רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 1 בינואר 2014

המחבלים צוהלים 'משפחה' סוגר את מהדורת יום שני

מאת מחבל

ברוך שעקר עבודה זרה מארצנו!

חינמון 'משפחה', היו"ל מידי יום שני בשבוע, נסגר, עקב הפסדים רבים. לפי הודעת העיתון, הוא יצא לאור בפעם האחרונה ביום שני הקרוב.
רבבות בני התורה, חסידים ואנשי מעשה, ישמחו ביום זה, על אשר פתחי בתיהם לא יהיו מלאים עוד בדפים הגדושים בטינופת של לה"ר רכילות, השקפות פסולות, ושנאת ע"ה לת"ח. בני התורה הוסיפו כי ודאי שרבינו מרן הגרי"ש אלישיב זיע"א, אשר מסר נפשו על בעיית השבועונים, הליץ בעדינו יושר ממקומו בגנז"מ שלא נצטרך לסבול עוד מכתבנים שפלים אלו.
עם זאת, ממתינים עדיין בני התורה ויראי ד' להשלמת המהלך, בסגירתו של החינמון המקביל המחולק בימי שלישי, המכונה בשם 'נאמן', ומלא אף הוא מזן אל זן תכנים זהים להפליא ל'משפחה', ואשר עמד עימו בקשר בלתי פוסק, כידוע, במידע ובשיתו"פ מלא בכל התחומים. כן יעזרנו השי"ת.

2 תגובות:

  1. ואנו ממתינים לסגירת הטינופת שנקראת עתון ה'פלס' ולמחיית שמם של עורכיו וכל המחבלים ותומכיהם ,קוראי הזבל הנ"ל ואז נוכל לברך בשם ובמלכות:"ברוך שעקר עבודה זרה מארצנו".

    השבמחק
  2. על מה הצהלה ? קצת הבנה ורקע בסיסי.... כידוע לכל דרדק, ההנהלה הקודמת של יתד [כיום 'הפלס'] בראשות נתי גרוסמן נלחמה קשות ב'משפחה' [הר' גרילק] מלחמת חורמה ובהשמצות וכו' [ע"ע את ה'קול קורא' שהוציאו כביכול בשמו של מרן הרב אלישיב נגד השבועונים וראה זה פלא בקול- קורא נכתב שאסור לקרוא את שבועון 'משפחה' , ואיפה בקהילה שעה טובה ועוד וכי זה לא שבועונים אבל אכמ"ל] עד שמשפחה הוציאה עיתון בשני והכל במטרה להוריד את הפופלריות של יתד החינמון [בשלישי] אך כיום שהמצב ביתד עבר מהפך אין להם ענין בזה עוד ולכן סגרו . ודבר זה פשוט ואין צריך לפנים.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.