רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 10 בינואר 2014

הצד השני - האם זה טוב כי שליחות חב"דית בעולם תהיה ה'שירות הלאומי'?

מאת הורה לבן ישיבה חב"די

השבוע ביום שני התקיימה הצבעה בוועדת שקד לגבי שירות לאומי לתלמידי ישיבות חב"ד במסגרת בתי חב"ד בחו"ל, את הצעת החוק הציע ח"כ אלעזר שטרן בשיתוף כמה עסקנים בחב"ד (הייתה מריבה מי זה ש "זכה" לדחוף את שטרן), אבל עכ"פ החוק הזה הוא אסוןשאין אסון גדול יותר ממנו לישיבות חב"ד. ולא הבנתי איך אותם חצופים שרבו מי ארגן את חוק זה.
ראשית כל אני רוצה להסביר לאנ"ש התמימים וביחוד להורים את הסכנה שבדבר, לכאורה עם בין כל המדינה הולכת לכפות גיוס על בחורי הישיבות לא עדיף שזה יהיה בשירות אזרחי בבית חב"ד ולא בצבא? תשובה: עד היום כל הציבור החרדי כולל חב"ד היו מאוחדים בדבר אחד בגיל 18 לומדים בישיבה ולא הולכים לצבא נקודה אין על מה לדבר (הייתה מחלוקת איך לקיים את המחאה אבל לא בנושא של לא זזים מהישיבות) והמדינה והצבא היו בבעיה איך לשבור את החומה הזאת של עולם הישיבות ולהוציא את הבחורים מהישיבות. דבר ראשון הם מנסים את הקבוצות החלשות בציבור החרדי, והנה הם מצאו את חב"ד ואחרי שמנדי ברוד אמר לאיילת שקד שחב"ד עושים צבא ואין לנו בעיה עם גיוס (למרות קריאת כל ראשי ישיבות חב"ד לא ללכת לצבא ולהישאר בישיבה) בא שטרן (שכידוע הוא שונא חרדים גדול יותר מיאיר לפיד והזיק באופן קבוע לחיילים חרדים בצבא כולל חיילים חב"דנקים) ואמר יש רעיון איך להוציא קבוצה מהציבור החרדי, בו ניקח את הנוער בחב"ד ונשלח אותו לשנתיים שליחות בבתי חב"ד, ואז דבר ראשון הצלחנו להוציא אותו מהישיבה, אח"כ נוכל לגייס אותו וכך נפרק את עולם הישיבות. מי שזוכר לפני שנתיים פרסמו אותם קבוצת לייצנים (למברג ולפשיץ) שיש הסכם בין בחורי חב"ד לצבא לגבי נסיעה לשנת לימודים בחו"ל אצל הרבי (קבוצה) לבסוף התברר שלא היה ולא נברא הצבא לא הכיר בהסכם הזה וכל הבחורים גויסו בסוף לצבא, ולא למסגרות המתאימות לחיילים חרדים.
הורים יקרים אל תהיו תמימים, אל תתנו לכמה עבריינים חסרי אחריות ומצפון מינימלי להפיל את ילדכם בפח, כי בסוף שיגייסו את ילדכם ותפנו לגורמים חרדים רצינים שעוסקים בתחום, הם יגידו לכם חב"ד תלכו לשטרן או לבנט הם יעזרו לכם, ואז תצאו קרחים מכל הכיוונים. כדאי שכל אחד יפנה לראש הישיבה בה לומד בנו ויאמר לו אל תתפעל מהאיומים של ליפשיץ ואהרונוב, מה שצריך להיות מול עינך זה רק התלמידים והישיבה.
רציתי לדעת האם אותם עסקנים שאלו אחד מראשי ישיבות של חב"ד האם הוא מסכים לדבר הזה?! האם הם התייעצו לפני זה עם רב מרבני חב"ד?! האם הם התייעצו עם משפיע מישיבות חב"ד ?! התשובה שנאמרה לי לא, לא שאלנו אף אחד! ח"כ שטרן אמר בראיון לכלי התקשורת (ראה ציטוט כיכר השבת) "עד היום בחורים של חב"ד יצאו בשליחות של הרבי, מהיום והלאה הם שלוחים של המדינה והציונות!!!" תארו לעצמכם מה הרבי היה אומר על זה?! האם הרבי בכלל היה מאשר שבחורים לפני חתונה יעזבו את הישיבות וילכו לטייל בבתי חב"ד בעולם?
ואני שואל הייתכן כדבר הזה שקבוצת פרחחים שרחוקים מחסדישקייט שספק אם בכלל למדו בישיבות גדולות, הם יכתיבו לראשי הישיבות אנ"ש והתמימים מה יהיה איתם רח"ל.
ומבמה זאת אני רוצה לומר להם צאו טמאים ממחננו ואל תגעו בתמימים הילדים של הרבי. ובעז"ה "עוצו עצה ותפר דברו דבר ולא יקום כי עמנו אל" כל התכניות שלכם ושל מר שטרן שר"י לא התקיימו ויד החסדים תיהיה על העליונה בקרוב ממ"ש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.