רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 12 בינואר 2014

מעניין - גם אריק שרון התפגר בתאריכים שמגינים על עם ישראל

מאת חב"דניק

שימו לב: זה התחיל עם סדאם חוסיין ימ"ש, שתאריך לכידתו ע"י האמריקנים, כחצי שנה לאחר סיום מלחמת המפרץ השנייה, היה י"ט בכסלו תשס"ד, שזהו בחב"ד התאריך החשוב ביותר בשנה - חג הגאולה של אדמו"ר הזקן ממאסרו, שנקרא גם 'ראש השנה לחסידות'.
שנה לאחר מכן, בכ"ף חשון תשס"ה, שזהו יום הולדתו של אדמו"ר הרש"ב (רבי שלום דובער שניאורסון, הרבי החמישי של חב"ד) מייסד 'תומכי תמימים', שאותם הגדיר כחיילי בית דוד שיהיו חוד החנית במערכה להבאת הגאולה וכנגד כל אלה "אשר חרפו אויבך ה'" - באותו יום ממש נקבע מותו של רב המרצחים ערפאת ימ"ש!
כחצי שנה לאחר הגירוש, לקה אריאל שרון באירוע המוחי השני שממנו לא קם עוד.
ומתי זה קרה? בליל ה' טבת תשס"ו, החג החב"די שנקרא בשם 'דידן נצח'! היש יותר מתאים מזה?!
לפני כמעט 3 שניםכ"ח בניסן תשע"א, בדיוק עשרים שנה מהיום שנאמרה אותה שיחה מיוחדת מהרבי מה"מ בעניין "עשו כל אשר ביכולתכם" - זכינו לשמוע על חיסולו של הארכי-טרוריסט אוסמה בן-לאדן ימ"ש.

ועתה, עם צאת השבת קודש של היום הגדול יו"ד שבט, שהוא יום קבלת הנשיאות של הרבי , נתבשרנו על התפגרותו הסופית של צורר היהודים אריאל שרון ימ"ש, האיש שבגללו נחתו בשנים האחרונות עשרות אלפי קסאמים על שדרות, אשקלון, אשדוד, באר שבע, קרית מלאכי ונתיבות. מי שבגללו אלפי יהודים זרוקים עד היום ב"קראוילות" בניצן, יד בנימין ומקומות נוספים ללא בית וללא פרנסה, משפחות שלמות שהתפרקו בעקבות הגירוש, נוער נפלא שנחשב למלח הארץ ורבים ממנו הדרדרו ל"ע לסמים ומקרי התאבדות ה"י. וכל זה למה?! בגלל שאותו "מצביא דגול" חיפש דרך בשביל למלט את עצמו ואת שני בניו מכתבי אישום חמורים בגין כמה וכמה פרשיות שחיתות! בשביל זה היה צריך לקחת אלפי יהודים ולהחריב את כל עולמם!
(ואמנם לכאורה צריך כמובן לומר כאן 'להבדיל', שהרי אחרי הכל מדובר פה ביהודי. מאידך, מבחינות מסויימות דווקא עובדה זו הופכת את מעלליו הרעים לעניין חמור פי כמה וכמה מכל השאר)

לענ"ד כמובן שאין זה 'צירוף מקרים' סתמי. אלא יש בתאריכים המיוחדים של חב"ד סגולה מיוחדת לכל ענייני הישועה של עם ישראלסגולה להיפרע מכל אויבינו וצרינו, מסטיננו ומקטרגינו!
ועוד והוא העיקר - עם צאת השבת נכנסנו ליום הי"א בחודש הי"א, מספר האחד עשר שמסמל את מה שלמעלה מהטבע, ולבדיוק בלילה הזה שבין יו"ד לי"א, בשנת תשי"א, בהתוועדות לציון שנה להסתלקות הרבי הרי"צ, נענה הרבי מלך המשיח להפצרותיהם החוזרות ונשנות של החסידים וקיבל על עצמו את שרביט ההנהגה של דורנו. אשר על כן, בעמדנו עתה ביום קבלת מלכותו של הרבי, כמובן שאין מתאים יותר מהיום הזה להתגשמות נבואתו העיקרית של הרבי, ושעוד היום נוכל לראותו בעיני בשר בגאולה האמיתית והשלימה למטה מעשרה טפחים.



8 תגובות:

  1. רק רציתי להאיר שהרבי בחיים לא היה משתמש בביתויים נלוזים שהשתמשת הכותב כנגד שום יהודי והוודאי שלא היה צוהל האחרון המחבלים בעזה. יש לי בטן מלאה על מעללי שרון וחבורתו בגירוש גוש קטיף אך מכאן ועד דיבור נחות כזה ועוד בשם חב"דניק, זה בושה וחרפה.
    כל שורה שלך כאן סותרת את את התניא, תורת חב"ד, דרכי החסידות והנהגות של הרבי.

    כתיקון אני מציע לך ללמוד את פרק ל"ב בתניא.

    נ.ב. ר' חיים, היה ראוי לכתוב את הדברים תחת השם עדניק...

    השבמחק
    תשובות
    1. גנבת לי את המילים מהפה

      מחק
  2. יש לי רק שאלה–
    הרי ידוע שהרבי היה נביא ממש - כיצד אם כן כיבד את אריאל שרון בכבוד רב בהיותו "צורר היהודים ימ"ש" ???

    או שהרבי לא ידע את מה ששרון עתיד לעולל ;
    או ששרון איננו צורר כל היהודים ;
    או שהכותב איננו מבין את הנהגתו של הרבי.

    יבחר הכותב את האפשרות הנכונה.

    http://www.he.chabad.org/multimedia/media_cdo/aid/1076677

    השבמחק
  3. אני מתחלחל מהנאמר המנוח אריק שרון ז"ל היה בעל זכויות גדולות לעם ישראל ומדינת ישראל אפשר ומותר לחלוק אבל האדם נפטר מהעולם והיה ראוי להמעיט בדברי שטויות

    השבמחק
  4. במערכת הבחירות שהתקיימה לפני כחמש עשרה שנה תמכו חסידי חבד בהתלהבות עצומה בשרון. היתכן כי חסידי חבד עשויים לטעות?

    השבמחק
  5. איך אתה מעיז לדבר כך והרי ראינו שהרבי קירב מאוד את שרון ז"ל

    השבמחק
  6. עפר לפומייה - חבדני"ק רפה שכל, שכנראה נזרק מהחיידר כיון שבברמצווה, עדיין לא ידע צורת אות, אבל לקלל הוא יודע כאחד הריקים השיכורים בשוק באוקראינה.
    של נעליך כשאתה כותב על מצביא דגול, שחירף נפשו במלחמות ישראל כדי שאתה ודומיך הפסיכופטים תוכלו לפעור פה מצחין בלי תגובה ראויה. מה אתה עשית בשביל היהודים בארץ, שיוכלו לישון בבטחה חוץ מלחרף ולגדף ?אויל משריש אתה !

    השבמחק
  7. בס"ד
    לחב"דניק שלום,
    אינני יודע מדוע אתה מתעלם מ-3 תאריכים בחב"ד שקשורים להנ"ל,
    1, י"ט כסלו הוא יום היארצייט של רבו של האדמו"ר הזקן זיע"א, המגיד ממזריטש זיע"א
    2, בתאריך י' שבט הוא יום היארצייט של הרבי הקודם זיע"א שהסתלק בשבת שחל בי' שבט תש"י, יום שבו כל חסידי חב"ד מדליקים נר, לומדים משניות, ולומדים מאמר באתי לגני, וכ"ו, זה הרבי הקודם שהרבי השביעי קיבל ממנו את כוחותיו כל הזמן,
    3, י' שבט ה' תשד"מ הרבי הזהיר את קצב שהיה שר התחבורה בממשלת שמיר,
    בזה"ל, אני שמו הקדוש של הרבי מזהיר ואומר, תגיד לשמיר שמי שמדבר ומתעסק בדיבור עם ערבים על החזרת שטחים אני העליתי אותו ואני אוריד אותו, א"ז אתה לא יודע כי אז אפילו הוריך לא היו שומרי תו"מ, הם סה"כ חזרו בתשובה (עלק) לפני מס' שנים,
    כדאי לך ללמוד מהרבי זיע"א לשמור על פיך (ג'ורה) ולא לדבר על שום יהודי רע!!!
    כן כן,
    גם אני ועוד הרבה כמוני חב"דניקים ומקושרים לרבי זיע"א לא פחות ממך ואולי אפילו יותר,

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.