רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 6 בינואר 2014

דוד בנשו מגן על רן סילם

למה רק לי ליהנות תהנו גם אתם מן המכתבים שאני מקבל

בבקשה

שלום לך מארצות הברית,  אם אני דוד בנשו, עוד עכשיו, אני לא יראה את התגובה שלי ששלחתי לך, כדי שיופיע מתחת לתגובה של אותו אנונימי שכתב מ100% רק שקרים ושנאה וקנאה נגד כבוד הרב הגדול, ויותר גרוע בלי להכיר את כבוד הרב הגדול, ואת תגובתו שמת מאוד מהר ומיד לאחר שהאנונימי כתב רק שקרים נגד כבוד הרב הגדול, ואת תגובתי כפי שהיא מופיע למטה תסתכל טוב, כבר לפני יותר מ3 שעות ששלחתי לך, כדי שתיהיה מענה לאנונימי הרשע שהוא כתב רק שקרים נגד כבוד הרב הגדול, ועד עכשיו תגובתי לא מופיע באתר כמענה לאנונימי, הכל מראה ומעיד שגם אתה שותף עם אנונימי, כי תגובתו שמת מיד, ואת תגובתי עד עכשיו לא שמת, אז אני דוד בנשו, מזהיר אותך, שאם לא תשמים את התגובה שלי בדיוק כפי שהיא מופיע אצלך וגם למטה תסתכל טוב, אז אני יפנה לבית דין תורה ובבית המשפט, שאתה נותן יד לבן אדם אנונימי לכתוב רק שקרים ומצואי שם רע נגד כבוד הרב הגדול, ועוד היותר גרוע מבלי להכיר את כבוד הרב הגדול בכלל, ובלי לתת לכל אחד לתת את תגובתו לשקרים הגדולים של הרשע האנונימי, באתר שלך. אז אני דוד בנשו מחכה כבר לראות את תגובתי באתר שלך, לפני שזה יהיה מאוחר בשבילך. וזה יהיה חבל בשבילך לגיע לזה. נתראות. בכבוד רב, דוד בנשו.
בס"ד
===
שלום לכולם, אני דוד בנשו, אחד מתוך אלפי תלמידים של כבוד הרב הגדול, מרן הגאון הצדיק המקובל הרב רבינו רן סילם שליט"א, פוסק הלכה, ואותו האנונימי הרשע הגדול והשקרן הגדול, כי קודם כל, אתה מתעסק עם רב גדול ולא עם חבר, אז המינימום אתה חייב לכתוב הרב רן סילם, דבר 2, מי שהוא כותב דברים ועוד שקרים גדולים בלי להכיר מקרוב מי כבוד הרב הגדול, ועוד הכי גרוע שאתה כותב אנונימי, כי אם היתה בן אדם אמיתי אז לפחות היתה כותב את השם פרטי שלך ושם משפחה שלך, והכל מראה, שבעצם אתה בן אדם רשע גדול, שקרן גדול, פושע גדול, וקנאי גדול, נגד כבוד הרב הגדול שעוזר לכל עם ישראל חינם לשם שמים. והתרומות שאנשים נותנים לכבוד הרב הגדול, זה לא בשביל כבוד הרב הגדול, אלא כדי לפיץ תורה ברבים, וכדי לזכות את הרבים, כמו בגליון ובדיסקים, והרב הגדול רוצה לפתוח בית הכנסת ובכולל בלימוד תורה מיוחד וכו..., וגם כדי לעזור לעניים שאין להם מה לאכול בכלל. אז הרשע הגדול והשקרן הגדול האנונימי, לפני שאתה כותב רק שקרים ועוד בלי לכתוב את השם הפרטי שלך ושם משפחה, אז עדיף שתכיר טוב טוב את כבוד הרב הגדול מקרוב, כמו שאני דוד בנשו מכיר טוב טוב. וגם כדי להוכח לכם עוד שהאנונימי שקרן גדול ורשע גדול, כי כבוד הרב הגדול, נותן שיעורי תורה כל שבוע, על פרשת השבוע ועוד..., בחינם, ולאחר מכן כל שיעור תורה של כבוד הרב הגדול אפשר לראות ביוטוב כל שבוע בחינם אין כסף, כמו שאתם יכולים לראות עכשיו את השיעור תורה מס"4 של כבוד הרב הגדול, על פרשת בא ועוד..., הנה הקשור כדי לראות את השיעור תורה החדש של כבוד הרב הגדול, watch?v=SUmQ9Ksqzhc
לכן כל מה שהוא כותב הרשע והשקרן האנונימי נגד כבוד הרב הגדול, זה בדיוק ב100% נכון על עצמו של האנונימי הרשע והשקרן הגדול, כפי שאומר שמואל במסכת קדושין דף ע עמוד א ועמוד ב, שכל הפוסל במומו פוסל, זאת אומרת שכל השקרים שכתב הפושע הרשע והשקרן הגדול האנונימי הזה נגד כבוד הרב הגדול, זה בדיוק על עצמו הוא כתב האנונימי הרשע הגדול וכו..., אז תדעו לכם ציבור עם ישראל היקרים שאסור לתיחס להאנונימי הרשע והשקרן הגדול הזה, שיש לו שנאה וקנאה גדולה נגד כבוד הרב הגדול, והיותר גרוע בלי להכיר את כבוד הרב הגדול. ושיהיה בעזרת השם רק שורות טובות לכל עם ישראל, ושהקדוש ברוך הוא, יחזיר בתשובה שלמה דחוף, את האנונימי הרשע הפושע והשקרן הגדול הזה אמן כן יהי רצון.

תגובה 1:

  1. בס"ד
    ===
    שלום לכולם, אני דוד בנשו, הנה תראו ציבור עם ישראל יקר, שכבוד הרב הגדול, מרן הגאון הצדיק המקובל הרב רבינו רן סילם שליט"א, פוסק הלכה, צדק ב100%, כי כבוד הרב הגדול, אמר לי מראש, שאתר זה http://bshch.blogspot.co.il
    והכותב את הכתבה הזאת בשם חיים שאולזון הרשע הזה, שותף להאנונימי שכתב רק שקרים נגד כבוד הרב הגדול, והיותר גרוע מאוד בלי להכיר את כבוד הרב הגדול, בלי להפגש עם כבוד הרב הגדול מעולם, ובלי להכיר את כבוד הרב הגדול מקרוב, ועוד יותר גרוע, וברוב חוצפתו, הפושע והרשע הזה בשם חיים שאולזון, הוא אפילו לא כותב המינימום הרב רן סילם, וכבר כתבתי בכתבה הקודמת שלו, שכבוד הרב הגדול, הוא רב גדול פוסק הלכה, מוסמך לרבנות ממרן הגאון הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, וגם לרב הגדול יש המלצה על כל מה שהוא עושה רק לטובת עם ישראל, כמו הפצת תורה דיסקים וגליון חינם, כמו שיעורי תורה בכל שבוע על פרשת השבוע חינם, ולאחר מכן כל שיעור תורה של כבוד הרב הגדול אפשר לראות ביוטוב כל שבוע בחינם אין כסף, כמו שאתם יכולים לראות עכשיו את השיעור תורה מס"4 של כבוד הרב הגדול, על פרשת בא ועוד..., הנה הקשור כדי לראות את השיעור תורה החדש של כבוד הרב הגדול, watch?v=SUmQ9Ksqzhc
    לכן יהודים יקרים אל תאמינו לשקרים לשנאה ולקנאה של חיים שאולזון הכותב את הכתבה זו וכל כתבה אחר. ותדעו לכם יהודים יקרים שהמודע קבלת קהל שאתם רואים כך היא הופיע בדיוק בעיתון פרסום חזק, ובעיתון פרסום חזק הם לא מפרסמים מודעות בלי אישור של הוועדה הרוחנית שלהם, וזה הרשע והפושע חיים שאולזון מסתיר מכם, כי הוא לא כותב לכם שהמודע של קבל קהל של כבוד הרב הגדול, היא הופיע בעיתון פרסום חזק וכו..., לכן יהודים יקרים צריך למחות על הזלזול הגדול והנורא נגד כבוד הרב הגדול, של האתר זה, והכותב של האתר זה חיים שאולזון, ועוד תדעו לכם עם ישראל, שאני דוד בנשו לא מגן על כבוד הרב הגדול, אלא אני כותב לכם רק את האמת, כי אני אחד מתוך אלפי אנשים שבאים לכבוד הרב הגדול קבוע, ואני אחד שמכיר טוב טוב ומקרוב את כבוד הרב הגדול, ולא כמו האתר הזה והכותב הזה חיים שאולזון, שהם לא מכירים את כבוד הרב הגדול בכלל, ומעולם הם לא באו אצל כבוד הרב הגדול, ומה שיותר גרוע שהם כותבים כל הזמן רק שקרים נגד כבוד הרב הגדול מתוך שנאה וקנאה. ושהקדוש ברוך הוא יחזיר את אנשי האתר זה ואת הכותב האתר זה בשם חיים שאולזון בתשובה שלמה דחוף, אמן כן יהיה רצון. ושיהיה בעזרת השם רק בשורות טובות לכל עם ישראל. כל טוב. בברכת התורה, דוד בנשו.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.