רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 16 בינואר 2014

על חודו של מחט

מאת י. קלר

נשיא סוריה ינסה לשכנע את המורדים בסוריה שלא מזוהים עם אל קעידה שישתפו פעולה אתו למיגור אל קעידה בתמורה לשיתוף בממשלה. השכנוע יתנהל בועידת זנבה, המתנהלת בחסות נשיא רוסיה (ולאדימיר פוטין).
אירופה לג'ון קרי (יו"ר החברה 'ויווא לא פאנטאזיא', מוכר ג"כ בתואר: מזכיר המדינה (או שר החוץ) של ארצות הברית): אנחנו לא נשתתף בחרם על ישראל עד שלא תפסיק לשווק את הקעטשופ של קערי (המתפרסם תחת הסמל המסחרי 'היינז קעטשופ') בארץ ישראל.
יצחק אהרונוביץ (שר המתפרה, הממונה על תפירת תיקים נגד כל מי שלא נכנע לטרור של העולם התחתון): אני לא אתן שבמדינת ישראל לא יעמידו לדין מישהו שאיימו עליו שוטרים. תחי הפשע לעולם ועד! ובכלל זה חוצפה שאחד ששומר תורה ומצוות תורם ומתרים אנשים לצדקה (כמו הרב יאשיהו פינטו) מגן על עצמו מפושעי המשטרה ע"י דיווח מראש על התרומות שלו לאפ.בי.איי (בשיחות מוקלטות מראש), זה הורס לנו את המשרד לתפירת תיקים נגד החפים מפשע, וזה מפריע לנו בתעשיית הפשע.
בנימין נתניהו: חוצפה משר הבטחון להגן בפומבי על בטחון עם ישראל, ולהתקיף מישהו שמשתדל להרבות טרור נגד יהודים בישראל ובעולם! הרי התפקיד האמיתי של שר בטחון הוא להחריב ישובים של יהודים בארץ ישראל ולהעלים עין מתמיכת הממשלה בתהליך הטרור. שיתנצל מיד!
ארגון הנבוכים העולמי: חוצפה מנשיא רוסיה (ולדימיר פוטין) לאכוף את חוקי רוסיה נגד משכב זכור ורצח וגילוי עריות, זה מפריע להתאחדות הטירוף העולמי, ועוד בזמן שהוא מזמין תיירים להשתתף במשחקי ספורט! האמנם הוא לא מודע למקור האלילי של משחקי הספורט?!
ארגון האפרוחים שלא נפקחו עיניהם: תודה להרבנים שנותנים לצוציק שרק עכשיו קיבל סמיכה לרבנות להשתלט על חסידות בעלזא. עכשיו נדרוש שגם ראשי הישיבה יחתמו על מכתב תמיכה.
עורכי הצהובון ידיעות לראש הממשלה: אם לא תיכנע ותחתום מיד על תהליך הטרור בו אתה מוסר את כל מדינת ישראל לטרוריסטים ערבים ואיסלמיים שהתנחלו בישראל, עוד יתכן שבהלוייתך (אחרי המאה ועשרים) עוד ישתתפו מאות אלפים (כמו שהשתתפו בהלוייתו של הרב עובדיה), ולא תוכל להסתפק בקומץ של בקושי אלף שנשרכים אחרי המטה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.