רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 14 בינואר 2014

חסיד גור מערד זועק: הצילו אותי ואת נפש עוללי מפני האדמו"ר מגור הכופה עלי למכור את דירתי

המצב נהיה קשה מיום ליום, הטרוריסטים מגבירים את הלחץ ובסחיטה באיומים כופים על כל החסידים בעלי דירות בערד אשר אינם גרים בהם, למכור את דירותיהם לוועדה. כפי שכבר פורסם כמה פעמים ההוראות מגיעות היישר מן הקודש פנימה, מאת האדמו"ר מגור אשר ערד הינה פרויקט אישי שלו.

המטרה אינה מקדשת את האמצעים

אכן מטרה גדולה ונעלה עומדת כביכול מאחורי הכפייה הלזו, והיא עזרה לציבור להשיג דירות במחיר מוזל, אלא שמטרה טובה ככל שתהיה אינה מקדשת את האמצעים הפסולים ואת שיטות הכפייה המאפיונריות הללו, ואין שום מקרה בשו"ע שניתן לחייב בן אדם למכור את דירתו שקנה בדמים מרובים וביגיעה.

מתקבל על הדעת קהילה שקובעת מחיר לדירה הן לקנייה והן לשכירות כדי לשמור על המחירים מפני תקנת השוק, ואז מי שרוצה למכור את דירתו ביותר ממחיר הוועדה, אף אחד לא ירכשה, וכולם יאלצו ליישר קו עם מחירי הוועדה. אך להכריח אדם מישראל למכור דירה לאחר ועוד במחיר נמוך ולפעמים בהפסד, לא שמענו כזאת בישראל ולא שערום אבותינו.

זה מאפיה של העולם התחתון לכל דבר, שמאלצת אנשים חלשים להיפטר מנכסים מאימת הגנגסטר הראשי.

כל העוול של האנשים הללו הוא שהם רכשו דירה להשקעה ולא למגורים, ולכן נגזר עליהם מפי הגבורה (=הגברתן, האדמו"ר מגור) שהם חייבים להיפטר ממנה במחיר שנראה לנכון לוועדה ולטרוריסט אברהם מרדכי בורנשטיין.

המרחק הגדול בין הכוונות הטובות למעשים המחרידים

אי אפשר להתעלם מהיתרונות של וועדת גור בערד שיש בהם משום תיקון העולם, לפקח על מחירי הדיור הגואים ולקבוע מחיר קשיח ובלתי גמיש לדירה, ואין ספק שהתארגנות זו סייעה לרבים למצוא קורת גג, אבל מכאן ועד לבוא בשיטות של מאפיה ולכפות בשם הרבי ובשם הדת מכירה של נכס מאדם שכלל אינו מעוניין למכור, רק בגלל שלוועדה תהיינה דירות להציע לחסידים הרוצים לבוא לגור בערד – הדרך ארוכה מאוד!

יש כאלו שטוענים שבזכות הרבי ערד הגוראית פרחה, ומקהילה של 150 משפחות צמחה ל-700 משפחות ויותר ועוד היד נטויה, והרבי אחראי לעליית המחירים היחסית ולכן זכאי לדרוש מחסידיו לממש את נכסיהם. אין צורך להכביר במילים במופרכות של הטענה האווילית הזו.

לא מדובשך ולא מעוקצך

מכאן ניתן להבין את האומללות של החסידים בערד שהרבי שולח אותם לארץ גזירה, וכביכול עוד עוזר להם בחלוקת לחם חלב ביצים ובצלים מקולפים, אך ביד השניה מאלץ אותם למכור נכסים (ואני לא מדבר ע"כ שהרבי אינו עושה מאומה לדאוג לפרנסה לתושבי ערד, אלא רק מגלה אותם לסוף הארץ מקום שממה בלי עבודה לא לגבר ולא לאשה, ומנסה לכפר ע"ז בחלוקת מוצרי יסוד, ובהקמת דור של נזקקים הנצרכים לבריות), וע"ז נאמר לא מדובשך ולא מעוקצך.

4 תגובות:

  1. הבעיה כולה שלהם. צאו מהכת, אל תמכרו דירה, תנהלו את חייכם כרצונכם. רוצים להיות חלק מהכת? אז תשמעו למנהיג הכת.

    השבמחק
  2. כשלא מחיתם נגד גרוש יהודים בגוש קטיף (כנראה) גזרתם על עצמכם הצרה הזו.
    תמיד תוכל להגיד "איני חסיד גור" ותבוא גאולה

    השבמחק
  3. מחריד !!!!!!!!!!!

    קרוב משפחתי שחיתן 6 ילדים ומוקף בחובות, הוא אחד הקורבנות שהיה חייב למכור את דירתו בשליש משוויה, ולא, נאמר לו כי אין לו ולילדיו מה לחפש יותר במוסדות גור.

    גזילה לאור היום!!!!

    השבמחק
  4. אני,דני רונן , שמקבל ממך את העידכון כל יום(כולל בשבת בצהרים) אדם חילוני, שרוצה לראות ולשמוע מה נעשה בצבור החרדי, כותב לך את השורות הבאות:
    סבי וסבתי גרו בערד משנות ה70 בגלל מחלת הקצרת של סבי ז"ל. הם קנו דירה ברחוב הקנאים של שכון ופיתוח. אני לא יודע כמה שלמו עליה בשעתו, אבל כשסבי נפטר לפני כ 8 שנים החליטה סבתי ז"ל לעבור לידינו ברחובות. חפשנו למכור את הדירה ומכרנו לחרדי ששמו שינסקי או כדומה לו ב32,000 דולר. אז הדולה היה 4.6 ש"ח .ז"א שקבלנו על הדירה פחות מ150,000 ש"ח.גם עם עלית מדד הבניה וגם אם נחשב את שחיקת הדולר, סכום של 250,000 ש"ח שהיום עולה דירה כזאת בערד(בערך 60 מ"ר) ומדובר בדירות ישנות בנות 40 שנה ולא משופצות. זה בהחלט תשואה ריאלית ומכובדת.
    חבל שאתה לא כותב מי הם האחראים לשמירה על מחירי הדירות, כדאי לשלוח אותם גם לערים אחרות , כמו באר שבע , רחובות, חיפה, פתח תקוה, נס ציונה, מזכרת בתיה , יבנה וכמעט כל הארץ, ואז השגעון היה נעצר.
    במקום להגיד תודה הם מתלוננים, ואתה בלי לחשוב עוזר להם.
    דבר נוסף, אני לא מכיר את הרבי מגור אבל אני מתאר לעצמי שהוא לא כזה אדם רע. ואני גם מבין שהוא מקבל אנשים לפתור בעיות, אז שיבואו אליו ויספרו לו שהמצב שלהם מיוחד והוא יתן להם פטור, משהו כמו ועדת ערר או חריגים.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.