רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 16 בינואר 2014

אמנון לוי וצוותו שיקרו לוי, אל תסמכו עליהם

מאת עקיבא וויינגרטן

פנו אליי מהצוות של אמנון לוי שרוצים לעשות כתבה על נושא היתרי מאה רבנים מלוכלכים, למי שלא מכיר, זהו עניין שהפך בשנים האחרונות לפשע נורא של שימוש לרעה במשהו הלכתי שאמור להטיב עם הנשים (חרם דרבנו גרשום) ומנוצל נגדן תוך דריסה ברגל גסה על ההלכה וברוב המקרים היא גם עבירה חמורה על החוק של סחיטה כאשר הנשים מתבקשות לשלם סכומי עתק בשביל לזכות בגט המיוחל שאמור להיות מונח וזמין עבורן ללא תנאי בבית הדין שעושה את ההיתר המדובר.
הנושא הזה מוכר לי היטב וקרוב לליבי, אני כבר כמה שנים מטופל בתיק סבוך שכזה שהבעל הוציא היתר נגד אשתו על אף רצונה להתגרש ממנו כדת וכדין (התנאי הראשון להיתר מאה רבנים), וזאת במטרה לסחוט אותה ולהתחמק מכל ההתחייבויות כלפיה וכלפי ילדיו, במקרה המדובר ייאלץ האישה להיפרד ממיליון שקל עבור הגט המיוחל, סכום שברור שאין לה מאיפה להביא, וגם אם כן, אף גורם מוסמך לא יכיר בגט מאחר והעורך אינו יודע בטיב גיטין וקידושין.
אותם "רע-בנים" העושים היתרים כאלו אינם מוכרים או מוסמכים, בידי אוסף של מכתבים של רבנים ידועים הכותבים נגדם, אבל כל זה לא מונע מהם להמשיך במעשם הנלוזים ולהניק היתרים בקצב מסחרי עבור בצע כסף כפי שהעיד בפניי אחד הרבנים הגדולים והמובילים בציבור החרדי.
כבר בשיחה הראשונה שלי עם הצוות של פנים אמיתיות הבהרתי להם, אין לי בעיה להשתתף בכתבה, זהו נושא חשוב שכדאי שמישהו ירים את הכפפה ויזעק את זעקת האומללות אבל אם ידברו על כך שאין שוויון בין גברים ונשים בהלכה (גבר יכול להוציא היתר ואישה אינה יכולה), אני לא משתתף בכתבה. ההלכה היא לא נושא למו"מ ואי אפשרות לשנות בה דבר, ולא משנה כמה שיצעקו שזה מיושן ופרימיטיבי, ההלכה לא תשתנה.
היה די צפוי שינסו איפשהו בכתבה לדחוף את נושא השוויון, וקיבלתי את הבטחתם שזה לא יהיה חלק מהכתבה ועל סמך זה השתתפתי, הם באו לצלם אצלי שלש פעמים לכתבה, אח"כ אף עזרתי להם בעוד כמה דברים נלווים, אבל בסופו של דבר התבדיתי כפי שראו כל צופי התוכנית, הם לא יכולים בלי זה כנראה.
המלצתי לסיום, אל תאמינו לאנשי טלביזיה, סרטים, הפקות וכל השאר, לנגד עיניהם עומדת מטרת הכתבה / הסרט והמילה שלהם לא שווה גרוש. אמנון לוי וצוותו מצטרפים לעוד שורה ארוכה של הפקות חילוניות שמהם נכוויתי בעבר.
טוב שיש רק כמה שניות

2 תגובות:

  1. "קיבלתי את הבטחתם שזה לא יהיה חלק מהכתבה"
    נו באמת, אתה כבר ילד גדול

    השבמחק
  2. ר' עקיבא ווינגרטן
    הדבר אינו חדש
    אתה לבד כותב שכבר נכווית מספר פעמים, ואעפ"כ עשית זאת שוב.
    הדרך היחידה היא לעשות הסכם כדן וכדין עם שיניים ע"י עו"ד להבטיח שלא יתנכלו.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.