רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 14 בינואר 2014

מי התיר לדודי לאו ויצחק יוסף שירת נשים - החכי"ם החרדים החרימו את הטכס ואילו הרבנים הראשיים בלי שמץ של בושה ישבו כשאשה שרה

אם הם היו אנשים פרטיים לא הייתי בא בטענה מפני שאיני השוטר של הקב"ה בענינים אלו, על כל אחד להחליט על פי צו מצפונו ובעיקר על פי דרכי רבותיו ושיחליט בעצמו אם במצב הזה ובמקום הזה כן או לא להשתתף. לכתחילה יהודי שומר תורה ומצוות צריך להימנע מהשתתפות בכל טקס שיש בה שירת נשים, בדיעבד במצב של אין ברירה שכל אחד ישאל את רבו או מורה הוראה, אבל כשעוסקים אנו ברבנים הראשיים מי שצריכים לשמש דוגמא בענינים כאלו, שהם יישבו בעת שאשה שרה ולא יבינו כי הם מחבלים והורסים וכי במעשה הזה הם מחריבי הדת בישראל, המצב רע

אם הם היו רבנים אמיתיים הם היו קמים ועוזבים, אומרים כי אינם יכולים להשתתף בטקס כזה כאשר אשה שרה, אבל הם שקרנים רמאים ונוכלים אנשי תאוה ושררה ולא מתכוונים למלאות את התפקיד המחייב במצב הזה לקום ולעזוב

הרבנים הראשיים בהשתתפותם במקום הזה גרמו שכל חייל שייאלץ להיאבק ולא ירצה להשתתף בשירת נשים יאמרו לו תראו הנה הרבנים הראשיים ישבו בעת שאשה שרה ואם זה טוב להם אז זה טוב גם לך

הרבנים הראשיים שוכחים כי במעמדם עליהם לקחת בחשבון את ההשלכות של מעשיהם, ובמקרה הזה מדובר בענין חמור מפני שהחרדים נאבקים עתה בהרבה מקומות עם בעיה זו של שירת נשים, ובמקום שהרבנים הראשיים יהוו דוגמא ויוכיחו קבל עם ועולם כי אינם משתתפים בטקס כזה או שלפחות יוצאים כשהאשה שרה, הם ישבו, חיללו את ה', והרסו את הענין, הם נתנו בנזין לאנטי חרדים לחייב יהודים חרדים לשבת ולשמוע שירת נשים

אלו הם הרבנים הראשיים של ימינו

6 תגובות:

  1. איך אתה רואה פה שירת נשים?

    השבמחק
  2. גיוואלד אסור לשמוע קול אשה כי כתוב בשיר השירים שחיבר שלמה המלך הצדיק "כי קולך ערב"
    שיעשה לי טובה שלמה המלך (ששכב עם 1000 נשים) ולא ילמד אותי הלכות צניעות.

    השבמחק
  3. תראו את ההקלטה תיווכחו לראות שבזמן השירה הרבנים מתפללים

    השבמחק
  4. ישראל הגזמת !!! גם בתור בדיחה לא כותבים כאלו שטויות תראה מה אמרו חז"ל על שיר השירים ואני מתפלא שהכניסו כזאת תגובה מטופשת

    כל כתבי הקדש מטמאין את הידיים. שיר השירים וקהלת מטמאין את הידיים.
    ר' יהודה אומר: שיר השירים מטמא את הידיים וקהלת מחלוקת.
    רבי יוסי אומר: קהלת אינו מטמא את הידיים ושיר השירים מחלוקת.
    רבי שמעון אומר: קהלת מקולי ב"ש ומחומרי ב"ה.
    אמר רבי שמעון בן עזאי: מקובל אני מפי שבעים ושנים זקן, ביום שהושיבו את רבי אלעזר בן עזריה בישיבה, ששיר השירים וקהלת מטמאים את הידיים.
    שלושה ספרים כתב שלמה המלך, לפי מסורת חז"ל: קהלת, משלי ושיר השירים.
    בסדר עולם רבה פרק ט"ו מייחסים את כתיבת שלושת הספרים לזמן זקנתו:
    אבל לעת זקנת שלמה סמוך למיתתו שרתה עליו רוח הקדש, ואמר שלשה ספרים הללו, משלי, שיר השירים, קהלת.
    ב

    אמר רבי עקיבא: חס ושלום! לא נחלק אדם מישראל על שיר השירים שלא תטמא את הידיים. שאין כל העולם כולו כדאי כיום שניתן בו שיר השירים לישראל. שכל כתובים קדש ושיר השירים - קודש קדשים. ואם נחלקו לא נחלקו אלא על קהלת.
    אמר רבי יוחנן בן יהושע בן חמיו של רבי עקיבא: כדברי בן עזאי כך נחלקו וכן גמרו.

    השבמחק
    תשובות
    1. מה אכפת לי אם זה מטמא את הידיים או את ה......
      מציאות שבן אדם לא צנוע כתב ספר לא צנוע (ולא מעניין אותי מה אחרים חושבים על הספר הקדוש הזה שכולו משל, הוא יכל להביא משל יותר צנוע, אבל מה אפשר לצפות ממנו.... תקרא עליו קצת) וזה נשמע לי דבילי שאחד ששכב עם 1000 נשים חלקם גויות (נבוכדנצר היה בנו, מאחת הגויות) יגיד לי שאסור לשמוע אשה שרה.
      וכל אחד עם שכל קצת ישר יסכים איתי.

      מחק
    2. אתה כזה מטומטם שאני לא יודע איך שמו את תגובתך פה. אז דבר ראשון לפני שאתה מדבר על שלמה המלך, הייתי אומר שאתה בעצמך נואף גדול !!!
      אז עדיף לשתוק מאשר לדבר.
      דבר שני נבוכדנאצר לא היה בן של שלמה וגם כוונת שלמה להתחתן עם נשים רבות גם לא יהודיות שגייר אותן ,הייתה יותר אסטרטגית מאשר תאוות בשרים.
      זה שיש לך משהו נגד תנ"ך ושיר השירים רק מראה את הראש המלוכלך שלך ואני לא אתפלא שאתה איזה חסיד שוטה שסרח ומתנהג כמופקר לכל דבר. (אולי שאולזון יום אחד יעשה גם עליך איזו כתבה עסיסית)
      אז תשתוק ואל תגיב !!!!

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.