רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 21 בינואר 2014

התרגיל שעשה יעקלע הגר להורי תלמידי הישב"ק בחיפה בשביל בנו חיליש, והמעגל שנסגר לאחר כעשר שנים

מאת סערעטער
כידוע חיליש הגר בנו של הרב אב"ד בשנות בחרותו אף פעם לא נמנה בין המתמידים והשקדנים אלא להיפך תמיד היה עושה בעיות למשגיחים ונותן לבחורים גיבוי מלא לעשות שטויות בניגוד לתקנון הישיבה כמו שזכור לכולם איך המשגיחים שברו את הראש איך להתמודד עם החברות של חיליש וישראל מרדכי הורוביץ (זורק הביצים על שפיץ ששיקר לרבינו במצח נחושה שהוא לא זרק...) שגרמה להרס בלתי יתואר לישיבה ועוד הרבה דברים שאיננו יכולים לעלות על דל שפתינו דברים הגובלים בגילויי עריות ממש!!! וכל פעם שזרקו את הורוביץ דאג חיליש להחזירו והמשגיחים פשוט פחדו ממנו ופעמים שההוראה היתה מגיעה מהרב אב"ד בעצמו!!! (למעט המשגיח הגוראי א. מ. אשלג שלא ספר את הרב אב"ד מאחר ואחד הסיבות העיקריות שנכנס לשמש כמשגיח בעצת ברוך הגר הוא מסיבה זו ואכן מאז נשאר הורוביץ בחוץ),
כמו"כ בגלל השם הלא טוב שיצא על חיליש למרחקים לאחר שהועף מישב"ק ע"י הרב יודא מליק שליט"א לאחר כמה מעשי זימרי כמו"כ מאותה סיבה נזרק אף מישב"ק טשערנוביל ב"ב ע"י הרב אברהם שובקס שליט"א וחזר מחוסר ברירה לישבה בחיפה והמשיך להסתובב בחוסר מעש, הצמיד לו אביו אברך שיקדם אותו בלימודים ובפרט שיטהר את שמו ברבים, אברך זה היה יענקי בידרמן שהפך ליועץ הבלעדי של חיליש בכל הפוליטיקות הפנימיות שפיץ, קורנרייך, הימל, יענקי ליבוביץ, ועוד...,
וכן במסגרת טיהור שמו של חיליש היה בידרמן עורך כתבות תורניות והיו מכניסים אותם לגליון "אוצרות" שהו"ל בישיבה כמובן בשמו של הבה"ח יחיאל יהושע הגר שליט"א והיו שולחים את הגליונות שיסתובבו בחוץ וכמו"כ הם עצמם היו מכניסים מכתבים למערכת כביכול בשם בחורים מבחוץ שקראו והתרשמו מהכתבות של חיליש וכך גרמו לעצמם ולהרב אב"ד תחושה טובה וכך היו עובדים על מי שקנה את ה"לוקשען",
וכעת נבוא לסיפור החם: כידוע לכולם הבן הגדול ברוך הגר (חתן של מענדלה...) שימש כראש כולל בישב"ג (זה התחיל מנסיון השתלטות על הישב"ג והופסק בעת הפצת ההקלטות שלו, כשהתבייש לצאת מביתו), כמו"כ החתן הרב יואל איתמר קרויז שליט"א משמש כראש כולל מוצלח במבצר התורה במגמת יורה דעה, החתן הרב מענדיל דוד הגר שליט"א משמש כמג"ש נערץ ביותר בישב"ג, וכן הבן הצעיר שמוערך ע"י כל החסידות מנער ועד זקן ה"ה הרב שלום עוזר הגר שליט"א מפאר פאר את היכלי התורה בעיה"ת לונדון יצ"ו ורק הבן חיליש לא משמש בשום תפקיד תורני אז מה הפתרון?
ע"כ לאחר דין ודברים בין חיליש לאביו ניגש אביו למשגיח הישב"ק בחיפה אברהם מנדלוביץ וציווה עליו שיכניס את חיליש למשרה בישב"ק ולא משנה איזה משרה ואכן מנדלוביץ שיודע לבד מה שווה חיליש אך מפחד על מקום עבודתו נאלץ לתת לו תפקיד של שואל ומשיב בהיכל הישב"ק, וכמובן ששמר את המינוי הזה בסוד עד ליום האחרון שבו התחילה שנת הלימודים בר"ח אלול תשע"ג מכיון שידע שאם יהיו הורים שיודע להם דבר המינוי לא יהיו מוכנים להכניס את בנם לישב"ק בגלל חיליש ואכן אני יודע על הרבה הורים שמאוד כעסו על המשגיח שהסתיר מהם זאת ואכן ישנם הורים שעד היום לא מרשים לבניהם להחליף מילה עם חיליש ואפילו בנושא תורני!!! וכמו"כ ישנם הורים שלא רוצים להכניס את ילדיהם בשנה הבאה לישב"ק בגלל חיליש וישנם שמפחדים אפי' להגיד זאת ורק חושבים כך.
מענין מאוד לציין את סגירת המעגל שהיתה פה, שהרי בשנים שהיה חיליש עצמו בישב"ק בחיפה הוא היה עושה מעשי זימרי עם בחורים כמו שהבאנו לעיל ובשביל זה היה לו חדר מיוחד ע"י החדר שיעורים של שיעור א' שהוא השתלט על זה ונעל אותו במנעול, והיו תמיד קוראים לזה בצחוק "החדר של חיליש" והיום לאחר כעשור החדר הזה באמת חזר להיות "החדר של חיליש" מיותר לציין שכל הסיפורים הללו בחסות ובגיבוי הבלעדי של אביו ה"ה הרב אב"ד שיודע על זה ואעפ"כ עושה כאילו מינויים בשביל לדאוג לקריירה האישית בלבד על חשבון האזרח הפשוט, די נמאסת!
וכעת לכל המגיבים שמתכוננים להגיב: אם ברצונכם להגיב בטענות שלא קשורות לטענה המרכזית כגון שבישב"ק זה לא היה רק חיליש אלא עוד בחור, או שברוך הגר לא התבייש לצאת מביתו, או להשתמש בשמו של שלמה זילברשלג או אלי' אסף בשביל לנקות את שמו של הרב אב"ד אז חבל על זמנכם כיון שבזה תראו לכולם שהטענה המרכזית בכתבה נשערת בעינה. וכמו"כ מהיום כל סיפור לא אמיתי שייצא על מי שרק יהיה, יגרור בעקבותיו סיפור של שחיטות וטרור שלא כ"כ נעים להרב אב"ד שזה ייצא (ויש לנו כאלו בע"ה עשרות סיפורים אמיתים מוכנים לשליחה, ראו הוזרתם!)
[כמו"כ קיימת הקלטה אשר בה נשמע הרב אב"ד צועק על רבינו שליט"א בצורה אכזרית וחוצפנית שאי אפשר לתאר (ג"כ בנוגע לחיליש), לאחרונה שמעתי זאת ופשוט הזדעזתי עד עמקי נשמתי איך יכול אדם לדבר כך לרבינו שליט"א חברה תפתחו את העינים עובדים עלינו, אשמח מאוד אם מישהו יכול לעשות טובה ולעלות הקלטה זו כאן בבלוג ויבאו על שכרו מן השמים.]

10 תגובות:

  1. גם אני סערטער ואני לא מצליח להבין את אלו שמלכלכים על החסידות שלהם עצמם. למה הם מכבסים את הכביסה המלוכלכת בפרהסיה??? איזו תועלת תצמח להם מזה???

    איך יכול חסיד ללכלך את החסידות שבו גדל והתחנך ולפגוע בצורה כל כך קשה ברבינו שליט"א שעמל כל חייו למען המוסדות והחסידות???

    אם אנחנו חסידי סערט לא מכבדים את החסידות שלנו אז איך אפשר לצפות מאחרים שיכבדו אותנו???

    השבמחק
    תשובות
    1. זה מה שהוא צועק שזה לא החסידות שרבינו עמל על זה. והרב אבד שינה את זה לרעה ע"י הטרור שלו..... אז הביעה פה הוא לא מי שמוציא את הכביסה המלוכלכת אלא מי שעושה את הכביסה מלוכלך...

      מחק
  2. ס'איז א רחמנות אויף די סערעטע חסידים. סערעט האט זיך אמאל קונה שם געווען אלס א שיינע בכבודיגע חסידות. אין די לעטסטע יארן איז זי ליידער געווארן ללעג וקלס, לבושה וחרפה.

    דאס ערגסטע איז אז מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו. און ס'איז נשטא ווער ס'זאל זאגן פארן מלאך המשחית, הרף. לא חרבה ירושלים - זאגט די גמרא - אלא בגלל שנאת חינם.

    פון וואו נעמט זיך אזוי פול שנאת חינם ביי א חסידות וואס דער מנהיג אירע איז באוואסט ווי א אוהב שלום ורודף שלום?! שטענדיג פלעגט דער רבי מעורר זיין מען זאל זיך היטן פון צו רעדן חלילה, לשון הרע און רכילות. דאס אויפירן זיך זאל זיין אז שם שמים מתאהב על ידכם. מה הבריות אומרות עליו - האט דער רבי שליט"א שטענדיג איבערגעחזרט - אשרי אביו שלמדו תורה, אשרי רבו שלמדו תורה.

    ווער ווייסט צי די חסידות וואס ווערט אנגערופן סערעט וועט ווייטער האבן א קיום?



    השבמחק
  3. שכחת לציין שהאברך המוכשר שמונה כחונך ע"י הרב אב"ד שליט"א והוזכר בשמו יענקי בידרמן, הלא הוא הרב יעקב יצחק בידרמן שליט"א בן האדמו"ר מוהר"י מלעלוב בית שמש, וחתן האדמו"ר משאץ וויזניץ, שהיה גר בחיפה ליד חותנו במשך כמה שנים ושימש כמג"ש בישב"ג, והיום גר בבית שמש ומשמש כיד ימינו של אביו

    השבמחק
    תשובות
    1. יענקי תרד כבר מהאינטרנט זה לא יעשה לך טוב

      מחק
  4. ר' שאולזון, איככה תהין לאכול קורצא בכבוד תורתו, כבוד קדושתו, מרן הרב יחיאל יהושע הגר שליט"א? בקי וחריף, מגדולי תה"ח שבימינו. איש סגולה, פוסק הלכה, מראשי הקהל בדורנו. ידוע וגלוי שהוא יהיה האדמו"ר הבא מויזניץ. היזהרו בגחלתן!! ר' שאולזון, היזהר בגחלתן!!

    השבמחק
  5. ידוע שחיליש שוכב עם נערים, ועכשיו יש לו שדה ציד רחב - כל הישיבה... הפשילו את מכנסיכם נערים...

    השבמחק
  6. אני רוצה למחות כי גם אני הייתי מאלה שזכו ליהות שם אם חיליש בחדר וזה היה לא כ"כ רע הוא יודע את המקצוע טוב מאוד

    השבמחק
  7. אז לא הבנתי.. חיליש צדיק או לא?! תדבר דוגרי

    השבמחק
    תשובות
    1. חיליש הוא צדיק יסוד.....

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.