רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 במרץ 2014

בענין המחלוקת על המקוה ב-749

מאת חב"דניק

הפרשה שהתפוצצה בין המשיחיסטים

איני מעוניין הרבה להתייחס לפרשה ההזויה הזאת, של ההלשנה למשטרה במוגע למקווה, רק אני מעוניין במספר מילים לכתוב לציבור המשיחי שסוף סוף אולי הם יתחילו לקלוט מי הוא אותו מנדי הנדל שכביכול בא לעזור להם ע״י חלוקת כובעים וחליפות פעם בשנה, האדם ההזוי הזה שמתנהג כמו אחרון המויסרים בדורנו, המקרה שארע לאחרונה שהוא מסר לכם בחור למשטרה זה רק היה תקדים למה שהוא יעשה לכם.
בתור אחד שמכיר אותו, אני מזהיר אותכם לא להתקרב אליו או לאחד מאנשיו הקרובים ולהתרחק מהם כמו מאש, זה אנשים מהזן הגרוע ביותר שהם יכולים לקבור אותכם המשיחסטים יום אחד ולא תדעו את הדרך לצאת מהקבר.
אז ההצעה שלי אליעם היא לא לתת לו להיכנס ל-770 ולזאל הגדול, אחרת בהמשך אתם תצטערו ותבינו עד כמה שצדקתי.

(איני מעוניין להדליק בינכם המשיחיסטים את האווירה, אני פשוט כותב מילים אלו ממקרה אישי שחוויתי עם אותו האיש)
 מ.ד.

2 תגובות:

  1. האדם שנקרא בשם הנדל כבר שוה סרט בפני עצמו
    צודק הכותב במה שהוא כותב , והנה כמה מאמרות שאפילו חז"ל לא אמרו,
    אים הייתי יודע כמה כסף נכנס בקופות באוהל אז לכתחילה הייתי משתלט על המקום,
    אתה רואה את המשרד איפה שהרב קרנסקי יושב בעוד שנתיים אני אשב שם,
    אני מנסה להתקרב לאחים הכט ואני אקח להם את המשרד ע"י שישלח את הבחורים המשיחים ביום רביעי לבתי הספר ואשתלט על התעלוכה בלג"בעומר
    וזה כבר קרה,
    בקיצור כל מילה שלך שוה זהב,

    השבמחק
  2. הנדל והמשיחיסטים הם גידול סרטני שהתחיל לתקוף את עצמו

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.