רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 14 בינואר 2014

מאין הזכות לכתוב ולדבר כך?

מאת אברך

בימים האחרונים אני פוסטים מזעזעים מלאים בשמחה לאיד על מותו של שרון. הן מצד הקנאים והן מצד הימניים למיניהם, מלאים בביטויים היאים לצוררים כהמן והיטלר כגון זה למשל 

יש מאבד עולמו בשעה אחת אריאל שרון אכזר ומטורף שיוקע לנצח כצורר ישראל

ואיני מבין מאין הזכות לכתוב כך ולדבר כך? וכי כך ראינו מרבותינו לשמוח על מיתת יהודי חלילה? הכזו הייתה דרכו של אי מי מגדולי ישראל?
ויותר מכל האם על כל חילוני שנפטר הם שמחים כך או רק על שרון? וכי חילולי שבת בפרהסיה קלים יותר מגירוש יהודים? וכי גילוי עריות וע"ז קלים יותר?
ולא ראינו את אותם "מקנאי קנאת ה'" מהימין דואגים כ"כ לכבוד התורה והמצוות... לא רואים אותם מקנאים לכבוד התורה עליה נאמר "לולא בריתי יומם ולילה חוקות שמים וארץ לא שמתי" 
לא רואים אותם מוחים על מצעדי תועבה שנאמר עליהם "...תּוֹעֵבָה עָשׂוּ שְׁנֵיהֶם מוֹת יוּמָתוּ דְּמֵיהֶם בָּם" 
לא רואים אותם מוחים על שום עבירה מהחמורות שבחמורות אלא להפך טוענים הם שצריך לקרב בעלי עבירות
ומרחקים דווקא יראי ה'... וחלילה לדבר רע על לפיד הרי זה חילול ה'...
ומכאן למדים אנו שאמנם רוממות קל בגרונם אך שבע תועבות בליבם. לא תורה יש כאן ולא ארץ ישראל יש כאן אלא  צביעות לאומנות גסה ופוליטיקה. 
דבר אין לזה עם יהדות.

4 תגובות:

  1. החילוק פשוט, עבירות בין אדם למקום יתכן שכבר נתכפר לו, ע"י יסורים שעבר ב8 שנים אחרונות, משא“כ בין אדם לחבירו, ומה שכתבת שזה "צביעות לאומנות גסה ופוליטיקה" לא הבנתי, הנידון היא הצער שגרם ל8 אלף יהודים, זה לא שייך לפוליטיקה, רק איכפטיות לאחר.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה ההבדל? ומה עם רבים אחרים שגרמו צער? מה עם בגין שגרם צער למפוני ימית? מה עם נתניהו ולפיד שגורמים צער למיליוני אנשים עם מכירת המדינה לבעלי ההון? מה עם בנט שגורם צער למאות אלפי חרדים כשתומך בקיצוצים בבשר החי ומשאיר משפחות ללא פת לחם?
      אל תדבר על גרימת צער כי רבים מאוד גרמו ויגרמו צער גדול מאוד לאנשים, ואף אחד מהם לא מקבל כאלו גינויים. הסיבה היחידה ששרון מקולל כך זה מפני פגע בימין, ומי שחלילה פוגע בימין אין לו מחילה בעיניהם וכל האמצעים כשרים...
      ע"ע רבין.

      מחק
  2. איבדת כל היגיון פשוט בדברים שלך.. יש פה ענין אחד ויחיד כשבא אדם ומסכן יהודים וגורם במודע להרג ולרצח עשרות יהודים ומסכן מיליוני יהודים בפועל ממש..
    את מי מענין מכירת המדינה לבעלי ההון??!
    את מי מענין הבכיינות על הקיצוצים האלה??
    את מי מענין מלחמת הגיוס הזה??
    יש סדר עדיפויות שמשום מה עדיין לא חילחל לציבור שלנו, כל הדברים הנ"ל קיצוצים גיוס וכו יכולים לקבל חשיבות רק אחרי שדואגים לפיקוח נפש של כל היהודים..

    השבמחק
    תשובות
    1. תפסיק לבלבל את השכל פיגועים היו גם היו עד אז הרוגים היו לא פחות וכן בגוש קטיף עצמו
      ולסיום נזכיר את דברי חז"ל "גדול המחטיאו יותר מן ההורגו" אז כן גזירת הגיוס חמורה יותר מהריסת כמה יישובים...
      ואם אינך מאמין במאמר חז"ל זה אז אתה פשוט כופר.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.