רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 14 בינואר 2014

ההקלטה המזעזעת נחשפת: סגן עורך בטאונו של נתי גרוסמן פוער פיו נגד גדולי ישראל

מאת בן תורה

ההקלטה המזעזעת נחשפת. סגן עורך בטאונו של נתי גרוסמן פוער פיו נגד גדולי ישראל
והכל במטרה לעשוק את הציבור העני והדל שמשלם בתמימותו כסף מכספי מעשר להחזיק את העשירים גרוסמן ולבין ואת משכורות העתק של שעיה ווין ושאר החברים (למעלה מ16 אלף ש"ח)

אמש בחצות הלילה נחשפה ההקלטה המזעזעת בקו החרדי (0549886118) שבה נשמע סגן עורך בטאונו של נתי גרוסמן מר ישעיהו ווין (מי שכיום גם מנהל את לשכת חיים אפשטיין בירושלים), בדבריו הוא פוער פיו נגד גדולי ישראל.

יצויןן כי עד היום זכור לכולנו את דבריו של מנכ"ל הבטאון של גרוסמן מר יעקב לבין שהבטיח כי העיתון יגרד את מרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א, גם זכור לכולם דבריו החמורים של יוסי פטרוב נגד גדולי ישראל, נגד שלוחא דרבנן ואף דברי הכפירה שלו כי אמונתו היא בספק.

עתה בא תורו גם של שעיה ווין בדברי ההבל נגד גדולי ישראל.
למרות שכבוד אלוקים הסתר דבר ומן הראוי היה שלא להעלות ע"ג הכתבה את דבריו החמורים של ווין, מכל מקום כדי שהציבור ישמע ויראה הבאנו חלק מדבריו הכפרניים ואלו דבריו

"אי אפשר לקבל ברכה אצל ר' חיים בלי לשלם, הכל שם הולך אך ורק על כסף"

"הרב שטיינמן רוצה לחלן את הציבור החרדי"

"סיבת המהפך ביתד היא בגלל מאמר שכתבתי וההוא שגר בחזו"א 5 נפגע מהמאמר ולכן היה המהפך"

"הסיפור של תקיפת הרב שטיינמן הוא בישול של אנשי הבית והוא כלל לא היה ולא נברא"

"דן גרטלר פושע ומחריב ישיבות"

"האויבים האמיתיים שלנו לא נמצאים בממשלה אלא בבני ברק"

"עזר מציון הוא ארגון של יהרג ואל יעבור כי הם עושים שירות לאומי לבנות ישראל" ראוי לציין כי גם זה שקר וכזב ומסע השמצות של אותם אינטרסנטיים מגמתיים.

בדבריו גם מספר על כך שסחבו את מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א לשבע ברכות של אחיין של יחיאל אקשטיין והכל בגלל שהרב קניבסקי לוקח כסף מהקרן לידידות שבתמיכת הנוצרים, זאת למרות שמדובר על בחור שחזר בתשובה והגיע ללמוד בישיבת רש"י בירושלים והתקרב מאוד למרן הגר"ח קניבסקי, מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א תמך ועודד אותו למרות שהוריו התנגדו בכל תוקף שהגיע ללמוד בישיבה, לקראת שמחת הנישואין הגיע הבחור להזמין את מרן הגר"ח קניבסקי. מרן שליט"א ביקש ממנו לערוך שמחת שבע ברכות בבני ברק והבטיח את השתתפותו. אך שעיילה ווין הפוער את פיו נגד גדולי ישראל המשיך גם בסיפור כוזב זה.

ווין דיבר את דבריו בכינוס פנימי למען החזקת עיתונו של נתי גרוסמן, בדבריהם הם אומרים כי על הציבור שלהם לתת את כל המעשרות והחומש למען העיתון של גרוסמן ובשם הגרש"א טוענים כי זה יותר חשוב מהחזקת תורה.
הסיבה המרכזית לאסיפת הכספים היא לטענתם בגלל החרם של חברות הפרסום על העיתון, ועקב כך שרוב ככל הציבור החרדי נגד העיתון, העיתון נקלע לקשיי תקציב גדולים מאוד. וכך הם עובדים על הציבור שלהם לגייס עוד כסף למען עצמם וכבודם!!
הדברים ידועים שנתי גרוסמן ויעקב לבין מנהלי העיתון הם אנשים עמידים ואפילו עשירים.
לבין הוא איש עסקים מובהק וידוע, העוסק בתחומי עסק רבים.
גם נתי גרוסמן יושב על אוצרות של כסף ונכסי עתק נוסיף על כך את הפיצויים המנופחים שקיבל לאחר שגדולי ישראל סילקו אותו מיתד נאמן (למעלה ממיליון ש"ח).
אשר על כן נראה כי לבין וגרוסמן רוצים להעשיר את קופת הבנק שלהם!! על חשבון הציבור שלהם.

ורק מן הראוי לציין כי המשכורות ששעיה ווין היה מקבל מהבטאון של גרוסמן עמד על למעלה מ16 אלף ₪ מה שאומר שהם רוצים לעשוק את האברכים שלהם במטרה להעשיר את הקופה העצמית שלהם.

ראוי להביא את דברי חז"ל דרש רבא, מאי דכתיב: "יהיו מוכשלים לפניך בעת אפך עשה בהם"? אמר ירמיה לפני הקדוש ברוך הוא: רבונו של עולם, אפילו בשעה שעושין צדקה, הכשילם בבני אדם שאינן מהוגנים, כדי שלא יקבלו עליהן שכר.

ונזכיר מעט לציבור את מעללי ראשי אותה כת המנסה להסביר מדוע טהור אני

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.