רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 13 בינואר 2014

יענקי ליבוביץ הלך בעקבותיו של ברוך הימל והורחק ע"י האדמו"ר מסערט ויזניץ

מאת סערעטער

לפני כחודש הגיע לשולחנו של מרן האדמו"ר מספר סיפורים על אחד מהחסידים בשם אברהם יעקב (יענקי) ליבוביץ, האיש הנ"ל לא נחשד אף פעם שהוא רוצה באמת לקיים את רצונו של האדמו"ר ולכבדו אלא תמיד חשב רק על עצמו איך הוא יכול לגדול ולהשתלט על החסידות ועל המערכת, ואת ההשתלטות הוא יצר באמצעות הכשרונות שלו שניסה לשדר שחייבים אותו ובלעדיו אי אפשר לערוך שום אירוע, דינר, ברית וכד' בחסידות, וכך השתלט לאט לאט על החסידות ועל הרב אב"ד, עד כדי כך שהתחיל לסכסך ולפלג בתוך המשפחה וניסה לפלג בין שני בניו של הרב אב"ד לאחיהם הגדול ברוך הגר בכדי להגדיל את ברוך.

כאמור כל זאת ועוד סיפורים מלוכלכים שאין הדף יכול לסובלם עלו לפני האדמו"ר ואכן לאחר בדיקות מקיפות הוחלט ע"י האדמו"ר ובנו הרב אב"ד שליט"א לזורקו ולהדירו מכל מה שקשור לחצר הקודש סערט ויזניץ, ואכן אנו מקווים שהשקט יחזור לשרור במחננו. לישראל מרדכי תראה לשלוח את זה כמה שיותר מהר, חיליש.

6 תגובות:

  1. מי עוד נשאר שם בכלל כולם כבר עפו

    השבמחק
  2. לישראל מרדכי תראה לשלוח את זה כמה שיותר מהר, חיליש.

    השבמחק
  3. מי הבא בתור אולי הוא יעבור לשפיץ

    השבמחק
  4. יפה. חשבתי שברוך הימל היה האחרון שהרבי העיף.
    מעניין לדעת אם אנשי שפיץ יעזרו לו גם ויוציאו עוד קלטות.... עד מתי אתה יושן! תתעורר כבר.

    השבמחק
  5. והנה אחת ההוכחות הטובות ביותר ששאולזון הוא איש הזוי
    הסיפור שכתוב למעלה הוא משהו ישן מלפני חמש שנים, ומאז המון דברים השתנו בסערט ויז'ניץ.
    1 'לפני כחודש הגיע לשולחנו של מרן האדמו"ר' לפני כחודש האדמו"ר שליט"א כבר לא היה בכוחותיו המלאים ולא הטרידו אותו בסיפורים מעין אלו.
    2. "לישראל מרדכי תראה לשלוח את זה כמה שיותר מהר, חיליש." למי שלא מבין זה קטע שלא היה צריך להתפרסם מפני שזה שמות השולחים חיליש זה 'הרה"צ' יחיאל יהושע הגר כיום חתן האדמו"ר ממודז'יץ שהסתנוור מחיליש ולכן לקח אותו לבתו הכשרה, זכורני את כל הרינונים שריננו על השידוך המוזר הזה, ישראל מרדכי נהיה ג"כ 'הרה"צ' אחרי חתונתו כשנלקח אחר כבוד הישר מישיבת סערט ויז'ניץ לבית כ"ק האדמו"ר מקאליב בתנאי שאחרי חתונתו יותר לא ילך לסערט ויז'ניץ ויציא היתר הוראה אחרי שבזמן שבתו בישיבה לא עשה כלום חוץ מנסיונות חוזרים ונשנים לעשות ילדים עם חיליש וד"ל.
    ודרך אגב הוכח לעיני כל כמה חיליש נשאר אתו חרא אחרי שאנשים מסוימים עוד חשבו שהוא השתנה.

    השבמחק
    תשובות
    1. הרה"צ חיליש חחחחחחחחחחחחחחח

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.