רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 בינואר 2014

הרבי מבעלזא שורף מיליונים לתענוגות נסע הלילה לאחר חצות לכפר הרי"ף שם השקיעו בבית הון רב לשלשה שבועות בלבד

מאת בעלזער

האדמו"ר מבעלזא יצא כעת [אחרי 12 וחצי בלילה]  ממעונו בקרית בעלזא בירושלים לכפר הרי"ף שבדרום שם ישהה למנוחה בתקופה הקרובה.

היום [יום ג] נערך ברית אחרי שחרית של הרבי בשעה 5:13 אחה"צ אחרי השקיעה

החסידים שואלים מדוע צריך הרבי בית ענק בקרית בלז בית שיש בו מעל 240 דלתות פאר והדר. וילה נוספת בטלז סטון ששם שולחים מנקה כל שבוע מכינים את המקום עם כלי מיטה. המקרר שם מוכן בכל שניה נתונה במקרה שהרבי יגיע, לא יודעים מתי תתפוס אותו קריזה ויאמר עכשיו נוסעים, ועכשיו שוכרים עוד וילה ל-12 חודש ב17 אלף ש״ח לחודש
ההשקעה בתוך הוילה מעל 200 אלף ש״ח, מיטות חדשות, ארונות ספרים, מזוזות, שולחנות, שיש במטבח חדש, מקרר חדש, הכל חדש, הפכו את הבריכה למקווה, סידרו חימום לבריכה], מדרגות מעץ לבריכה, גגון מסביב החצר החיצונית של הבריכה, שרותים רחבים, וכמה זמן הרבי יהיה שם? מקסימום שלוש שבועות

מאיפה הכסף אנו יודעים, מסכנים הם אלו שנאלצים לשלם את כל זה. אבל השאלה הכי קשה, מי מתיר בזבוז כספים שכזה כאשר זה יכול לשמש להחזקת המוסדות והחסידים הנאנקים וסובלים מקלבים משכורות באיחור רב

אגב המרחק בין מעון הנופש של הבעלזער לשל הגערער הוא של פחות מעשר דקות

4 תגובות:

  1. הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם, מה שבא בקלות באותה קלות יעלם.

    השבמחק
  2. המר''ש של הבעלזאים המיר את ייחודה של של אותה חסידות בפרוייקטים מגלומניים של 'למי יש גדול יותר..' וצריכים להיות שוטה ברמות בשביל להאמין כי לזה התכוון הבעש''ט.
    הבעלזאי הוא אדם עם בעיות נפש ואופי שמיקם את עצמו בבראנז'ה שדי לו לאחד שהאינטלינציה שלו גבוהה מרמת הפיגור השכלי כדי להיחשב לחכם שבחיות.
    ומי שיודע יודע שהאיש השתית את ההנהגה שלו על יועצים לפסיכולוגיית ההמונים הנשענת על תכונותיהם הכלביות של המנהיג ומונהגיו וחוקי העדר של בהמת האדם.
    האם האחרים טובים יותר? בוודאי שבעיקרון כולם מנגנים את אותו המארש.. אבל כאשר אנו שחים בו ב'גדול' האדמו''רים אין טעם לגנוז את דעתם של רוב רובם של אלה שמחוצה למכלאה הבעלזאית ולומר שאותו ינוקא שלא מפסיק לינוק אינו צדיק לא קדוש וגם לא מי יודע מה חכם הוא מעל לכל גורו מגלומן מאוס.

    השבמחק
  3. מאת מכניבקער
    פירחחי מכניבקע עד מתי תפתחו כל יום אשכולות השמצה
    שקר ורישעות לא די שאתם שורצים יומם וליל באתרים פונוגרפיים
    אתם מבזים את בית מכניבקע ואת מרן שליט"א ממכניבקע
    צאו טמאים

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.