משהו בדיוני
מה רואים בסרט איך שתובעים מחיים שאולזון להיות צדיק יותר מן הצדיקים שפירושו לכל אדמו"ר מותר לקחת כסף על כל שטות, היהדות החרדית בנויה כל כולה על כסף, הכשרות וכל מה שרק תרצה זה כסף גדול ומחיים שאולזון מבקשים שיהיה צדיק יעבוד בלי כסף
מדוע אני כותב לך, לפני כמה חדשים הייתי צריך עזרה בפרסום מסויים ומאחר וסלדתי ממך יותר נכון תיאבתי אותך פניתי לבחדרי חרדים והם ביקשו ממני סכום מדהים פניתי לאנשי כיכר וגם שם למדתי שהכל כסף הכל מכור אם עובדים עם זה כבר אי אפשר לשרת את המתחרה
אליך לא פניתי כי ליבי לא נתן לי אבל שיניתי את דעתי עליך למדתי כמה מלוכלכים הם אמרתי לעצמי אם כן מה אני רוצה משאולזון
הכל אצלנו החרדים כסף כל דבר שבקדושה זה כסף בלי זה לא תוכל להיכנס לאדמו"ר אם לא השארת סכום יפה אצל הגבאי ואצל הרבי אבל מחיים שאולזון רוצים שיהיה צדיק, המנהלים ראשי המוסדות כמה הם מפרישים לעצמם איך הם סידרו לעצמם ולילדיהם דירות והרבה נכסים והון, וכל זה מובן
אני לא יודע מה האמת גירסתך או גירסתם וזה לא מענייו אותי מפני שגם אם הם צודקים שאתה לוקח כסף מי העלה על הדעת שאתה יותר צדיק מהבעלזער הוויזניצער הגערער הסערעטער  ואחרים שאוהבים הרבה כסף את אלו העשירים שנותנים להם כסף הם מקדמים לאלו יתנו כבוד ויעלימו עין מפשעיהם במיוחד למי שנותנים להם מזומנים מכניסים ישירות לכיס
ובאשר ללבן או שחור שפעם יחקרו את הרבי'ס הללו כמה הם מדווחים בשנה מן המזומנים הללו ואחד אחד מהם יישב בבית הסוהר, אז בבקשה שיתנו מוסר לאחרים
חותם מי שלא אהב אותך עשרות שנים ולא יכול יותר לשאת את הצביעות הזו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.