רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 16 בינואר 2014

מבזקים - מפה ומשם

נוני מוזס ושמעון שיפר העבירו מסר לנתניהו אם תיכנע לקרי תקבל מאתנו כותרות אוהדות כמו לשרון אחרי 120. אם לא תקבל קוביה קטנה כמו שנתנו לשמיר
------------------
לאחר המתקפה - אברך מהכולל של הרב יאיר אקשטיין בראיון מיוחד "תמיד התפעלנו איך הוא סופג בזיונות ועומד בהם בגבורה", והוסיף: כל אברכי הכולל מזועזעים מהמתקפה המכוערת של ישעיהו ויין.
------------------
ראש העיר בית שמש הרב משה אבוטבול בראיון נרחב: "אני מקווה שיום חמישי הבא תבוטל ההחלטה המזעזעת של בית המשפט המחוזי" ומוסיף: "אני מאמין שבזכות התמיכה של כל גדולי ישראל והתמיכה של כל חברי הכנסת החרדיים אנחנו נכפיל את ההצלחה במידה ויהיה בחירות חוזרות"
------------------
עוד חושף: "אנחנו פועלים מאחורי הקלעים מול סיעת טוב, הם מחכים לראות מה החלטת בית המשפט ואני בטוח שאם הם ילכו איתי בבחירות החוזרות הם יעברו את אחוז החסימה".
------------------
יו"ר איחוד הצלה הרב זאב קשש בראיון מיוחד על ההישג היום בועדת שקד שהחליטה כי התנדבות בארגון תוכר כשרות אזרחי בטחוני, וזאת לאחר מאבק ממושך ותמיכה של חברי ועדת שקד. ופעילות מואצת של ח"כ גפני ושר שלום ג'רבי.
------------------
והכתב יוסי הכט מסקר את הפגישה ההיסטורית בין האדמו"ר מגור למרן ראש ישיבת פונוביז הגר"ג אדלשטיין וחושף באופן בלעדי את הפרטים שנידונו בפגישה.
------------------
עוד חושף: ישעיהו ויין הסתבך בתגובה שהעביר  לתקשורת בעקבות החשיפה בקו החרדי
------------------
ראש השב"כ לשעבר דיסקין מבכה על שרון בעמוד הפייסבוק שלו, תוך כדי אף תוקף במרומז את רה"מ נתניהו "רבין ושרון שני מנהיגים שניסו לשנות את המציאות ולא נגררו אחריה" כותב דיסקין, ומוסיף "עד שלא יקום או יתעשת מנהיג בסדר גודל של השנים, החזון הציוני יתפוגג ונהפוך למדינה אחרת.
------------------
הצעת חוק המשתמטים של ח"כ יוני שטבון הייתה אמורה לעלות היום להצבעה בקריאה טרומית, אך שר החינוך פירון התנגד וההצעה הוסרה, החכי"ם החרדים אמרו בתגובה "זו צביעות חסרת תקדים, שלא מדובר על חרדים, לוחמי השויון בנטל נעלמים!
------------------
רמלה: נער בן 17 נעצר בחשד כי הצית את רכבה של מנהלת בית הספר בו הוא לומד, הנער הודה במעשה וטען כי עשה זאת מתוך נקמה ע"כ שהחרימו לו סכין שבוע קודם.
------------------
ככר: הטרגדיה בת"א: ההרוג בת.ד אב ל12 שימש כרב ביה"כ ומו"צ ומגדולי מזכה הרבים בעיר
------------------
 לאחר הדברים הקשים והנוראים שהתבטא ישעיהו ווין ממניהגי המורדים בגדולי ישראל על הגר"ח קניבסקי, הרב יאיר עקשטיין תוקף "הזדעזתי לשמוע איך עיתונאי שפל וחצוף מדבר נגד גדול הדור".
------------------
שר החוץ האמריקני הגיב לראשונה בקולו על דבריו של הביטחון הישראלי כנגדו, "הערה אחת לא תרתיע אותי מקידום השלום".
------------------
 יו"ר שס אריה דרעי תוקף בחריפות את שר האוצר יאיר לפיד לאחר שהתברר שהגירעון קטן בהרבה מההפחדות "לפיד פושע, אינו ראוי לתפקידו
------------------
ייעסמס: הולך רגל(חרדי) כבן 40 נדרס למוות ע"י טרקטור ברח' נטעים בת"א.///-/// הרב אמנון יצחק תוקף את הגר"ש כהן בכיר רבני שס: ממתי החלטת שאתה פוסק הדור? הדברים באו לאחר שחכם שלום כהן תקף חכי"ם משס שהולכים להיוועץ ברבנים אחרים ולא במועצת חכמי התורה.
------------------
חבר מועצת עירית ירושלים אריה קינג חילק אלפי כרוזים במזרח ירושלים "יש לכם הרבה ארצות, נהלו מו"מ עם מדינת ישראל ותעברו לארץ אחרת".
------------------
הזמר הישראלי שלמה ארצי תבע את מפלגת הבית היהודי לאחר שהמפלגה השתמשה כסלוגן לבחירות המונצפיאליות בשיר של ארצי "אתמול היה טוב, ויהיה גם מחר", הזמר כתב "הפרתם זכויות יוצרים".
------------------
 סגן שר הביטחון דני דנון ממשיך בהתבטאויות מעוררות מחלוקת, לאחר שיעלון התנצל על דבריו נגד קרי, אמר דנון: "יתכן שבקרוב שוב נאמר דברים שאמריקה לא תאהב".
------------------
אבי בלום בקו העיתונות: עם מותו של שרון רצוי לזכור הוא הראשון שביצע חיסול פוליטי לחרדים, מרן הגרא"מ שך התבטא על שרון "פרא אדם".
------------------
הנקמה על תפיסת פעילי ימין בידי תושבי קוסרא, לא איחרה לבוא, הלילה הוצת דלת מסגד בדיר איסתא, ורוססו כתובות "ערבים החוצה" "דש מקוסרא
------------------
שר הכלכלה נפתלי בנט: "לא אתן שישתיקו את הרבנים הראשים", אין מדינה בעולם שמפטרת רבנים בגלל שמביעים עמדה הלכתית, תקף בנט.
------------------
 מזכיר הממשלה אביחי מנדלבליט הגיע לפגישה אצל האדמו"ר מבעלזא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.