רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 3 בינואר 2014

הונאה - אתם משלמים על מים לא על הדג




מאת הירא והחרד

בעולמנו מזלזלים בדאורייתא והופכים את העולם על איזה מנהג או חומרה, נראה אבסורדים בחיינו הזועקים לשמים, ולכן אולי מן הצדק שנעסוק קצת גם בענייני הונאה לעצור אותם עד כמה שאפשר

הנה לכם רשימה ששלח לנו יהודי שעבר את זה על בשרו:



ראו איך עושקים וגוזלים אותנו!!
הם כותבים:
'מכיל 80% דג לפחות'
כשזה הפוך; החבילה מכילה כמעט 60% מים!!

לאחר שדיברתי בטלפון עם הסופר בירושלים בו קניתי את הדג נתקלתי בצעקות ובטריקת טלפון. לאחר שהלכתי אליו, הבעלים סירב לדבר איתי. כשדיברתי איתו, בסופו של דבר, הוא התגונן בטענה שאין זה באחריותו ועלי להתלונן ליבואן.

התקשרתי ליבואן והפנו אותי לשירות הלקוחות. בשירות הלקוחות אמרו לי לשלוח אי-מייל. ואכן, שלחתי אי-מייל בצירוף התמונות ולאחר שבוע וחצי עדיין לא הייתה תגובה.
התקשרתי שוב לשירות הלקוחות ונתקלתי בתגובה בלתי מנומסת בעליל. הם צעקו עלי כאילו חייהם תלויים בכך, ואמרו שעלי לשלוח אי-מייל! צייתתי, ושלחתי אימייל, בצירוף התמונות ובקשה להגיב על המייל הקודם. חיכיתי שבוע ועדיין אין תגובה.
שלחתי מייל שלישי עם אזהרה:
אם לא תענו, תגיבו או תסבירו למה עובדים עלינו כך, אפרסם את הדבר במדיה- מה שאני עושה כעת, לאחר שחיכיתי שבוע ולא שלחו ולו תגובה זעומה.

אל תתנו לסופרים וליבואנים לעבוד עליכם!
בכל דג קפוא קפואים גם קרוב לשישים אחוז מים!

מדובר כאן בחברת 'פאר הדג' המוכרים גם בשר תחת החברה 'פאר הבשר' וחברות נוספות. בכל חבילה שלהם קפואים אחוזי מים גבוהים מאוד.

זוהי אזהרה לציבור:
הישמרו, שיקלו כל דג וכל בשר לאחר שהופשר. במקרה וישנם אחוזי מים גבוהים, מהרו והתלוננו, מהרו ופרסמו בכדי שהחברות יפסיקו לעבוד עלינו!!

4 תגובות:

  1. למה לא לפנות עם הממצאים האלה גם לגופים להגנת הצרכן? בנוסף לפרסום בתקשורת יש להתלונן גם אצל "אמון הציבור" ו"הרשות להגנת הצרכן בהסתדרות, ואצל המחלקה לפיקוח במשרד המסחר והתעשייה. לגופים האלה יש דווקא שיניים די חדות והם פועלים באמצעים משפטיים נגד האחראים.

    השבמחק
  2. גם אני קניתי הדג הזה באושר עד י-ם
    עשיתי אותה בדיקה , ולי יצאה יותר גרוע 70 % מים וטעם גרוע ביותר
    יש תוכנית כלבוטק שעשו מחקר על זה , יש דגים שהם %90 מים ופוססטים (חומרים מסוכנים שמשפרים הריח המקולקל ועוד מוסיפים משקל )
    אבל מה זה משנה... העיקר שיש עליו כשרות מהודרת לא ?

    השבמחק
  3. גם לרשות להגנת הצרכן יש מה לומר בעניין זה ואולי למשרד התעשייה והמסחר או נסה גם להעלות נושא זה בפייסבוק וכולו.הכי טוב המנעו מלרכוש דברים מעובדים עד כמה שאפשר כי הם לא בריאים בעליל סליחה שלא הוספתי פסיק היכן שצריך תודה על עבודתך .

    השבמחק
  4. למי שיש זמן שיקח גם את העופות של לנדא ובד"ץ י"ם ויבדוק כמה אחוזים מים או פוספטים למיניהם

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.