רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 20 בינואר 2014

מהומת בסאטמאר בלונדון - התקפה קשה על דושינסקי

שמח עכשיו בבית המדרש סאטמאר מהרז"ל בלונדון, אדמו"ר מדושינסקי הגיע לשמש כסנדק אצל אחד מחסדיו ו2 אברכים של נטורי קרתא אחד מהם רוסט (לשעבר מירושלים) צעקו עליו אודות החפירות בבית שמש, שני האברכים נזרקו מבית המדרש

תגובה 1:

  1. מספיק צרות סבלנו, הזמן הגיע לשפר מעשינו, מה קורה לנו היום… רגע אחד, קודם כל תתחילו "לשפר מעשיכם" חסידי ומנהלי חסידות דושינצקיא ורבני העדה הבד"ץ, ותתחילו לחזק את נשי הצנועות, המתלבשות במסירת נפש גדול עם שאל על בגדיהם, כמנהג ירושלם של לבישת ה"שאל" מדורי דורות.

    תזכרו שרק הנשים האלו הלובשות ה"שאל" מקרבות הגאולה שלמה לכולנו, למה אתם לא מחזקים אותם? ידוע בעולם שאתם ושאר העדהניקס מבזים אותם ושונאים אותם בלב ונפש יום יום, ממש מעשה סדום!!!

    לפני שנתיים בשליחותכם של רבני ומנהלי הבד"ץ הפגינו הבריונים והסיקריקים שלכם, בחוצות ירושלם נגדם, נגד לבוש ה"שאל" ומי דשתקו ליה רבנן, ש"מ דניחה ליה ח"ו, רבותי: הלא חיללתם שם שמים ברבים, ומי אז, מיד אחרי ההפגנות כשחיללתם שם שמים ברבים, בשליחותכם של הבריונים הסיקריקים, התחילו כל גזירת הגיות וכו' נגד בני הישיבות והכוללים החרדים לדבר ד', "או לאותה בושה" ראו מה שגרמתם לעם ישראל בארצינו הקדושה.

    “אנו בטוחים בעז"ה: שרק בזכות הצניעות הנכונה שע"י "נשי השאלים" הצדקניות, הגזירות עבידי דבטלי ותורה מגנא ומלא, כי לא יטוש ד’ עמו ונחלתו לא יעזוב.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.