רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 28 בפברואר 2014

מבזקים - מפה ומשם

היום!! היתה הקמת המצבה של  הרה"ק שר התורה לוחם מלחמת ה' גאון הגאונים מרן רבי ירחמיאל ישראל יצחק דאמב זצוקללה"ה זיעוכי"א, בשעה 2:00 בבית החיים ענדפילד, לאנדאן,,
--------------
שלושת מזכירי המועצות: הרב אברהם רובינשטיין הרב מרדכי שטרן והרב אמיר קריספל נכנסו לפני שעה קלה למעונו של מרן ראש הישיבה שליט"א, ודנו באריכות בכל תוכן וסדרי העצרת. בין השאר ביקשו לשמוע ממרן שליט"א האם אפשר לומר סליחות בר"ח. מרן רה"י שליט"א אמר,  כי הדבר לא ברור בהלכה ושלח אותם לשאול את מרן הגר"ש ואזנר שליט"א.
 --------------
אבי שיף בתיעוד וידאו בלעדי ב'קוקר' מהפגישה הדרמטית של האדמו"ר מסטמאר עם ראב"ד העדה החרדית הגר"מ שטרנבוך על רקע המתיחות בעדה החרדית.
 --------------
רבני המטה "להצלת העם והארץ" יצאו בקריאה נרגשת להשתתף ביום ראשון הקרוב בעצרת התפילה בירושלים בסימן "לך כנוס את כל היהודים".
 --------------
פיצ'יפקעס: יו"ר תנועת ש"ס הרב אריה דרעי מארס הערב את בתו תהילה תחי' בשעטו"מ. שמחת הווארט תתקיים בבית משפ' דרעי הערב בשעה 21:30, למשפחה ומקורבים בלבד.
 --------------
הכתבה שהעלתי מסרוגים לא הייתה חלילה נגד החסידות הקדושה בעלזא אלא הפוך נגד אתר סרוגים שביזה את החסידות הקד' והשווה אותם למסתננים
--------------
בח"ח:הפליטים החדשים • בעלזא מתכננת: משרדי הגירה לארה"ב הביטאון הרשמי של חסידי בעלזא - 'המחנה החרדי', חושף תוכנית פנימית לפתיחת משרד הגירה לארה"ב ביום שיאושר חוק הגיוס • לדברי העיתון "קבוצת סנטורים אמריקנים הבטיחו סיוע בהשגת מעמד פליט למשפחות חרדיות" • בדברים לאדמו"ר מסאטמר הביע האדמו"ר מבעלזא תמיכה בתוכנית הירידה מהארץ ואמר: "יש יידישקייט בארה"ב".
 --------------
ידיעות:נשות החכי"ם החרדיים פנו לשרה נתניהו בעניין הגיוס.
 --------------
מעריב:ההנהגה החרדית ממקדת את האש ברה"מ אך הציבור ברחוב מתמקד בלפיד.
 --------------
הארץ:הערכת צה"ל:רבע מהבנות המקבלות פטור מטעמי דת הן מתחזות.
 --------------
בחור בן 15 תלמיד ישי' סערט ויז'ניץ בב"ב נלחם על חייו בתה"ש עקב סיבוך של שפעת.קרוב משפחתו לישראל היום:הוא לא חוסן כי המשפחה לא ידעה את החשיבות.נא להתפלל על ישראל בן חנה נטע.
 --------------
ח"כ אלי ישי: אם לפיד ישקיע עשירית ממה שהשקיע כנגד החרדים בתחום הכלכלי- דיינו. על רקע אפשרות סגירת המתפרה במצפה רמון אומר ח"כ אלי ישי: "אם שר האוצר ישקיע מזמנו עשירית ממה שהשקיע בנושא גיוס החרדים, בתחום עליו הוא אמון- התחום הכלכלי, הייתה זוכה המדינה לפריחה ושגשוג וסגירת מפעלים ומתפרות היו נחלת ההיסטוריה בלבד". עוד אמר  ישי: "מציע לעובדי המתפרה לפתוח עמוד בפייסבוק- זה הסיכוי היחיד שלהם לקבל התייחסות מלפיד".
 --------------
ועדת ההיגוי:יוקם בסמיכות למקום הההפגנה מאהל רפואי ענק בשיתוף איחוד הצלה לשם יפונו כל הנזקקים לטיפול
 --------------
מרנן ורבנן גדולי ישראל חברי שלושת מועצות גדולי וחכמי התורה יוצאים היום במכתב משותף לקראת "עצרת המיליון": "נתניהו מנסה לקעקע את התורה".
 --------------
'סרוגים': נתניהו תומך באלי כהן: הבטיח לסייע לניצחונו בבחירות החוזרות בבי"ש.
 --------------
כיכר:החרדים בבית שמש זועמים על נתניהו שהביע תמיכה באלי כהן.
 --------------
האתרים החרדים מדווחים: חילונים ודתיים ישתתפו בהפגנת "המיליון" יפגינו בעד צבא מקצועי, לטענתם רק כך נהפוך לצבא ויותר ויאחד את הקרע בעם.
 --------------
ציקי פרנק ב'אינדקס ישראל': משרד החינוך החל לפעול למיגור תופעת המאכערים במוסדות חינוך, במידה שיתברר למשרד החינוך כי בקשה לרישיון מוסד חדש או בקשה לתקצוב מוסד חדש הוגשה על ידי תאגיד שהוא גוף צינור, הבקשה לרישיון תדחה וככל שניתן רישיון על סמך מצג זה, הרישיון יבוטל והעברת כספי המשרד תופסק
 --------------
אגודת הסטודנטים - הקריה אקדמית אונו פרסמו מודעה: לאור עצרת תפילה שהוכרזה ע"י גדו"י בעקבות חוק הגיוס המשית עוון פלילי על לומדי התורה. נשבית את הלימודים בכל הקמפוסים ביום א' הקרוב מהשעה 13:00.
 --------------
ישראל כהן ב'כיכר': קריאת המועצות לעצרת: "באופן הראוי ליראי ה', מבלי להיגרר להתגרויות. הגיוס בכפייה הינו הכרזת השלטונות על מרד במלכות שמיים ומלחמת דת כמו במשטרים האפלים בתולדות ההיסטוריה"
 --------------
חב"ד און ליין: בי"ד רבני חב"ד במכתב לחסידי חב"ד להשתתף בעצרת הענק. כעת פורסם מכתב להנהלות הישיבות לאפשר לכל הבחורים להשתתף בעצרת!.
 --------------
אתר סרוגים מדווח: לא רק בעלזא, אלפי מסתננים עזבו את הארץ מרצון בעקבות "חוק המסתננים" שנותן תגמול למסתננים בלתי חוקים שעוזבים את הארץ מרצון.
 --------------
יצחק נחשוני (מרכז הענינים): אם אני יראה את אלי בן דהן בעצרת אני לא יגיב, זו עצרת אחדות. העצרת היא תפילה וזעקה לבורא עולם ולא לפרובקציות. אני לא מבין למה בשערי חסד מכינים פישקיווילים לעצרת של תפילה
 --------------
ברוך מרזל למרכז החדשות: הקמנו מטה להבאת אלפי מתנחלים לעצרת.
 --------------
'קול קורא' של העדה החרדית קורא לצאת להפגנה נגד גזירת השמד ביום א' בשעה 4:00 במלכי ישראל פינת שרי ישראל.
 --------------
מעמד מרגש כעת בחדרו של מרן פוסק הדור הגר"נ קרליץ בביה"ח מעייני הישועה, נכדתו שמתחתנת הערב הגיעה לקבל את ברכתו, כשכל עובדי ביה"ח מתרגשים לראות כלה בשמלת כלה בביה"ח.
 --------------
א' מהנחל החרדי בראיון בלעדי לישי דריקס בנייעס החרדי: ביקשנו אישורים לצאת ולהשתתף בעצרת ביום ראשון הקרוב, ואף שלחנו מכתב בעניין למפקד הגדוד. גם אם לא נקבל תשובה אנחנו נצא. ואם יהיו סנקציות פלליות נגד בחורי הישיבות, אנחנו נעשה מרד פנימי בגדוד
 --------------
עו"ד אילן קמינצקי בחשיפות: הבוקר נפגשו ברקת ובן דהן וסיכמו על זירוז ההליכים לבחירות רב ראשי בי-ם, קודם למפגש ערכו שינוי בהרכב הגוף הבוחר בהגדלת כוחה של העירייה בגוף.
 --------------
ריבלין בפילפוליטיקה: הבוקר בהפלס לא היה איזכור לעצרת התפילה. כנראה שאם אין זנבות אין הפגנה.
 --------------
ערוץ 2: שולה זקן למקורביה: אם אפתח את הפה אולמרט יישב בכלא. שכבתי על הגדר בשביל שנינו. לכולם ברור שאני הקורבן.
 --------------
בושה! ח"כ צרצור שביקר בכלא אצל מחבלים בהתבטאות טרוריסטים הם אסירים פוליטים.
 --------------
עדכונים שוטפים: כעת בכניסה לירושלים ליד בניני האומה הקמת קוסטורקציות ענק להגברה להפגנת המיליון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.