רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 3 בינואר 2014

משלחת רבני 'פיקוח נפש' בדרישה לשרים: "הכינו מכתבי התפטרות"


מאת הרב לוין

"עליכם להציג כבר מעכשיו מכתבי התפטרות מוכנים בפני ראש הממשלה והתקשורת, למקרה שהשיחות המסוכנות עם הפלשתינים יתקדמו" דרשו הרבנים מהשרים, "לא די להצביע נגד, קומו והילחמו!" * הרבנים מזהירים מפני השאננות הדומה בדיוק לתקופת שטרם ההתנתקות – "כשתתעוררו כבר יהיה מאוחר מידי, שפיכות הדמים תהיה באחריותכם" * ולח"כים החרדים הציעו הרבנים פתרון לגזירות על הישיבות – "הבטיחו כי לעולם לא תסכימו עוד לקבל תקציבים לישיבות כדמי-שתיקה על מסירת שטחים".
משלחת של ראשי קונגרס הרבנים 'פיקוח נפש', ערכה אמש ביקור חירום בכנסת, בהם קיימו הרבנים שיחות נוקבות עם ח"כים ושרים, על מנת שיפעלו מיד לסיכול תכניות נתניהו ולבני המתגבשות בימים אלו בשיחות עם הפלשתינים. הרבנים תבעו מהשרים והח"כים להכין מיד את כתבי ההתפטרות שלהם מן הממשלה והקואליציה, ולהציגם בפני ראש הממשלה כבר מעכשיו, כדי שיהיה ברור שכל הסכם על נסיגה משטחי ישראל פירושה פירוק מיידי של ממשלת נתניהו.
הרבנים נפגשו בין השאר עם שר הפנים גדעון סער, שר החקלאות יאיר שמיר, שר התיירות עוזי לנדאו וחכ"ים נוספים, וניהלו עימם שיחות קשות על המשך חברותם בממשלת נתניהו, הפועלת באופן הנוגד את דעותיהם ואת מצפונם, והמפקירה את בטחון עם ישראל בארצו. השרים טענו כי בהצבעות הם מצביעים נגד מדיניות הוויתורים וכי פרישתם מן הממשלה רק תזיק, שכן החשש הוא שייכנסו לממשלה מפלגות שמאל קיצוניות. על כך הגיב בחריפות יו"ר קונגרס הרבנים, הרב יוסף גרליצקי: "טענה זו היא חמורה מאד. הרי לכל רע יש יותר גרוע ממנו, האם תהיו חברים בממשלה שתמסור ח"ו חצי מארץ ישראל לערביים, רק משום שישנם כאלו שרוצים למסור את כל ארץ ישראל?? היכן בדיוק עובר ה'קו האדום' שבו ברור לכם שאסור להיות שותפים באחריות לשפיכות דמם של יהודים, חלילה וחס?! האם רק אחרי שמדינת אויב פלשתינית חמושה ורצחנית תשלוט על קוי 67 – רק אז תפרשו מהממשלה?? והאם אז לא יהיה ניתן לומר – 'אם נפרוש יהיה יותר גרוע'??"
להודעה המלאה כנסו כאן: http://bektzara.blogspot.com/2014/01/blog-post_3.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.