רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 בינואר 2014

מכתבים קצרצרים


אם הרב לנדא מתיר אז מי אנו שנתערב?
אני לא מצליח להבין אותך בנוגע לאשה שנישאה למוזס בב"ב, אם הרב לנדאו התיר אותה מי אתה ואני שנתערב? כמה פוסקים עוד נשארו לנו בדור הזה כדוגמת הרב לנדאו?

קמפיין החרדקי"ם טירוף
האם יש אפשרות שתביעו את דעתכם על קמפיין החרד״קים שעושים בירושלים האם בצעירותם אחד שהיה יוצא לעבודה או לצב״א היו מסתכלים עליו בצורה המטורפת של ימינו ?

מי שיודע שלא יישב וילמד לעולם מדוע שלא יכין את עצמו ללמוד מקצוע?
נאמר שאני בן למשפחה של אברך ואמא מטפלת במשפחתנו לצורך קיומינו אינני חושב שאוכל לשבת וללמוד כל היום והנני חושב שאני צריך כסף מדוע שלא אתגייס וארוויח עם זה קצת געלט בעתיד כשאצא לשוק העבודה ?
נ.ב. המכללות החרדיות מלמדים לתואר שלא מניב כל כך הרבה רווחים וגם אין לי כסף לשלם לזה. בתור פוליטקאי ותיק מה אתה חושב שאני צריך לעשות?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.