רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 21 בינואר 2014

מבזקים - מפה ומשם

טרגדיה קשה במיוחד בשכונת גילה בירושלים: בלון גז התפוצץ בבניין מגורים ברחוב שבתאי הנגבי, וגרם לקריסה חלקית של המבנה • כתוצאה מהפיצוץ נהרגו זוג הורים דתיים בגילאי ה-30, בנם התינוק נפצע במצב אנוש ונפטר בבית החולים • 12 פצועים פונו לבית החולים.
 ----------------
ח"כ אריה דרעי ואלי ישי יושבים זה לצד זה כעת בקבלת פנים לרא"מ קנדה במליאת הכסת, אך במרחק ניכר בין הכסאות, והם לא מחליפים ביניהם מילה.
----------------
לאחר שתקף אמש יתד את הצביעות בדמוקרטיה בכל מה שקשור ״לזיופים״ בבית שמש שב הבוקר ותוקף את ההצעה לחלק את בית שמש שנולדה לאחר שנבחר משה אבוטבול החרדי כמו החקיקה לרב ראשי אחד לאחר שנבחרו רבנים חרדיים
----------------
ב”ב:המשטרה חשפה מעבדת סמים מסוג מריחואנה באנגר ברח' אברבאנל נמצא במקום 40 ק”ג סם וכסף מזומן,נעצר חשוד בן 49 תושב כ”ס
----------------
רזי ברקאי שואל כעת את דרעי מדוע צריך את הכפילות הזאת של שני רבנים ראשיים? דרעי בתגובה עונה לו, מדוע צריך את התכנית "הכל דיבורים", מדוע לא מסתפקים ב"מה בוער"?
----------------
ח״כ אשר בדיון בוועדת הפנים על עמותות המממנות מסתננים: ״התברר כי אותן עמותות רפורמיות הממנות את המלחמה בדת ובחרדים מממנות גם את קמפיין המסתננים ואת המאבק במתנחלים ובימין. יש כאן משולש מסוכן המנסה לקעקע את זהות המדינה היהודית.״
----------------
מאקו: מסתמן הרב פינטו יועמד לדין, ניצב מנשה ארביב יודח, זאת לאחר שבתחילה דובר על חופשה קצרה, ניצב מנשה ארביב אף תקף אישית את הרב פינטו ואמר כי "מעולם לא היה מחסידיו", יש אנשים רעים בעולם אמר ארביב.\
----------------
בעוד שר החוץ האמריקני קרי רוצה להגיע להסדר מדיני, התכנסו עשרות רבנים, ראשי התיישבות, וחכי"ם מהימין לכנס חירום נגד התהליך המדיני, המשתתפים דרשו מנתניהו לעמוד איתן מול קרי.
----------------
בעקבות הטרגדיה הנוראה הלילה בשכונת גילה בירושלים בה נכחדה משפחה שלמה, עצרה המשטרה הבוקר את טכנאי הגז בחשד לרשלנות, ע"פ עדויות השכנים, הטכנאי היה במקום סידר כמה דברים ואמר שיחזור בבוקר.
----------------
האלימות בחברה החילונית נמשכת: בבי"ס ממלכתי בירושלים, דקות ספורות לאחר הצילצול נכנסה קבוצת ילדים לכיתה, מול המורה והתלמידים היכו ופצעו תלמיד, המורות בכו והתלמידים היו בהלם, אף אחד לא זז.
----------------
יו"ר מרצ זהבה גלאון תוקפת את חוק המשילות: "צריך לטפל במושלים ולא במשילות", גלאון הוסיפה כי החוק הזה שמקדם שר החוץ ליברמן נועד "להעיף" מהכנסת את החכי"ם הערבים
----------------
סקר: גידול נאה לשתי תחנות הרדיו החרדיות בהאזנות, קול ברמה מוביל על קול חי, עליה גם לרדיו גלי ישראל, בעיתונות הכללית "ישראל היום" מוביל על "ידיעות אחרונות" בפער קטן, כמו"כ יש ל"הארץ" יותר חשיפה "ממעריב".
----------------
כתב אישום הוגש נגד שני צעירים מהעיר ב"ב, שלמה דהאן ויואל בן ניסן החשודים בנסיון לרצח של חברם יהודה קטלן לפני כמה שבועות בעיר.
----------------
בעוד נתניהו מקבל את פניו של ר"מ קנדה הרפר וסבור שתומך לגמרי במדיניותו, משרד החוץ הקנדי מוציא הודעה "ההתנחלויות אינן חוקיות, הן מכשול לשלום".
----------------
האלימות במגזר החילוני נמשכת: נער בן 19 תקף קשיש בן 65 בפטיש לאחר שהלה העיר לו על רעש שהקים בבנין, "הוא קפץ לעברי ופגע בי בעין ואח"כ היכה בי עם פטיש" אמר הקשיש האומלל.
----------------
בשעות הצהריים שב לביתו בשכונת בית וגן הגרב"מ אזרחי לאחר שהיה מאושפז מיום רביעי, ראש הישיבה התקבל בשירה נרגשת ע"י תלמידיו.
----------------
משרד החינוך עשה סוף לפשע של עסקנים שעשקו את הגננות החרדיות לאחר שנהגו לנכות אחוזים גבוהים משכר הגננות, "לא יתוקצבו עוד עמותות - על של רשתות הגנים".
----------------
הרב הראשי הגר"ד לאו אצל מימרן ב'קול ברמה': הצעתי לראש הממשלה שיקים ועדה שתדון בכל חוק שמגיע לועדת שרים הנוגע לדת ומדינה.
----------------
עוד מהגר"ד לאו ב'קול ברמה': אנו מתייעצים עם גדולי התורה ועם המומחים בנושא השמיטה. אני במאמץ גדול להגיע לכל החקלאים וכל בעלי הקרקעות ולהביא בפניהם את האפשרויות השונות לשמיטה.
----------------
מהדורת חצות בקו החרדי: שוב אנשי נצח משקרים במצח נחושה ומשמיצים רבנים ושלוחי ציבור על סמך אתרי אינטרנט. ההקלטה המלאה של דברי ההתקפה של הרב שלזינגר רבה של זנבה שתוקף את הרב הראשי האשכנזי ואת ח"כ מקלב שכביכול השתתפו בבר מצווה רפורמית בכנסת.
----------------
והמחנך הרב מרדכי בלוי מגיב להקלטה וחושף את השקר שבדברים. "אותם אנשים מחפשים רק להשמיץ ואת כל המידע שלהם הם לוקחים מהאינטרנט".
----------------
הטרגדיה בשכונת גילה - הגאון רבי אליהו שלזינגר רב השכונה בראיון נרחב על האבל שאופף את השכונה - הסיוע למשפחה, וההלוויה שהזכירה את ימי הפיגועים הקשים, והירי לעבר השכונה מבית ג'אלה.
----------------
איש התקשורת אפי טורצקי בראיון, חושף: מה הביא אותו להחלטה לבטל את השתתפותו בשבע ברכות לבנו של נתי גרוסמן למרות שהוצע לו סכום עתק.
----------------
פרשית ישעיהו ויין לא יורדת מהכותרות: הכתב יוסי הכט בחשיפה ראשונית בעקבות המחאה הציבורית! ישעיהו ויין מעתיק את דירתו לשכונת רמות בירושלים, ומכתב רבני קרית ספר שנתלה בבתי כנסת ובכוללים הוסר ע"י פעילי נצח, ושורת דיווחים על ההתפתחויות האחרונות בעקבות המחאה הציבורית נגד הגעתו לשכונה. עוד חושף: לאחר שבית הספר של אנשי 'נצח' במודיעין עילית נסגר מחוסר תלמידים ומחוסר עניין לציבור מקים חתנו של הרב גרוס יחד עם מאיר קרלינסקי ישיבה קטנה בבני ברק לפעילי 'נצח'.
----------------
והקלטה בפרסום ראשון: הרב יצחק יוסף משיב מלחמה לשר האוצר לפיד ותוקף: "הוא רשע אי אפשר לסמוך עליו בשום דבר הוא אדם לא נאמן
----------------
בחשיפות: גירא בשרשרת חשיפות: גילויים חדשים בפרשיית רצח שטארק בארה"ב. בין היתר: אשתו שותקת בחקירות, שותפו פרלמוטר עזב את ארה"ב.
----------------
הגראי"ל שטיינמן כהגר"ח קניבסקי בהתבטאויות קשות ואמירות חריפות על מחנה  'עץ' על שינוי הדרך במסורת החרדית.
----------------
פוניבז': הגר"א כהנמן מינה עו"ד דתי בשם רפי שיוביץ לדיונים שיחלו מחר עם צימבליסט, לאחר שמסר מודעה בבי"ד כי עושה זאת רק בצו בית-משפט.
----------------
לאחר פילוג 'חדרה', הגר"י ארנברג בכינוס סגור השבוע לבני הקיבוץ במתקפה נגד שיטת הגר"ח קניבסקי לנישואין מוקדמים: -"לוחצים לוחצים להתחתן, מה בוער?"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.