רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 13 בינואר 2014

ה'חדר' בכפר חב"ד – הצד השני

מאת משיחיסט

כבר למדנו מהעבר, שכאשר ב'בעולמם' נמצאים כעשרה פוסטים, על אותו עניין, הדבר שווה בדיקה מעמיקה יותר, ובמרבית הפעמים זהו בבחינת שקר שחוזרים עליו כמה פעמים על-מנת להפוך אותו לעובדה...  שולחי הפוסטים טועים בכתובת, ר' חיים כדרכו בקודש לא עובד שלהם! הוא בעזרת ה' ייתן תמיד לצד השני להשמיע את קולו, ויתירה מכך, כשמדובר ברדיפה, הוא יעמוד לימין הנרדף, אז בבקשה תחפשו במות אחרות להסתה.

קיימות מספר שאלות פשוטות שעולות לכל מי שקרא את הפוסטים עד עתה: א) מה סבור הרב המרא דאתרא? ב) מה אומרים חברי ועד הכפר – או ראש הועד? ג) מה היה בבניינים הללו לפני שנכנס לשם ה'חדר'? ד) כמה ילדים לומדים במוסד הזה? ה) מי מ-פ-ח-ד מהם?

נראה מאוד שקוף שבכוונה תחילה מתעלמים מהשאלות הרלוונטיות הללו, בכדי לעשות רושם ששוב מדובר בפורעי חוק משיחסטים, שאינם מהזרם הרשמי, וכל הבלה-בלה-בלה.

ובכן, כפי שידוע, בכפר חב"ד הרב מרא דאתרא קובע, וחוקית ועד הכפר ויו"ר הועד קובעים, וכמובן שלא נכנסו למתחם לפני שקיבלו את הסכמתם. בבניינים הללו שכן לפני למעלה מחמש עשר שנה בית הספר למלאכה, והיום החלקים היותר ראויים לדירה, מושכרים לכל מיני עסקים, ואילו הבניינים המוזנחים יותר, היו ריקים במשך שנים!!

ב'חדר' לומדים יותר ממאה ילדים, ויש אומרים כמעט מאה וחמישים, שנאלצו במשך כמה שנים ללמוד בדירות שכורות ברחבי הכפר, כשההצלחה והצמיחה המתמדת של המוסד, עם צוות מורים מעולה, שמתפתח בתיאום עם המרא דאתרא, מוכיחה שוב שהמשיחיסטים הם לא עוד קומץ לא רלוונטי, ואלה שכל השנים סיפרו לנו מהי העמדה הרשמית של חב"ד ומה הרוב וכו' התחילו להזיע.

ה'חדר' נתן להם להיזכר שבעשור האחרון מגיעים אברכים חדשים לגור בכפר, מהסוג של האברכים שעד אז פשוט ברחו משם, והנה מתברר שגם בכפר גרים אנשים צעירים חסידיים, יראי שמיים, המהווים דוגמא חיה של משפחות חסידיות, לא מתחרים של מי הגינה יפה יותר, או הרכב חדיש יותר, או כמה טיולים הספיקו בחופשת הקיץ ואני לא רוצה לרדת למטה יותר, כאן קובעים עוד שיעורים, עוד פעילות לילדים, עוד התוועדויות בכל תאריך חסידי עוד יציאה למבצעים של הרבי, וכן, עוד פרסום בעניין הגאולה והגואל.

המרא דאתרא ויו"ר הועד, כבר לא בכיסם של אותם הטוענים לבעלות על הבניינים, תם העידן בו הם היו שולחים לאיים בצעקות וגידופים על המרא דאתרא, הועד לא שלהם, והם צריכים להפנים זאת. וחוץ מזה, הרי המקום כלל לא היה ראוי למגורי אדם, ועובדה שעד עתה עמד שומם ואף אחד לא רצה לשכור אותו, וכעת בתיווך של הועד סוכם שישלמו עליו דמי שכירות, הרי שאם לא היתה כאן סתם רדיפה היו אותם אנשים צריכים להיות מאוד מרוצים...

במקום ללכת לרב, הלכו הללו ושלחו בריונים מחברת אבטחה, ולאחר מכן כשראו שעל פי החוק אין להם קייס, שלחו שוטרים כאלה ואחרים, באמצעות כל מיני קשרים מפוקפקים בכדי לבצע מעצרים, ולהפחיד את הילדים הקטנים, העיקר שחס ושלום לא ייפגע המעמד והתואר שלהם "המנהלים" לשעבר של...

אל תספרו לנו מהי חב"ד הרשמית! נזכיר לכם שגם "צבאות ה'" הוא מוסד רשמי – אבל בפנסאים לא שמעו על זה, גם "את"ה" של הרב פרלשטיין הוא מוסד רשמי – אבל בתורת חב"ד לבני הישיבות לא שמעו על זה, גם הרב מארלו היה רשמי – אבל החברים שלכם בקראון הייטס לא שמעו על זה, גם "אגודת חסידי חב"ד" בזמנו של שלמקה היתה רשמית – אבל אתם לא שמעתם על זה. והרשימה עוד ארוכה.

לסיום תזכורת: האחרונים שסגרו חדרים באמצעות שרשראות ומנעולי בריח, היו היבסקים ברוסיה. לא עוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.