רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 13 בינואר 2014

מבזקים - בקצרה

י-ם רח' שמואל הנביא סמוך לדושינסקי קטטה המונית בין הסיקירקים לחברה של דושינסקי, החברה מדושינסקי פיצצו את הסיקריקים שבאו להפגין נגד אחד מאנשים שקשורים לחברת בניה בבית שמש,
-----------------
מחר [יום שני] בערב לרגל הילולת הס"ק מרן רבי מרדכי מלעכוויטש זי"ע יתקיים עריכת השלחן וסעודת ההילולא בשעה 7:30
ועריכת השלחן ברביעי בערב לרגל ט"ו בשבט יתקיים בשעה 6:30
עריכת השלחנות יתקיימו בבית מדרשו של כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א ר' עקיבא 28 בבני ברק
-----------------
הרב אמנון יצחק: מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל רצה לפגוש אותי ובני ביתו מנעו זאת, את הגר"ש עמאר פגש בביה"ח ומחל לו, לי לא נתנו להיכנס לביה"ח אמר הרב יצחק.
-----------------[
ח"כ אורי מקלב תקף את יאיר לפיד בעקבות דבריו כנגד הרבנים הראשיים, מקלב אמר "לאחרונה הוא נכנס לשיגעון גדלות".
-----------------
איציק דדו חושף בנייעס החרדי: חברת גולן טלקום גובה כספים גם כשלא קיבלת את הסים והכל בגלל סעיף דרקוני בחוזה
-----------------
לאחר דבריו של יאיר לפיד ביום שישי נגד הרבנים הראשים (אפעל לפיטוריהם,אמר לפיד) בעקבות פסק הלכה שאסור לנשים לשרת בצה"ל, מסתבר שלפיד יצטרך לפטר גם את מקום 2 בסיעתו שי פירון שבתשובה לשאלה האם מותר לנשים לשרת? כתב פירון "כי לא מצא פוסק המתיר לנשים לשרת בצה"ל".
-----------------
ביום שלישי הקרוב יתכנסו חברי "המועצת" של אגודת ישראל לישיבה נוספת, יוזמה כי תצא הודעה חריפה וחד משמעית נגד ממשלת נתניהו.
-----------------
גורמים בימין טוענים: תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" מסיתה נגד ח"כ איילת שקד, הדברים באו בעקבות משפט שהוכנס לפיה של שקד בתוכנית.
-----------------
יהודה דובדבני מיסד גדוד 'הנחל החרדי' בראיון לקוקר: כשהקמתי את הגדוד, אריק שרון צילצל אלי ואמר,זה צו השעה,חייבים לגייס חרדים לצבא.ואני אמרתי לאריק "רק מי שלא לומד,מי שלומד שישאר ללמוד"
-----------------
ח"כ יוני שטבון (הבית היהודי) קרא ללפיד להתנצל לרבנים הראשים "מדינת ישראל היא מדינה יהודית, והרבנים שם אינם עובדי מדינה אלא מנהיגי ציבור ופוסקי הלכות", אמר שטבון.
-----------------
בעולם הערבי מביירות ועד טהרן חוגגים את מותו של אריאל שרון "הולך לגיהנום".
-----------------
יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט תקף קשות את דבריה של חברת סיעתו אורית סטרוק בעקבות "הספדה" החריף נגד רה"מ לשעבר שרון, בנט אמר "דברי סטרוק על שרון חמורים והיה אסור לאומרם, את המחלוקת נשמור לימים אחרים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.