רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 19 בינואר 2014

מבזקים - מפה ומשם

נכדת הרבי מויזניץ מונסי הלכה בשבת לעולמה, זו הטרגדיה השניה של אמה צעירה נכדת הרבי שהולכת בגיל כל כך צעיר
 -----------------
מזל"ט לח"כ אריאל אטיאס להולדת נכדו הראשון ונכד הגר"י דרעי רבה של באר שבע.
-----------------
"יאיר לפיד צריך לשים את הכסף שלו במקום שבו הפה שלו נמצא" - כך אמר הבוקר (שבת) ראש האופוזיציה ויו"ר מפלגת העבודה ח"כ יצחק הרצוג. הרצוג הוסיף: "יפה שהוא הוריד את בנט לדרגת בן דוד, אבל בפועל היה ראוי שימקם אותו מקסימום בדרגת השכן מהבית ממול. לפיד מדבר על הרצון שלו לשתי מדינות, כשבפועל הוא יושב בממשלה שמקדמת בנייה בהתנחלויות, מובילה לבידוד ישראל בעולם, פוגעת בברית שבין ישראל לארה"ב וכתוצאה מכך פונה במסלול ישיר למדינה דו לאומית".
-----------------
בית שמש: בליל שבת זרקו פרחחים אבנים על בית הכנסת קהל חסידים ברחוב רבי יהושע כתוצאה מכך נגרם נזק למקום, תושבים ומתפללים בית הכנסת החלו לרדוף אחריהם עד שהשיגו שניים מהם ולא נחה דעתם עד שהפליאו בם מכות כהוגן
 -----------------
 עשרות בחורים מהמכינה קדם צבאית עצם (עצמונה) הגיעו בשבת בצהרים לביתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי לראות את פניו ולקבל את ברכתו, הבחורים התארחו בשבת בעיר ב"ב בישיבת אהבת אהרון.
 -----------------
זעזוע בבני ברק:
בשבת בבוקר נמצאה ברחוב הרב שך 61 אשה כבת 40 דקורה בכל חלקי גופה לאחר שנאנסה באכזריות.
לאנשי הצלה שהגיעו לזירה לא נותר אלא לקבוע את מותה.
-----------------
הנייעס החרדי: טרגדיה! בי-ם בשכונת נווה יעקב נפטר השבת פעוט בן 7 חודשים נכדו של הגר"ל מינצברג ר"י מתמידים.
-----------------
ביום שלישי ינחת בישראל כ"ק האדמו"ר מסטאמר, לביקור בין 10 ימים, האדמו"ר ישתתף בהפגנה נגד הגיוס, באירוע ל"נדיבים כבדים", ובחתונה בב"ב
 -----------------
 'כיכר' חושף: רכבו של יו"ר ש"ס דרעי תועד כשהוא חונה באדום-לבן ולכאורה עובר על החוק, בעקבות החנייה האסורה נוצר פקק במקום ונהגים רבים זעמו. לשכת דרעי ל'כיכר השבת': הנושא בבירור.
 -----------------
בביקור ח"כ משה גפני אצל מרן הגראיל שטינמן שליטא הורה הגראי"ל למנות את גולדברג מ'דגל' לסגר"ע מודיעין עילית. לאחר מכן הגיע גפני לקבל את ברכת מרן הגר"ח קניבסקי. בעקבות ההוראה התקיימה ישיבת הנהלה במודיעין עלית בשבוע שעבר שם הוחלט על ישיבה קרובה למינוי הסגן. ככל הנראה טוביה פרינד יקבל כפיצוי להיות יועץ ראש העיר
-----------------
ועדת השרים תאשר מחר: רב ראשי אחד, ע"פ ההצעה המשותפת לציפי לבני ונפתלי בנט הרב הראשי ימונה ללא קשר לעדת המוצא שלו, הכפילות תבוטל, ומערכת בתי הדין תופרד
 -----------------
החשיפות: הגרב"מ אזרחי ערך סעודות שבת בביה"ח הדסה עי"כ בהש' עשרות בחורים שהגיעו רגלית בשבת לשהות לצידו. רה"י ישאר למעכב בביה"ח גם מחר.
-----------------
הרב הצדיק ר׳ אריה שכטר בשעור באוהל תמר: ״חדרי חרדים״ שמקבל כסף מנוצרים ומחדיר דעות פסולות ואח״כ העיתונים מעתיקים את הידיעות ומניחים לנו אותם בתאי (הגזים) הדואר.
-----------------
שיף בקוקר: לאחר ישיבת סיעה עם החכי"ם, נפלה ההחלטה בדגל התורה במודיעין עילית, טוביה פרינד (מקורבו של ליצמן) לא יקבל את תפקיד סגן ראש העיר
-----------------
ישיעהו ויין ערך הערב חוג בית בב"ב בבית משפחת הרמן ברחוב רב אסי
-----------------
יוסי הכט חושף את תוכנו המלא של מכתב רבני קריית ספר נגד דברי הבלע שנשמעים בחוגי הבית ע"י "לבלר ידוע" וחושף: ויין בחר להיעדר מחתונה משפחתית מחשש למחאה קולנית.
-----------------
העיתונאי שלומי אייכלר חושף: ציבור האברכים לא שותק! ויין וגיסו אבי ברגר סולקו במהלך ליל שבת מבית הכנסת במודיעין עלית. ואנשי 'נצח' לא עוצרים באדום ובפשקווילים שהופצו על ידם הם ממשיכים לתקוף את גדולי ישראל.
-----------------
והקרע בציונות הדתית נמשך. הרב יהושע שפירא מראשי הזרם החרדל"י תוקף בחריפות אתב הבית היהודי. הכתב יוסף חי עם כל הפרטים.
-----------------
אלי כהן: בחור חרדי בריון שהשתכר בליל שבת החל לתקוף עוברים ושבים בסורצקין בירושלים.
-----------------
איציק דדו בפרטים נוספים על פרשיית ויין והכינוס בבני ברק.
גם בפלג הירושלמי מודים שהיה אסור לו להתבטאות כך.
-----------------
הדובר החרדי יעקב ישראל עמאר: מדוע החוק לבחירת רב ראשי אחד אינו דבר טוב, ומסביר איך מדבררים זאת בתקשורת החילונית. בנוסף הוא מפרט איך כדאי להסביר את  פרשיית הרב פינטו בציבור החילוני. ומגלה שלפני 12 שנה למד אצל הרב פינטו.
-----------------
 ניסים זאב במתקפה חריפה על הבית היהודי ויאיר לפיד שמקדמים את חוק רב ראשי אחד. ומתייחס להשמצות להשמצות בין אלי ישי ליעקב ליצמן. וטוען: לא יהיה משא ומתן מדיני.ומפרט: אין סיכוי בעיתוי הנוכחי שהחרדים יכנסו לקואלצייה.
-----------------
ויהודה משי זהב בראיון סוער: התקשורת החרדית מנסה לצייר את בניו של שרון כאילו ואין להם זיקה לדת. זה שקר וכזב, לבניו של שרון יש זיקה לדת.
ומצהיר: אסור לחרדי שלא מתגייס להיות ימני
-----------------
ועדת השרים תאשר מחר: רב ראשי אחד, ע"פ ההצעה המשותפת לציפי לבני ונפתלי בנט הרב הראשי ימונה ללא קשר לעדת המוצא שלו, הכפילות תבוטל, ומערכת בתי הדין תופרד.
-----------------
 שיף בקוקר: לאחר ישיבת סיעה עם החכי"ם, נפלה ההחלטה בדגל התורה במודיעין עילית, טוביה פרינד (מקורבו של ליצמן) לא יקבל את תפקיד סגן ראש העיר .
-----------------
שר האוצר יאיר לפיד מאיים: ללא התקדמות במו"מ המדיני, אפרוש מהממשלה.
-----------------
תאונת עבודה בבאר יעקב פועל סיני נפל מגובה באתר בנייה . מדא קבע את מותו. נסיבות התאונה נבדקות
-----------------
 ביום שלישי ינחות בישראל כ"ק האדמו"ר מסטאמר, לביקור בין 10 ימים, האדמו"ר השתתף בהפגנה נגד הגיוס, באירוע ל"נדיבים כבדים", ובחתונה בב"ב.///-/// הנייעס החרדי: אנטישמיות! בליל שבת נדקר ברגלו בחור ישיבה ע"י 3 צעירים אנטישמיים כשצעד מביה"כ לביתו בשכ' פדול באוקריינה,פונה לביה"ח.
-----------------
שר האוצר לפיד התייחס באירוע "שישי כלכלי" בת"א לכמה נושאים בוערים, במהלך הדיון נשאל לפיד על ה'אח' בנט לפיד השיב כי כבר ירד מאח לבן דוד, לפיד נשאל גם על פרשיית הרב פינטו והשיב בהתרסה "לבנתיים המכנה המשותף היחיד שיש בין בן דב, מוטי זיסר, ונוחי דנקנר שהיה להם רב והם נפלו.
-----------------
בד"צ מודיעין עילית במכתב חריף נגד תושב העיר שעיה ויין והחוגי בית שמקיים בעיר. "להתרחק מישיבתן ומלדבר עימהן". על המכתב חתומים הרבנים קסלר, אולמן וזיכרמן.
-----------------
עשרות בחורים מהמכינה קדם צבאית עצם (עצמונה) הגיעו בשבת בצהרים לביתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי לראות את פניו ולקבל את ברכתו, הבחורים התארחו בשבת בעיר ב"ב בישיבת אהבת אהרון


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.