רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 בינואר 2014

ליצמן הכריע מפילים את אבוטובול והולכים עם אלי כהן

מאת גערער

ההחלטה נפלה לאחר משא ומתן ארוך עם ליצמן שאכן גם בבית שמש הולכים עם אלי כהן ומוכיחים לכולם שגור יודעת לנהל מערכות לבד וכמו שבירושלים כך בבית שמש. יחצ"ן מסויים שעובד עם אלי כהן קישר בין השניים.
האם מועצת גדולי התורה תדון בקווי הנייעס או במזימה של ליצמן להפיל את אובוטבול?
השאלה כעת במה תדון המועצת בישיבתה הקרובה. האם הם יאסרו את הוואצאפים או שמא יחליטו לטפל בבריון ליצמן שכבר החליט להעלות את אלי כהן ולרסק את היהדות החרדית.

תגובה 1:

  1. מצחיק, החרדים ממש מדהימים כל יום מחדש, האדמור מגור הולך עם ברקת ועכשיו עם אלי כהן, ברקת, לא כל כך אנטי חרדי כמו אלי כהן שהוא מסתבר שונא ומסית נגד החרדים. ברקת מחלל שבת ומבטיח לחילוניים להמשיך לחלן את ירושלים. כנ"ל מי שיצא נגד כל גדולי הדור הלא הוא ר שמואל אוירבאך. האדמור ממודזיץ אדם ששולח את בני משפחתו ואת חסידיו להתדיין בבתי משפט חילוניים ואף מתערב במהלך משפטים (מעניין אם מותר להשלשין עליו) האדמור מבעלזא, מזמן כבר לא יודעים לאן הוא בדיוק שייך. אפילו תולדות אהרן ותולדות אברהם יצחק כבר לא מה שהיו. וכך גם דושינסקי. ויזניץ, יש תחרות בין האדמורים מי גוזר יותר גזירות על חסידיו. סאטמר, ירחם השם. אז למי עלינו לציית? נראה לי שהיחיד שעיקבי ולא הולך עם הראש בקיר הוא הרב שטיינמן. נקווה שאם עד היום העסקונה סביבו לא קילקלה אותו, אז הוא יעמוד איתן גם הלאה. ויאריך ה ימיו ושנותיו כי אנו זקוקים לו.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.