רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 24 בינואר 2014

מבזקים - מפה ומשם

מרן ראש הישיבה הגראי"ל פונה לביה"ח מעייני הישועה לאחר שהתעלף בביתו, בביה"ח נערכו בדיקות מקיפות. מרן בהכרה וישאר למעקב. שמו לתפילה: ר' אהרן יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפו"ש.
-------------
 בח"ח: האם ביתר עילית בדרך לקואליציה מקיר לקיר? לראשונה מאז הבחירות, נפגש רה"ע רובנשטיין עם מנחם זיידה
-------------
ח"כ משה פייגלין תקף היום בעמוד הפייסבוק שלו את אחמד טיבי "כשהיה ראש ממשלה, טיבי ישב בכלא"
-------------
הפתעה ב'העדה החרדית' כ"ק האדמור מסאטמר אינו מאשר לחוגי העדה לערוך קבלת פנים בביקורו בעוד כחודש בארה"ק, בסאטמר אומרים: זאת משום שהאדמו"ר באה ע"מ לחזק רק את חסידיו ואת המוסדות.
-------------
ח"כ לשעבר חיים אמסלם תקף אתמול את "המקובלים המזוייפים" וכינה אותם "עילגים ודלי שפה", העיסוק היחיד שלהם זה אגירת הון אמר אמסלם
-------------
שבר על שבר הושברנו: הלויה של שני האחיות  אביגיל ויעל גרוס יתקיימו בשעה 13:30 מבית ההספד קהילת ירושלים גבעת שאול להר המנוחות.,בין תקווה לאבל, מצב האחים ממשיך להיות קשה, התפללו לרפואת רפאל יצחק אייזיק בן מיכל וחיים מיכאל שלמה בן מיכל לרפו"ש
-------------
'קול חי': הורי הילדים שנפגעו באסון ההדברה שוחררו לפני זמן קצר מבית החולים.
-------------
ציפורה גרוס סבתא של הילדים הקדושים ברשת ב' בבכי קורע לב מבקשת מעם ישראל להתפלל על הנכדים שנמצאים במצב קשה.
-------------
מרן הגרי"ג אדלשטיין ר"י פונוביז על האסון הנוראי והמזעזע: "עלינו להפסיק להיות אדישים ושאננים, ולחשוב מה הקב"ה רוצה מאיתנו בשעה קשה כזו, גם הרה"ר הרב לאו דיבר על הטרגדיה ואמר "חז"ל אומרים אין ילדים מתים אלא בעוון מחלוקת, צריך להתחזק בדבר הזה"
-------------
פיצ'יפקעס: גורמים בעיתון מעריב ל'פיצ'יפקעס: "מענדי גרוזמן שמונה היום ככתב לענייני חרדים במעריב, יחל לכתוב בפועל ב-1 לפברואר"
-------------
אלעד: שר הרווחה מאיר כהן מבקר בעיר כאורחו של ראש העיר ישראל פרוש.
-------------
יאיר רביבו ר"ע לוד שהביא את פרויקט "אחיסמך" לקו הגמר, אומר בראיון לאתר 'בחדרי חרדים': "אני עובר לגור באחיסמך", בראיון ארוך באתר מפרט את הקשיים והציפיות.
-------------
נשיא איראן רוחנאי בדאבוס קורא לעולם לקבל אותם חזרה, בנאום פייסני אמר נשיא איראן: לא רוצים נשק גרעיני, "אל תנדו אותנו מהקהילה הבינלאומית" ביקש רוחנאי.
-------------
אחרי שבשבוע שעבר צנזרו בעיתון "בשבע" 100.000 עותקים של העיתון לאחר שידידיה מאיר מתח ביקורת בטורו על זמביש, השבוע התירו לו לפרסם את הטור ובו תגובות של הציבור על הטור שלא התפרסם
-------------
בסימן אחדות אלעד: חיים מאיר כץ מחזיק תיק החינוך ומנכ"ל מוסדות וויזניץ באלעד יארח הערב בביתו את רה"ע ישראל פרוש וסגניו צוריאל קריספל ואבי שטרן.
-------------
רה"מ נתניהו הגיב לדבריו של נשיא איראן רוחנאי בדאבוס: "רוחנאי ממשיך במופע ההונאה שלו"
-------------
הרב הראשי לישראל אמר היום כי בימים הקרובים תצא הרבנות הראשית בקריאה מהציבור להתפלל על הגשמים.
-------------
החל מיום א' הקרוב תוכנית ייעוץ בקול חי בימי ראשון בשעה 12 בלילה עם הרב מונק מבית חם
-------------
מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן מירר בבכי ששמע את הבשורה הקשה על פטירתם של הילדות למשפחת גרוס, מרן רה"י אמר למקורביו כי מדובר באסון קשה.
-------------
דרמה! ווינט חושף: פעוטה בת שנתיים, ילדה בת 4 ואישה בת 40 הגיעו בשעה האחרונה למרפאת "טרם" בירושלים בשל הקאות, שלשולים וחום גבוה וטענו כי המדביר שנעצר ביצע בביתם בימים האחרונים הדברה.
-------------
הנייעס החרדי: צוותי כיבוי הוזעקו לשריפה בישיבת מאור עיניים בירושלים,לא נמסר על נפגעים.
-------------
נייעסמס: במוצ"ש הקרוב אצל טוקר בקול חי עם הזמר יידל ורדיגר,האזנה עריבה!/
-------------
ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח טלפונית עם הרב שמעון גרוס אבי הילדות, רה"מ ניחם את האב ואמר "עם ישראל בוכה איתכם ומחבק אותכם, כולם מתפללים לשלום הבנים"
-------------
רשימת ההספדים בהלווית הגר"י גלינסקי זצ"ל: מרן הגר"ג אדלשטיין. מרן הגרב"ד פוברסקי. חתנו הגר"ח ברמן. הגר"ח מישקובסקי בשם מרן הגראי"ל שטיינמן והגר"א מן בשם מרן הגר"ח קניבסקי.
-------------




2 תגובות:

  1. לכ' ר'חיים שמת את התמונה של ניחום אבלים אולי תספר את מי מנחמים. המנחם הוא האדמו"ר מלאיו טשרנוביל בני ברק. אבל את מי מנחמים?תודה מראש ושבוע טוב.

    השבמחק
  2. המנוחם, האדמו"ר משומרי אמונים סניף בני ברק על פטירת בתו שרה גולדשטיין כלה של האדמו"ר מסקאליע ארה"ב, בת 39 בפטירתה תנצבה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.