רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 בינואר 2014

ידיעות - בקצרה




תושבי וויליאמסבורג התעוררו בשבוע האחרון כשבכל בוקר שמעו על תושבים שגנבו את הרכב שלהם או שהרכב רוקן מכל החצפים יקרי ערך.
אחד מהאירועים התרחש בשבת שעברה עם איש הצלה ר' זלמן גלויבער שגנבו את רכבו עם כל הציוד היקר בשווי של יותר ממאה אלף דולר.
המצב בוויליאמסבורג הגיע שכבר לא שאלו מה קרה אלא אצל מי זה קרה הלילה.
המתנדבים של ה"חברת שומרים" הגיעו למסקנה שחייבים להביא את הגנב ולהציל נכסי היהודים בעיר, מתנדבי השומרים הגיעו כל יום לביתו של המתלונן התורן של הלילה ובדקו מצלמות האבטחה באיזור הגניבה והגישו תלונות במשטרה על כל גניבה בנפרד.
העבודה העיקרית של "השומרים" היה בלילות לפטרל בכל רחובות וויליאמסבורג ולנסות לתפוס את הגנב על חם.
בליל רביעי האחרון החליטו ב"השומרים" לעשות מבצע רחב היקף ברחובות וויליאמסבורג הם חילקו את האיזורים לכל מתנדב איפה עליו לפטרל ולנסות לתפוס את גנב הרכבים.
בערך בשעה 2:45AM הבחין מתנדב השומרים ששמר על רחובות פלאשינג X סקילמאן וראה את הגנב כשהוא עובר בין הרכבים ומנסה לפתוח אותם, כל רכב שהיה פתוח הוא הוציא את הדברים שהיו ברכב והמשיך לרכב הבא.
מתנדבי השומרים המשיכו לתצפת עליו וראו שהוא לוקח את כל הדברים הגנובים לרחוב סמוך ששם מחכה לו שותף לדבר מצוה עם רכב לא אחר מאשר של מתנדב ההצלה הרב גלויבער.
"השומרים" הקיפו מהר את שני הרחובות וקראו למשטרה שהגיעו תוך דקות ספורות למקום, ותפסו את 2 הגנבים בתוך הרכב של מתנדב הצלה.
המשטרה לא הפסיקה להודות לארגון "השומרים" ולמנהלים ר' יענקי איצקאוויטש ור' זלמן לייב פלדמאן שהביאו את הגנבים על חם אחרי לילות של גניבות בעיר.
במשטרה עדכנו את השומרים שהגנבים דרושים לחקירה כבר הרבה זמן אחד מהם כבר היה עצור 28 פעמים ופעם אחד מצאו אצלו נשק חם והשני היה עצור רק 12 פעמים...
כמו"כ אומרים במשטרה שמצאו אצלהם מלא מפתחות, 2 מכשירי קשר של הצלה, ומלא חפצי יקרי ערך של תושבי וויליאמסבורג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.