רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 15 בינואר 2014

מבזקים - מפה ומשם

כלכליסט: אנשי העסקים אריה אלתר (האדמו"ר מגור) ונסים אסייג ימכרו דירות 4 חדרים בשכונת היוקרה נווה צדק בתל אביב בכארבעה מיליון שקלים לדירה
---------------
האם התמוטטות עיתון "הפלס" מביא את תומכיו למעשי רמיה? מחירון מזויף של פרסומות ב"יתד נאמן" הופץ במיילים, אנשי עץ השתמשו בזה והכפישו את "יתד" ,זליג אורלנסקי פנה למשטרה שתחקור מי הוציא את המחירון המזויף.
---------------
הרב משה שניידר מקורביו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן מפרסם דברים קשים נגד אנשי עץ "הם מזרע עמלק".
---------------
היום נכנס למעונו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שליט"א נשיא מועצת גדולי התורה בארה"ב האדמו"ר מנובימנסק. בפגישה שוחחו השניים ביחידות על הגזירות העומדים על הפרק ועל תפקידה של יהדות ארה"ב בעת הזו.
---------------
שרת המשפטים ציפי לבני מתחה ביקורת קשה על שר הביטחון יעלון שאמר כי "קרי אובססיבי ומשיחי" לבני אמרה "אסור להשתלח ולהרוס את היחסים עם ארה"ב.
---------------
אתר האינטרנט הגדול בסין "סינא" על שרון:גיבור ישראל ומגן היהודים,אנו כמהים להופעתו של מנהיג עוצמתי שינהיג אותנו
---------------
הקו החרדי: להלן חלק מדברי הבלע של ראש לשכתו של אפשטיין בי-ם. ועורך עיתונו של נתי גרוסמן ישעיהו וין בכינוס למען ביטאונו של גרוסמן: מרן הגר"ח קנייבסקי "מקבל קהל רק בכסף. ואף לוקח כסף מנוצרים". מרן הגראי"ל שטינמן "רוצה לחלן את הציבור החרדי".
---------------
יתד נאמן" ו"המודיע" ממשיכים לתקוף את שר השיכון אורי אריאל שכיביכול מנסה להציג את עצמו כאחד שדואג לחרדים, היומנים החרדים רשמו "עשה מאיתנו חוכא ואיתלולא".
---------------
שופטי בג"ץ קיימו הבוקר ישיבה בהרכב מורחב של תשעה שופטים, במהלך הישיבה מתחו ביקורת על המדינה על אי קביעת תאריך יעד לחוק גיוס חדש, השופטים מתחו ביקורת בעיקר על שר הביטחון יעלון שדחה לאחרונה שוב את גיוסם של אלפי בחורי ישיבות.
---------------
היום הבחירות לראשות עיריית ערד. על תפקיד ראש העיר מתמודדים שלושה מועמדים: ראש העיר המכהנת טלי פלוסקוב שנתמכת ע"י החרדים, עו"ד ניסן בן חמו ומשה אדרי
---------------
 בעקבות המתקפה של שר הביטחון יעלון כנגד מזכיר המדינה האמריקנית קרי, הבהיר יעלון היום במהלך שיחה בפני תלמידים באופקים "אסור למחלוקת להאפיל על היחסים עם ארה"ב"
---------------
בתום מספר פגישות עם ר״ע לוד הגיעו הצדדים להסכמה ותוכניות פרויקט אחיסמך יחתמו בימים הקרובים. ח״כ אשר הודה לר״ע לוד על הנכונות והרצון שגילה במהלך פגישותיהם והשניים סיכמו כי יערך טקס חתימה בעיר לוד בימים הקרובים.
---------------
נייעסמס: הערב חתונת נכד מרן הגר"י אדלשטיין רבה של רמת השרון באולמי ארמונות חן בב"ב
---------------
נאמנו של הגראי”ל הרב משה יהודה שניידר פרסם היום מכתב נגד 'הפלס' בו חושף כי לפני 15 שנה אמר הגראי”ל "רשע ארור ימח שמו וזכרו" והסביר שהכוונה לאחד מאלו שכותבים כיום בהפלס
---------------
קוקר: משעשע! ליפמן הגיע עם הכלב שלו לכנסת ואנחנו לקחנו אותו לראיון.
---------------
'הקנאים' בבית שמש: "לא נשתתף בבחירות חוזרות", הדבר יכול להוביל למצב בו החילונים ינצחו והעיר החרדית תהפוך לחילונית, יש לציין שאת כל ההסתה נגד החרדים בעיר, הביאו 'הקנאים' ועכשיו החליטו להמשיך להילחם בציבור החרדי בעיר.///-/// החשיפות: לישיבת מועצגה"ת זומנו מנהלי סמינרים, מנהלי ארגוני תרבות ויו"ר ועד הישיבות. במקום: החכי"ם: אייכלר, ליצמן, מוזס והרב קופמן.
---------------
פיצ'יפקעס: עורך 'בחדרי' נגד 'כיכר': אחרי שעורך בחדרי מענדי גרוזמן העלה סטטוס זועם על מאמר שהתפרסם ב'כיכר', העלו עורכי 'כיכר השבת' כתבה על הסטטוס של גרוזמן עם הכותרת "גרוזמן זועם" • ראש בראש, כיכר מול בחדרי
---------------
 ח"כ הרב יעקב אשר שסייע רבות לפתרון מצוקת הדיור באחיסמך מספר  ל'קו החרדי' על הסיכום שיביא לסיום הסאגה המכאיבה ויביא להקמת קריה חרדית ללמעלה מ3000 משפחות!.
---------------
"הרב יאיר אקשטיין, נשוא המתקפה של ישעיהו ויין אמש מגיב בחריפות ואומר: ההכפשה זו לא תימחל ולא תיסלח! אין לי כל קשר ל'קרן לידידות'. את כל חיי הרוחניים אני חב למרן שר התורה שבזכותו אני חרדי! אני מזועזע מההתנהגות המרושעת שלהם, הם לא שונים מהרחוקים מקיום תורה ומצוות!"
---------------
והקלטה בלעדית מהגאון רבי חיים חייק'ל מילצקי  ראש ישיבת רש"י משוחח עם מנהל תלמוד תורה בנוגע לתלמידו הרב יאיר אקשטיין ואומר: "הוא בן תורה מאוד חזק. אין לו שום שייכות ל'קרן לידידות'! הוא בן עליה ממש. הוא זכה שר' חיים מאוד קירב אותו אחרי שבבית שלו לא רצו שילמד. הוא היה אוכל שבתות קבוע אצל ר' חיים. בזכות זה, האירוסין שלו היו אצל ר' חיים ואף מרן דאג שיערכו לו שבע ברכות!"
---------------
והקלטה בלעדית מתוך חוג בית למען עיתונו של נתי גרוסמן נשמע אחד מפעילי נצח זועק: "העיתון ממש במצב של סכנה כך שמעתי מנתי גרוסמן! ומביא את הוראת הרב צבי פרידמן מרבני 'הפלס' לתרום לעיתון ולא לישיבה!
---------------
והכתב שלומי אייכלר חושף כמה מרוויח סגן עורך עיתון הפלס ישעיהו ווין "בזמן שהם מבקשים מהמנויים להרים תרומה הבכירים שם מקבלים משכורות עתק

תגובה 1:

  1. לידיעתך איש העסקים אריה אלתר אינו האדמור מגור אלאנאברך ירושלמי בן 43 בערך שהוא מחותן עם רב דניאל בן הפנ" מ

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.