רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 28 בפברואר 2014

תושבי ביתר וקרית ספר הודיעו לנתניהו כי הם מוכנים להתפנות מרצון למען השלום - גימיק טפשי

אני מבין שבימינו מחפשים גימיקים, אבל אם כבר אז כבר ולא לעשות טפשות, אתם לא דופקים את אמריקה לא את הבית היהודי ולא את נתניהו אלא את עצמכם בלבד. מכתב כזה עם העתק לאובמה לא עושה טוב לישיבות אבל עושה רע מאוד לעתיד ארץ ישראל

לכן, מי שכתב אותו ואם אכן שלח אותו, עשה רעה לעם ישראל ולארץ ישראל שאינה נחלת החילונים הבית היהודי נתניהו או כל מי, היא נחלת העם היהודי שלי ושלך ושל כולנו יחד וויתור כל כך קל עליה מעיד שמשהו חולה בתפיסה שלנו

איני דן כאן על עדיפויות, מפני שכאן לא השאלה ישיבות או קרית ספר, הייתי רוצה לראות באמת אז, אם היתה שאלה כזו, קיום הישיבות או עתידה של קרית ספר וביתר אם הציבור היה קם ומודיע הנה קחו במתנה את הדירות שלנו למען התורה. מודיע אני לכם בזאת כי אנחנו טובים בפה במילים אבל רעים מאוד במעשים, כשזה צריך לעלות פרוטה אחת כל הסיפור אחר

בנוסף, לא למדתם כי מה שמוציאים מן הפה בסופו של דבר משלמים את המחיר, משה רבנו אמר מחני נא מספרך אשר כתבת ובפרשת תצוה הוא כבר לא נמצא, מי שרק אומר כי הוא מתפנה מרצון בסופו של דבר ייאלץ להתפנות, ובטענות שתבואו לעצמכם בלבד, מפני שבישלתם את זה לעצמכם במילים שלכם, אין אוייב גדול יותר מן הפה

תגובה 1:

  1. ממש לא גימיק טיפשי, הבית היהודי נלחצו מזה ועוד איך...............
    מספיק היה להיכנס לרוטר ולקרוא שם את התגובות של הציבור הדת"ל והכללי לדברים ולראות כמה שזה משפיע.
    וכן, בהחלט, לא שווה ישוב הארץ ללא התורה, נלך לגור בנגב או בגליל העיקר עם התורה הקדושה- וזה לא משנה אם יש לך שיעור של שעה ביום או שאתה אברך כולל מן המנין...............

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.