רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 13 בינואר 2014

מבזקים - מפה ומשם

בי-ם נפטר הלילה לאחר מחלה, איש החסד הנודע הר"ר משה הופמן ז"ל יו"ר ארגון ממעמקים.
-----------------
ליצמן בהתקפה חזיתית נגד נתניהו ב'המודיע' על שהוציא הודעה בשבת על פטירת שרון: "מדובר בפירצה קשה וחמורה וחילול שבת בפרהסיה באופן מחפיר, זהו חוסר רגישות ברבבות אזרחים מסורתיים דתיים וחרדים".
-----------------
יו"ר ש"ס דרעי בראיון ל'המודיע' על החתימה בינו ובין לפיד ופירון מ'יש עתיד': "לא תהיה התערבות בתכנים התורניים, כל הדיבורים והשמועות בשקר יסודם".
-----------------
חבר הכנסת אריאל אטיאס למוטי לביא בקול ברמה : היועצים החרדים של השר אריאל עושים לו נזקים.איני  חבר בצוות המשא ומתן באלעד ולא מכיר את הנושא.כל התנועה מאוחדת סביב היו" ר דרעי  ישנם רעשי רקע שיעלמו עם הזמן.
-----------------
המשטרה בניו יורק  מצאה ממצא חדש בפרשת רצח מנחם שטארק. מכשיר סלולרי שהוטמן מתחת לרכבו.
-----------------
והוד אמיתון (תצפית) מדווח: משמר הכנסת בודקים שאין ברשות הנכנסים למשכן סרטים כתומים, עקב התראה על כוונת פעילי ימין להניח סרטים על ארונו של אריק שרון במחאה על ההתנתקות.
-----------------
בין הקהל הרחב שהגיע לעבור סביב ארונו של אריאל שרון ברחבת הכנסת היו גם ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, ושופטי בית המשפט העליון, בהם השופט אליקים רובינשטיין.
-----------------
בית משפט השלום בפתח תקווה גזר חמש שנות מאסר על רב שעמד בראש בית מדרש בעיר, והורשע בתקיפה והתעללות בקטין, איומים ובעילה אסורה בהסכמה ובביצוע מעשים מגונים. הרב שנהג להעניק שיעורי דת לנוער במצוקה, ביצע את המעשים בעת מפגשיו עם תלמידיו.
-----------------
היסטוריה אתמול בחנוכת הבית בערלוי: האד' מתולדות אהרן נתן יד לשלום להאד' מבעלזא.
-----------------
הרב האשכנזי הסיר, הספרדי החזיר. החשיפות: סערה בקריית גת סביב מכירת טריפות באטליז כשר. הרב הבלין: אני לא הייתי מחזיר.
-----------------
בכפר חב"ד נעצר חשוד שנראה עובר בין דירות הבתים למטרות איסוף תרומות כאשר במהלכן נגע ליטף ונשק לקטינים. החשוד יליד 94 נעצר והודה ואף ציין שנהג כך בהזדמנויות נוספות בערים שונות ברחבי הארץ כאשר הוא מנסה ליצור קשר עם קטינים מתחת לגיל 12 במהלך איסוף התרומות .החשוד תושב בני ברק נעצר ונכלא הובא בפני שופט ומעצרו הוארך עד 13/1
-----------------
נשיא ארה"ב אובמה אמר. שברצונו להציב את מועמדותו של פישר. נגיד הבנק לשעבר. לסגן יור הבנק הפדרלי. אבל במפלגתו. מפלגת הדמוקרטיה יש הרבה קולות נגד המועמדות. נחכה להתפתחויות.
-----------------
"חוק המשתמטים" עבר בוועדת שרים. החוק שולל סבסוד לימודים להשכלה גבוהה. למשתמטים מצה"ל.
התנגדו לחוק: ציפי לבני ויעל גרמן. החוק הוצע ע"י ח"כ שטבון. תמכו בחוק מכל שכבות הכנסת כולל שס.
-----------------
מכשיר ציטוט נמצא מחובר מתחת למכוניתו של הנגיד מנחם שטארק שנרצח. המכשיר שימש לצורך מעקב וכרגע המשטרה מנסה לגלות על שם מי המכשיר רשום.
-----------------
מועצגה"ת אגו"י שתכונס ביום ג' שוקלת לעלות לדיון החלטה שלא לשבת יותר בממשלה שנתניהו עומד בראשה.
-----------------
הישיבה בועדת הפנים של הכנסת שנקבעה ליום רביעי 15/1/14, בנושא קביעת אחריות והסמכות על הילולת רבי שמעון בר יוחאי במירון – נדחתה ליום רביעי 12/2/14 בשעה 10:00.
-----------------
האגודה לזכויות האזרח: הבעת שמחה על מותו של בן אדם אינה אסורה בחוק. צר לנו על השר לבטחון פנים שאינו מודע לחוק.
-----------------
בעקבות מידע שהתקבל במשרדי היחידה הארצית בנוגע לבשר לא מזוהה שהתקבל במחסני הקייטרינג "אוכל מוכן" במתחם ת.דלק סונול לפני העיר ביתר עלית ועקב סירובו של בעל הבית לשתף פעולה ולפתוח את המחסן הוסרה ת.הכשרות ע"י מהמקום לאלתר בשיתוף המרא דאתרא הגר"ג אטיאס שליט"א.שומר נפשו ירחק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.