רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 20 בינואר 2014

ליצמן על מי אתה עובד - שרון בהיותו ראש הממשלה רצה לגייס את בני ישיבות

בפסטיבל שרון מצאנו שוב את מה שכבר ידענו, כי לכל אחד אג'נדה משלו, יכולת לראות את אותן הדברים אבל בראיה אחרת, ובעוד שהכל הודו שהוא גמר לא טוב, השאלה שנשאלה איך מתייחסים לעבר הטוב שלו, כאשר מצד אחד אין ספק כי אין הקב"ה מקפח שכר כל בריה, אבל מאידך האדם נקרא על שם סופו, אתה יכול להיות 80 שנה כהן גדול אבל אם סיימת כצדוקי אז אתה צדוקי

יענקל ליצמן משום מה ניסה בכל כוחו להוכיח כי אריק שרון היה טוב לחרדים ולדתיים. אין ספק כי בשנים עברו זה היה כך אבל לא מאז שהוא חדר חזק לפוליטיקה ובמיוחד בתקופה שכבר היה ראש הממשלה שאז חזר ואמר שוב ושוב כי לדעתו בחורי ישיבות צריכים לשרת, וכי תמך בחוק טל רק בדלית ברירה

משום מה יענקל ליצמן חוזר שוב ושוב ואומר כי אריק שרון היה טוב לחרדים עד סוף ימיו. כן ונכון, הוא נתן לליצמן כסף ולכן הוא אהב אותו אבל חוץ מזה הוא היה רע מאוד, מן היום שתפס את השלטון הוא אחד מראשי הממשלה הקשים ביותר בתחוחים הקשורים לדת, הוא היה חוזר ואומר כי הוא מצביע עם החרדים והדתיים לא בגלל שהוא רוצה אלא בגלל שאין לו ברירה

תגובה 1:

  1. ממשלה זו היא מלכות יון ופרס ביחד.
    מלכות פרס רצתה להשמיד את גופם של עם ישראל,ומלכות יון רצתה להשכיח את התורה מעם ישראל.הממשלה הזו,היא גם מלכות יון וגם מלכות פרס ביחד.
    על ידי שקיצצו בקצבאות הילדים,ועל ידי הפלות חינם שהכניסו לסל התרופות מחסלים גשמית,ועל ידי הפגיעה הקשה בעולם התורה,האם יהיו בעתיד עוד תלמידי חכמים?אם תהיה שאלה,את מי נשאל?
    ומי יודע מה עוד בדרך?
    יהיר לפיד לא אמר:בואו נקצץ את השכר של עובדי הנמל באשדוד?ובואו נקצץ בחשמל החינם של עובדי חברת החשמל?
    אה,הוא גיבור רק על חלשים.והם:עוברים במעי אימם,וגיבור על עניים.הוא לא רוצח שפל ונתעב?שונא ישראל.על העוברים במעי אימם,ועל העניים אין הסתדרות שתגן עליהם.
    עם ישראל,תעשו כמה שיותר ילדים,שיצאו לו ולכל השמאלנים העיניים.צריך לעודד ילודה,ולא להפך,כמו שהממשלה המרושעת הזו עושה,דואגים לעשירים בלבד.
    הממשלה הזו לא רוצה בהשמדת עם ישראל גשמית ורוחנית?

    רוצים לעשות רק רב ראשי אחד,שיעשו גם רק ראש ממשלה אחד,למה צריך גם נשיא מדינה וגם ראש ממשלה?
    גיוס בחורי הישיבות:

    יהודי שיושב ועוסק בתורה,עושה על ידי לימודו הרבה יותר ממה שכל הצבאות בעולם ביחד לא מסוגלים לעשות.כשמשה רבנו קיבל את התורה,קיבל את תורה שבכתב ותורה שבעל פה,בתורה שבעל פה נאמר,שיהודי שעוסק בתורה,שתורתו אומנותו,הוא פטור ממיסים ומכל עבודות העם,כגון ללכת לצבא בימנו,אם יש מספר קטן של תלמידי ישיבה לא טובים,זה לא אומר שכל בחורי הישיבה הם כאלו,ושצריך לסגור את הישיבות ולגייס את בחורי הישיבה לצבא,בגלל כמה לא טובים אי אפשר להכליל את כולם,ועוד גם לחרדים מותר מידי פעם לצאת מהישיבה ואו מבתיהם,ולהלך ברחובה של עיר,מה אתם רוצים,שכל היום הם יהיו סגורים בתוך ארבעה קירות?ומה גם,שיצר הרע של הסקרנות מכה בהם ללא רחם,סקרנים הם מאוד מה יש בצד השני.עם ישראל חייב שיהיה בו תלמידי חכמים.בגלל מיעוט בחורים לא טובים אין צורך להעניש את כל בחורי הישיבה.עם ישראל חייב חיילים רוחניים.יהודי שיושב ועוסק בתורה,כל הצבאות בעולם ביחד,לא יוכלו לעשות מה שאותו יהודי עושה.ולמה לא.הלוואי וכל עם ישראל ישבו ויעסקו בתורה יומם ולילה.עם ישראל,חייב שיהיו בו תלמידי חכמים.לא כל תלמיד חכם יכול להיות גם חייל בצה''ל וגם לעסוק בתורה בכדי להיות תלמיד חכם.

    חלק גדול מאלו הרוצים לגייס את תלמידי הישיבות,עושים זאת מתוך שנאה שיש להם לאנשים השומרים תורה ומצוות,הם אינם יכולים לראות בני אדם ששומרים תורה ומצוות,בית המקדש השני חרב בשל שנאת חינם כידוע לכם,עם ישראל,חייב שיהיו בו תלמידי חכמים.
    האמירות של שונאי ישראל,באים מתוך שנאה,ומתוך ליצור עוד שנאה והרס בעם ישראל,לגרום למלחמת אחים,ולא מתוך רצון להוכיח.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.