רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 9 בינואר 2014

הגאב"ד ר' טוביה ווייס נכנע בסופו של מאבק לראב"ד הגאון ר' משה שטרנבוך, ובהודעה רשמית של הנהלת "העדה החרדית" מוקיעים את ההתקפות נגד הראב"ד

מאת איש בית שמש

תחת הכותרת 'זעקה גדולה ומרה' נכתב: "אוי לו לדור שכך עלתה בימינו שכמה יצאו אנשים בלי עול, קומץ קטן של יהירים עזי פנים, ריקים ופוחזים משולי המחנה, לחבל כרם בד"צ עדתינו החרדית שיסודה בהררי קודש ובראשה עומדים רבותינו חברי הבד"ץ". 

כאן מזכירה ההודעה את ניסיון החבלה בעצרת: "והגדילו עוון בהתנהגות, וברשעות נפשעת לטרפד ה'עצרת תפלה הגדולה' ללא טיפת התחשבות ורחמנות עם ציבור יראי ה' שבא למחות על גזירת הגיוס". 

"לא עת לחשות כי יאמרו התירו פרושים את הדבר ועלינו כאבינו וכאבו של כל הירא וחרד על דעת כבוד שמו ית' ולמחות כדת של תורה כי נבלה נעשתה בישראל". 

"הנה עינכם הרואות כי זה כמה שנים אשר קמו תרבות אנשים חטאים במטרה להפריד בין הדבקים וחרב פיפיות בידם להרבות מחלוקות בישראל ע"י הפצת שקרים וכזבים וכתבי פלסתר על כבוד רבותינו שרי התורה ובפרט על שר התורה הראב"ד שליט"א ולהשפיל את גדולי התורה נוטרי חומות ירושלים ולהשפיל את גדולי התורה נוטרי חומות ירושלים בטהרה, ומנהיגי הקהילות נשיאי מוסודת התורה על טהרת הקודש, וליתן דופי במערכת הכשרות והשחיטה המהודרת והפרדת אשר ממנו יתד לקהילה נפרדת וממנו פינה לכל תפוצות ישראל". 

את המכתב הם מסיימים: "אנו קוראים לכל אנשי העדה: היפרדו מעל אהלי האנשים הרשעים האלה פן תספו בכל חטאתם. עשו נא כל אשר בידכם להשקיט את אש התבערה ממחנינו, ואל ישיאכם יצר המחלוקת לישב שאננים ולראות כבלע את הקודש רח"ל".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.