רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 23 בינואר 2014

אנטוורפן מתמודדת עם המציאות

לכבוד הרב חיים שאולזון הי"ו



אחדשה"ט, בתור בן אדם פיקח בעל מרץ ויוזמה הייתי רוצה להעיר תשומת לבך

בשבת הי' אופרוף לבנו של הרב אהרן כהן, לא היו איש או אשה באנטוורפן שלא באו לאחל לו מז"ט, בתור רב ואיש ציבור הוא מקובל מאד עד שאפילו העלון שבת בשבתו של מחזיקי הדת שתמיד היו נגדו ואף לא הזמינוהו להכתרה של הרב שיף  בשעתו, כי הוא שיך לקהילת שומרי הדת נכנעו לדעת הקהל והכניסו לו ברכת מזל טוב.

הרב אהרן כהן הוא בן אדם עם מאד הרבה מרץ ולפני תקופה הוא צעק ברחוב על משה ארי' פרידמן.
משה אריה רוצה להתנקם בו ולכן הוא מכניס אצלך כל הזמן ידיעות נגדו, אבל אתה היית צריך לברר אם הידיעות נכונות ולא להכניס מכל הבא ליד,
אין שום התלוננות אפילו מאחת אין שום תכנון שטויבנפלד ידבר בפני נשות בעלזא והוא אפילו לא מגיע לחתונה ואני יודע את זה במאתיים אחוז.

[בכלל! למשל הידיעה שהדחי' של חוק חינוך החדש בבלגיה לא נכונה ומשה ארי'  אפילו קיבל מייל מפקידה במשרד החינוך (כמובן שאין לה מושג בכלום)
כל הידיעה הזאת היתה מפוברקת, אני בעצמי ישבתי אם אחד מעסקני העיר בשעה שהוא קיבל טלפון מסגן שר החינוך הבלגי שהם אישרו את דחיית החוק.
זה רק צריך עוד לעבור בפרלמנט. אז בבקשה ר' חיים תברר דברים לפני שאתה מפרסם. בפרסומים האלה אתה מוריד את כל האימון באתר שלך!

אני מודה שלהרב כהן יש עוד שונא שקוראים לו וואלף גראס, אבל מה שלא נכון הוא גם לא יגיד שזה נכון.

אולי כתבתי לא כ"כ יפה ואבקש את סליחתך אבל העיקר זה התוכן
כל טוב
חיים גראס אנטוורפן
חיים שאולזון משיב:
מדבריך משמע שעדיין אין החלטה רשמית על דחיה, סגן שר החינוך מעוניין בכך אבל עד לרגע זה לא בפרלמנט, ומי אומר שזה יעבור, לכן היתה זו טעות למהר לפרסם שקיבלו דחיה מפני שזה מה שגרם לצד האחר להוכיח כי זה אחרת. אם הייתם שותקים אולי גם לא היה מי שישים רגליים, ואם מדברים על חכמים היכן החכם כאן
באשר לר' אהרן כהן, כמו לכולם יש ידידים ויריבים זה טבע העולם במיוחד בעולם החרדי, מי שאהוב על כולם בימינו טעון בדיקה וד"ל 

בקשר לטויבנפלד אני מסכים איתך, אבל ככה זה במחלוקות מן הסוג הזה כל אחד תופס את הנקודה העדינה ושם מכה

אני האחרון להיות חלילה מחסידיו של פרידמן, במאבקו,תמכתי ותומך בילדים הם לא צריכים לסבול, ולהפקיר אותם היה אסור, ולמענם אני משתדל, אף אחד לא רוצה שיכו בילדיו מפני שלמי יש חשבון עימו - אם אנטוורפן היתה חכמה מלכתחילה לא היינו מגיעים לכל המצב הזה, אנשים רעים עם ראש מתועב ומושחת ניהלו את המערכה הזו ולכן זה הגיע למצב הזה. אם היו נוהגים בתכמה ובעיקר בתבונה רואים ולומדים דבר מתוך דבר הייתם קולטים את הצעדים קדימה שהיו בלתי נמנעים מנהלים אחרת את המאבק הזה וחוסכים כל כך הרבה עגמת נפש

6 תגובות:

  1. שטויות במיץ.. מי שכתב שסגן שר החינוך צלצל לאחד העסקנים להגיד...
    המציאות הוא הפוך מזה...

    השבמחק
  2. פשוט מאד הסיבה שטויבנפעלד לא הגיע הוא משום שהוא נעצר בבית סוהר בניו יארק בשבוע שעבר,
    וכשאתה מדבר ומתדיין על התוכניות לעתיד אם ינאם אצל החתונה או לא..
    החתונה כבר היה אתמול בלילה!!!!!!!!!!!

    אתה כנראה צריך פסיכולוג.

    השבמחק
  3. כשקוראים היטב דבריו של הכותב, יש תחושה שהוא מנסה להסיט את תשומת הלב למה שבאמת קורה עכשיו מסביב לעניין זה, ויש עכשיו סערה רודף סערה, שהכותב מקווה שלא תפרסמו אותן.

    השבמחק
  4. אל תהיה ילד קטן עם עצבים וצורך לדחוף האף שלך לכל פינה וכל תגובה

    אם לא כותבים יפה על החבר שלך ממוריה אינך צריך להגיב

    יש לו בעיה שהוא שאצל רוב האנשים הוא לא נקרא אדם נורמלי מן הישוב

    ואתה עם כל הקשרים היפים לא תשנה את המציאות!

    יאללה להעביר את הדף

    השבמחק
  5. חיים תמשיך ואל תתייחס לכותב השקרן. אין אדם בעיר שלא אוהב את וואלף גראס, את חיים רונזברג, את משה אריה פרידמאן, כמו שאין אדם בעיר ששונא את אהרן כהן. אתמול הוא חיתן את הבת שלו, ובקושי היה שם מנין בחתונה (קצת מוגזם, אבל כמעט המציאות). בשעה 11 כבר כיבו את החשמל וכולם הלכו הביתה.
    זה בסדר, חיים תמשיך כך, אתה בכוון הנכון... וכולם מאמינים לכל מילה שאתה כותב, וגם מה שאתה רוצה לכתוב.

    השבמחק
  6. לכבוד הרה"ג ר' חיים שליט"א

    צריך לעשות כאן קצת סדר. לדעת כל תושבי אנטוורפן בלי קשר למסור משה אריה פרידמן כולם אוחזים שראביי אהרון כהן הוא משוגענער. על זה אין ספק. הוא רבאיי של המזרחי "מוריה". יש שם בין ה 7 ל 15 זקנים עם כיפה סרוחה ועוד שני משוגעים. אין להם אדם רציני אחד. סתם בלוף. דעת הקהל ברובו שהוא אכן לא אדם רע או לא ישר אבל סתם אדם משתולל צעקן האוהב להכניס את האף שלו ולעשות רוח לכל הצדדים והעיקר להשתולל ולהראות שהוא אהרון כהן. לכן הביא אתמול לחתונה משטרה לשמירה והביא מלא גויים מהעייריה שרקדו איתו כמו כמה שיכורים והעיקר שכולם יגידו שהביא כמה גויים. עובדה היא שרוב רבני ועסקני העיר וחשובי הקהל לא באו לחתונה כל אחד עם סיבה שלו. העיקר הגויים והשוטרים באו. לפרשת טובנפעלד הוא לא קשור אבל כמובן מגין על גיסו שהכל דמיון הגם שכולם יודעים את האמת. עיקר הסיבה שמרשים לאהרון כהן להשתולל הוא בגלל שלמעשה עושה הרבה דברים טובים שאין לאף אחד כח וזמן לעשות אז הוא עושה אותם. כל מי שמכיר הדמיונות והרוח והכבוד-מעשיות של אביו מכיר גם אותו.

    העיקר הקיגל בחתונה היה טוב!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.