רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 28 בפברואר 2014

הרב בצרי מוחה ואומר כי מעולם לא דיבר נגד הרב ברלנד בעיניו הוא צדיק

מאת ברסלבר

הבוקר כמידי יום הגיעו המתפללים הקבועים בישיבת 'השלום' של המקובל הרב דוד בצרי  להתפלל עימו תפילת שחרית בנץ החמה, לקראת סיום התפילה ניגש איזה אברך לרב בצרי לחש באוזנו דבר מה ואז הרב קם ממקומו ויצא איתו החוצה, אחרי שניות ספורות, לפתע הם שומעים מבחוץ את הרב בצרי צועק צעקות נוראות ואיומות!! כל המתפללים רצו מהר החוצה באמצע התפילה בבהלה גדולה לראות מה קרה?! ואז הם רואים את הרב בצרי נסער ביותר עומד עם אותו אברך וצועק "רשעים..." "שקרנים....."  "רמאים...."  וחזר על זה מספר פעמים "רשעים...."  "רמאים...." אני מעולם לא דיברתי נגד הרב ברלנד!! אני יודע את הצידקות שלו ואת הקדושה שלו... איך אני יכול לדבר עליו?! זה שקר וכזב!! "אני לא מוחל למי שכתב את זה"....!!! זה ממש חילול ה' !! בזיון התורה שאומרים דברים כאלה בשמי!! תציל אותי תדאג שימחקו את זה מייד!! המתפללים ההמומים לא הבינו את פשר הדברים וניגשו לאותו אברך ושאלו אותו מה קרה?! אז הוא סיפר להם שהוא קרא  באחד התגובות 'בבעולמם של חרדים' שכתבו שהרב בצרי דיבר נגד הרב ברלנד והיה מאוד מעניין אותו לברר האם זה נכון? אז שאל את הרב, וזה התגובה שקיבל מהרב

4 תגובות:

  1. הנה צריך עוד הוכחה ששונאי הרב ברלנד המגיבים ומפיצים סיפורי שקרים בתגובות באינטרנט, הם שקרנים ורמאים?!!

    השבמחק
  2. סיפור זה לא יתכן. הרב בצרי אמר לי מפורשות בשנה שעברה פרשת ויצא ששמע מבאי ישיבתו שהרב ברלנד התעסק עם נשותיהם. הוא קרא לרב ברלנד "נואף" ו"מחלל השם". באזני שמעתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. דבר זה היה במעמד רבים ואפשר לברר, אבל לליצנים כמוך לא יעזור אפילו להראות בעיניים.

      נ.ב.

      האם לא ברור שמי שהגיב בשעתו ב"בעולמם של חרדים" ופרסם את התגובה השקרית הזאת, הוא גם זה שמגיב פה כעת?...









      מחק
    2. כן אנונימי? מה השם שלך?

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.