רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 8 בינואר 2014

בקצרה - מפה ומשם

בן משפחה של בחור שעזב בשבוע האחרון את 'חדרה הישנה' מעיד:
"שוחחתי עם הר' ארנברג ואמרתי לו שהבחור לא לומד וכדאי שיעבור לישיבה אחרת והוא השיב: "אני יודע שהוא לא לומד אבל אסור שיעזוב זה חשוב למערכה! ומוסיף ההנהלה והבחורים מפעילים מסע הפחדה נגד כל בחור שמעוניין לעזוב!" 
----------------
מבצע חילוץ לילי: הרב מילר שחילץ הלילה בחור מ'חדרה הישנה' מעיד: "זה היה הזוי! החילוץ היה ממש כמו מכפר ערבי. הבחור התחבא כי פחד שחבריו יכו אותו והתחנן: תארזו את כל החפצים שלי, מה שיישאר פה יוחרם לי! ומוסיף, "היה לנו נס שהיה שיתוף פעולה של בחור מתוך הישיבה"!
----------------
העיתונאי יוסי הכט חושף: עיתונו של נתי גרוסמן- 'הפלס'- ממשיך בקריסה. בניסיון הצלה, החלו בסדרת 'כינוסי הצלה'. כבר הלילה היה אמור להתקיים 'חוג בית' בשכונת בית וגן בי-ם בכדי לגייס כספים למען המשך תפעול העיתון. ומגלה: כך בעזרת 'קרן עזרה לאברכים' מנסה עיתון הפלס להחזיק את עצמו.
----------------
והסערה באלעד נמשכת: עימות סוער בין הרב זליג אורלנסקי מנכ"ל העיתון יתד נאמן לברק צברי נציג התימנים שמאשים "היה הסכם כמעט סגור עם פרוש, אתם הליטאים עשיתם מחלוקת בעיר!" ואורלנסקי משיב: זה שקר! צברי פנה אלינו וסירבנו לשבת אתו! אנחנו קודם נשב עם מפלגה מכובדת כש"ס ורק לאחר מכן נשב עם גורמים יחידים כמו צברי! 
----------------
והראיון המלא של אריה ארליך כתב עיתון משפחה "יש מתיחות בין ש"ס לדגל התורה בעקבות הסיור של צביקה כהן עם אפשטיין מסיעת נצח זה הרגיז את גפני" 
----------------
ישראל היום:סט הש"ס שבו למד הגר"ע יוסף יועמד למכירה פומבית בסוף החודש בבית המכירות הפומביות 'קדם' בי-ם.הערכה שימכר בין 40 ל50 אלף דולר.המכירה באישור משפ' הרב ומצורף מכתב מבנו המאשר את אותנטיות הספרים
----------------
אליוביץ ברוטר:תלמידי ישיבת באבוב בבת ים התלוננו במשטרה על גניבת כסף ומסמכים לאחרונה מהפנימייה. הלילה נעצר חשוד בן 43 תושב העיר בחשד למעשה.
----------------
ישראל היום:הפצוע קל ממטען אמש בקבר רחל-חרדי בן 25 שהגיע להתפלל במקום
----------------
צביקה כהן למוטי לביא בקול ברמה ;אני מטפל יום יום  בבנות שנותרו ללא סמינר. אני קובע שיש באופן ודאי  אפליה על רקע עדתי  בקבלת בנות לסמינר ובתי ספר. אני מודיע למנהלים אלחם נגדכם בכל האמצעים האפשריים והחוקיים.
----------------
פשקוילים הופצו הלילה בעיר אלעד נגד חבר המועצה מש"ס אבי דיין, תחת הכותרת 'בוגד' נכתב: "דיין אבי - והשיב את הגזילה אשר גזל, תחזיר את המנדט לש"ס".
----------------
יהודה שלזינגר ב'קול ברמה': ש"ס אומרת שהיא חברתית, בנתיים לא שומעים מילה מהם לא בסל התרופות ולא בפרשת המסתננים, הם מתעסקים בהדחות של חברי מועצות וחלוקת תנורים, היחיד שמשמיע וזועק זה אלי ישי.
סרוגים: ישראל פרלמוטר חשוד במעורבות ברצח שותפו מנחם שטארק. גורם במשטרת ניו יורק "נראה שהוא משקר לנו"
---------------
ח"כ פרוש בישיבה בכנסת עם אישים מהציבור החרדי, על חוק הגיוס בכפייה, סקר באריכות בפני המשתתפים את ההיסטוריה, בה גדו"י הורו לפנות ולפעול עם אומות העולם כאשר הציונים הצרו את צעדיהם של הציבור החרדי.
----------------
מי מתנכל לביה"ס התורני - חרדי ברמות? אודי גל דובר כבאות י-ם, בחשיפות: בתוך שבוע ימים אירעו מס' הצתות ורוססו כתובות גרפיטי עם מילים קשות על קירות המבנה. ממצאי החקירה הועברו למשטרה.
----------------
ח"כ אייכלר קרא 'גזען' לעבר ראה"ע לוד שהצהיר בועדת הפנים כי אינו רוצה חרדים בעירו. ראש העיר נימק את החלטתו כי העיר לוד סובלת מ"אוכלוסיה חלשה".
----------------
ח"כ אשר בדיון הסוער בנושא 'אחיסמך' - לוד בועדת הפנים: "בושה שמתקיים דיון כזה בכנסת ישראל, אם דיון כזה היה מתקיים לגבי הדרת ציבור האתיופי מהעיר לוד, כל מדינת ישראל היתה מזועזעת, ובצדק".
----------------
בהנהלת בית העלמין מגיבים לטענות הקשות, מדוע אינם מאפשרים מחיצה בין גברים לנשים. מקום לנרות, ארונית קטנה לסידורים, תאורה במקום.
וכך תגובה מנתי הקשטיין מהאחראים לסגירת בית העלמין מידי ערב: "קברו של הרב עובדיה הוא ככל הקברים שנמצאים בבית העלמין".
מחר (רביעי) נתאסף כולנו בצומת מרן בשעה 20:00 בערב, ונכריז בקול גדול: "עפרה לפומיה"..
כבוד התורה אינו הפקר!
----------------
כינוס גדו"י לקראת שנת השמיטה במוצ"ש הקרוב בוגשל ב"ב. בהש': הגראי"ל שטיינמן, הגר"ח קנייבסקי, הגר"נ קרליץ והגר"י אדלשטיין.
----------------
ח"כ שטבון מהבית היהודי לקול ברמה;האמריקנים לוחצים את ישראל דרך הסיוע האירופי, החשש הגדול שלנו הוא מהסכם בייניים שיפגע בהתנחליות.ברור שלא נשב בממשלה אם יתבצע מהלך ממשי.יש לנו שת"פ עם האגף הימני בליכוד
----------------
לקראת שנת השמיטה יצאו רבני 'צהר' בקריאה לרבנות הראשית לישראל, לחייב את הרבנויות המקומיות להכיר ב"היתר מכירה".
----------------
שגריר ארה"ב בישראל, דן שפירו, ברדיו קול ברמה אצל רונן כץ:
ההבנה של שחרור אסירים פלשתינים היתה בכדי לפתוח את המו"מ בין הפלשתינים לישראל,
ולא הוזכר בהבנה הזו שחרורו של פולארד.
----------------
לאחר חשיפת הפרשה במודעין עילית על אדם החשוד בהטרדה ובעבירות חמורות, החליטה משטרת ישראל להציב שוטר חרדי בעיר שיטפל בתלונות הקשורות לעברות חמורות
----------------
בית שמש: אלי כהן משיק את הקמפיין - "מלחמת דת"
בצד החילוני של בית שמש לא מחכים לערעור שיגישו המפלגות החרדיות ומשיקים את הקמפיין לבחירות החוזרות בעיר. אלי כהן: "אבוטבול ואנשיו מלבים את האש
----------------
יוסי אליטוב ממשפחה בטוויטר: אנחת רווחה בלשכת הראשל"צ הגר"י יוסף. נבחרו 4 דיינים שהומלצו על ידו לביה"ד הגדול. הנבחרים: הרבנים היישריק, כץ, אברג'יל ומיכאל. ליצמן הביס את גפני, מועמדו הרב היישריק דילג על פני אחרים.
---------------
דרמה של ממש בעולם התקשורת. נמשך גל החידושים בקול חי: הסופר והמחנך חיים ולדר מצטרף לנבחרת מגישי התוכניות ויגיש בכל יום שני ב23:00 את התוכנית 'עצות מהחיים'
----------------
יש דין ויש דיין. בימים אלו שבו מאושר בכנסת חוק הגיוס צפוי יוזם החוק השר פרי לעבור ניתוח מורכב בבית חולים הדסה עין כרם. ניתוח שישבית אותו מתיפקודו כשר למשך מספר שבועות.
----------------
מופת של רבי מיילך: בחור זרק את האייפון והתארס
בחור מבוגר זרק את האייפון כמצוות רבי מיילך בידרמן, קיבל הבטחה לשידוך - והתארס • גם 'המשפיעים' מחוללים ניסים?
----------------
דיווח ראשוני: נשיא זימבבואה מר קורציס' ג'וין מובהל כעת לביה"ח לאחר אירוע מוחי, ככה"נ קשה. רק הרב בלרנד הגיע לעירו וכבר נהיה חולה
----------------
כיכר: לראשונה מאז פרסום החשד נגד ישראל פרלמוטר כי רצח את שותפו מנחם שטארק. מגיבים מקורביו: "פרלמוטר, איש יקר תומך גדול של הקהילה ולא ייגע בחיים בזבוב"
----------------
גואל ועקנין ב'קול חי': סיעת הבית היהודי נערכה אתמול בדלתיים סגורות. ראשי ישיבות שהשתתפו בישיבה תקפו את ראשי המפלגה על הפגיעה בעולם התורה.
----------------
ר"ע לוד יאיר רביבו וח"כ אשר סיכמו בשידור בקול ברמה על שיתוף פעולה להפגש רביבו הבטיח לדאוג שפרוייקט אחיסמך יצא לדרך בקרוב וח״כ אשר הבטיח שיפקח מקרוב על הביצוע
----------------
אליעזר:ראוכברגר למימרן בקול ברמה; אם ש"ס תנקוט עמדה במחלוקת הליטאית זה יהיה חמור מאד.
----------------
במהלך דיון בועדת החוקה של הכנסת שעסק בהצעת חוק הגיור, תקפה ח"כ סטרוק (בית היהודי) את ח"כ מקלב: "מה שאתם עושים פועל נגדכם, השיטה שלכם קלוקלת"
----------------
שר החוץ אביגדור ליברמן בדף הפייסבוק שלו: אוטובוס שבו נסעו הבוקר שגרירי ישראל לסיור בנגב, נרגם ע"י בדואים מהכפרים שבמקום, זה המשך לפריקת העול הבלתי נסבלת שהתחילה בבניה לא חוקית, אנו נטפל בהם בלי למצמץ ובלי להתנצל
----------------
ההקלטה נחשפת! כמה עולה קבר בסמיכות לגר"ע יוסף? החשיפות: חלקה בסמוך לקבר עולה כ-100 אלף שקל במקום 70. לדברי ביתו של הגר"ע האזורים הקרובים ביותר לקבר שמורים למשפחת הרב
----------------
ראיון מיוחד עם הרב הגאון שלמה מחפוד ראש בד״ץ יורה דעה מרחיב על המשמעות של חוק הגיוס. צריך להלחם בזה בכל הכוח לוותר על הכול רק לא על בחורי ישיבות .ומה דעתו האם ללכת לצו ראשון .  
   ----------------                 
ראיון עם ח״כ ניסים זאב מש"ס שמתייחס לראשונה לסקר של מינה צמח וטוען שהסקר משקף את רוב רצונו של העם. והאם יש סיכוי שש״ס תתפלג .ומרחיב על הנאום שבו הוא תקף את יאיר לפיד ובנט על חוק הגיוס.     
----------------
ראיון עם הרב רפאל כהן מנהל מחלקת הכשרות שחושף שיש חברות של אוכל שכתובות על המוצרים .א.ח.חו״ל בכדי לבלבל את הציבור שלו יבין שמדובר בחלב נוכרי.              
----------------
והרב אלחנן טולדנו ממארגני ההפגנה מחר ליד קברו של מרן הגר"ע יוסף זצ״ל בראיון נרחב על המצב והבלגן שהולך מסביב קברו של הרב. הנהלת בית העלמין לא נותנים להדליק נרות התקינו שערים בכניסה לבית העלמין בלילה בכדי שלא יבואו לשם מתפללים ועונה על השאלה למה משפחת הרב לא מתערבת בנושא.
----------------בן משפחה של בחור שעזב בשבוע האחרון את 'חדרה הישנה' מעיד:
"שוחחתי עם הר' ארנברג ואמרתי לו שהבחור לא לומד וכדאי שיעבור לישיבה אחרת והוא השיב: "אני יודע שהוא לא לומד אבל אסור שיעזוב זה חשוב למערכה! ומוסיף ההנהלה והבחורים מפעילים מסע הפחדה נגד כל בחור שמעוניין לעזוב!"
----------------
מבצע חילוץ לילי: הרב מילר שחילץ הלילה בחור מ'חדרה הישנה' מעיד: "זה היה הזוי! החילוץ היה ממש כמו מכפר ערבי. הבחור התחבא כי פחד שחבריו יכו אותו והתחנן: תארזו את כל החפצים שלי, מה שיישאר פה יוחרם לי! ומוסיף, "היה לנו נס שהיה שיתוף פעולה של בחור מתוך הישיבה"!
----------------
העיתונאי יוסי הכט חושף: עיתונו של נתי גרוסמן- 'הפלס'- ממשיך בקריסה. בניסיון הצלה, החלו בסדרת 'כינוסי הצלה'. כבר הלילה היה אמור להתקיים 'חוג בית' בשכונת בית וגן בי-ם בכדי לגייס כספים למען המשך תפעול העיתון. ומגלה: כך בעזרת 'קרן עזרה לאברכים' מנסה עיתון הפלס להחזיק את עצמו.
----------------
והסערה באלעד נמשכת: עימות סוער בין הרב זליג אורלנסקי מנכ"ל העיתון יתד נאמן לברק צברי נציג התימנים שמאשים "היה הסכם כמעט סגור עם פרוש, אתם הליטאים עשיתם מחלוקת בעיר!" ואורלנסקי משיב: זה שקר! צברי פנה אלינו וסירבנו לשבת אתו! אנחנו קודם נשב עם מפלגה מכובדת כש"ס ורק לאחר מכן נשב עם גורמים יחידים כמו צברי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.