רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 6 בינואר 2014

להעמיד דברים על דיוקם בפרשת קול השופר

לכבוד הרב חיים שאולזון,
היות וראיתי שפרסמת את מכתבו של יוסל קעלער מלא שקרים וזיופים, שנכתב עבור שלמה שטרנברג חבר הכת קול השופר,
הרי שכדי להעמיד דברים על דיוקם, רק אכתוב בקצרה, ואם יש צורך נרחיב עוד:

א. שלמה שטרנברג הוא חבר כת קול השופר, והסית והדיח אברכים רבים ובחורים רבים להיות חברי הכת. כשנודע על כך לרבני חב"ד ולמשפיעי חב"ד הם הקימו קול זעקה.
ב. יוסל קעלער הוא חבר בחבורה של אברכים בטלנים שאין מלאכתם בידיהם, רובם עם בעיות נפשיות ובעיות בשלום בית, שראש החבורה שלהם מאיר שמוקלער הסית והדיח אותם ללכת לאותה כת.
ג. רבני ומשפיעי חב"ד לא הוסתו על ידי שום אתר אינטרנט, אלא בעצמם יצאו ויזמו כינוס ואסיפת ענק, ביום שלישי בשבוע שעבר, להזהיר את אנ"ש חסידי חב"ד שלא יתקרבו לאותה הכת.
ד. אתרי האינטרנט של חב"ד בעברית ובאנגלית מדווחים על החדשות שקורה בקהילה. הם לא ניהלו שום מלחמה נגד אף אחד, לא נגד אדם ולא נגד ארגון. זה שקר וכזב. וניסיון מטופש וצבוע של שלמה שטרנברג ויוסל קעלער להסיט את הויכוח לנושא האינטרנט.
ה. מעניין מאוד שאותו שלמה שטרנברג שכל כך בוער לו יראת שמים ואיסור האינטרנט. עודד את תלמידי השיעור שלו בישיבה להיות בפייסבוק ובכל האתרים המלוכלכים יומם ולילה כדי להילחם עבורו, וליצור אווירה כאילו הם בוכים ורוצים אותו בחזרה. יש לנו את כל השמות ואת התמונות של כל אותם צעירים בני 18 שבילו בטוויטר בפייסבוק ובכל מרעין בישין כדי לטהר שמו של מדריכם חבר הכת.
ו. כולם מודים היום שכת 'קול השופר' זה ארגון של בצע כסף שהוקם על ידי סטיבן פרישלינג. מישהו שמתחזה לבעל תשובה. ואינו אברך ירא שמים כלל וכלל. ובעצמו אדם מתוסבך מאוד, שעבר חוויות קשות והתעללות בילדותו. ובילה רוב שנותיו בכתות של הבודהה במזרח הרחוק. ואף  אם חזר בתשובה דרך אש התורה ואור שמח, עדיין אינו יכול להיות "המשפיע" החדש של חסידי חב"ד.
ז. שקר וכזב להשתמש בשמם של רבני משפיעי ועסקני חב"ד. הרב העלער שליט"א הכחיש נמרצות שהוא תומך בארגון, והוא היה בין המארגנים הראשיים של אסיפת החירום כנגד הכת. הרב העכט שיחי' הכחיש נמרצות שהוא אישר או הורה לשטרנברג לשלוח לשם בחורים. שניהם כאחד אמרו, שמדובר במקום מסוכן, שנותן ריפוי לאנשים חולים מסוכנים. ומה שבעבר נתנו אישור לאנשים ללכת היה זה לפני שידעו שמדובר בכת של עבודה זרה.
ח. לארגון הזה קול השופר אין שום תמיכה של שום רב כשר בישראל. כל ההסכמות שהם מפרסמים זה על סמך מישהו ששמע מישהו. אף אחד מעולם לא בדק את הארגון, את מניעיו, את שיטותיו על פי הלכה ופסק שזה מותר. להיפך, על פי חקירה ודרישה של רבנים זה פסול, וחשש חמור לעבודה זרה ממש רחמנא ליצלן. ועל פי משפיעי חב"ד זה הרס עצום לנשמה ולנפש, וכפירה ממש בכל תורת החסידות.
ט. הדברים החמורים שהם עושים שם בכת, עושים בעיצומו של שבת קודש, משום שאי אפשר אז לעשות תמונות או לעשות וידאו. אבל כבר כתבו והודו והתוודו אנשים שהלכו לשם שנעשים שם ענינים חמורים של פריצות בין גברים, שמשמיעים מוזיקה של גויים, שעושים תרגילי מדיטציה והיפנוזה ללא כיפה, וכן הלאה. שלא לדבר על היפך שמירת שבת כפשוטה.
י. מקווה שדברים אלו ירגיעו את אנשי הכת, ויעזבו את אנ"ש חסידי ליובאוויטש בקראון הייטס ובכל מקומות מושבותיהם. וכל אלו שהלכו לשם בטעות או בזדון חייבים לעשות תשובה שלימה, ולעבור תהליך גמילה על ידי מטפלים מומחים, אחרת אינם יכולים להיות יותר בתפקידי השפעה או הדרכה בשכונת קראון הייטס. כך פסקו כל הרבנים ללא יוצא מן הכלל.

2 תגובות:

  1. וואו אתה מטומטם. כל כך הרבה מילים חלולות לא ראיתי הרבה זמן. ולא, לא מעניין אותי השופר או קולו.

    השבמחק
  2. אני מכיר את שלומה שטרנברג באופן אישי לא כמטופל או מושפע אלא כידיד שנים רבות רק אחד שממש ממש לא מכיר אותו יכול לכתוב כאלו שטויות או אדם טיפש לחלוטין.
    שלומי הוא יהודי חסידי מאוד מאוד הלומד חסידות והולך בדרכי'ה בלא מובן המילה.
    והוא ניכן בחוש מיוחד מאוד בנפש האדם ופיקחות שהלוואי עוד כמה כמוהו ועוד רבים היו נעזרים והוא הציל עשרות בחורים ואברכים ומשפחות שלמות של''ע נפלן לפגע האינטרנט עד כדי התמכרות ממש ואחרי שהוא דיבר איתם שיחות והשקיע בהם הם יצאו לגמרי מכל המראין בישין וחזרו להיות אברכים יראי ה'..
    בקשר לכת השופר הדבר היחידי שהוא עשה הוא שלח במשך המעת לעת של כמה שנים בקושי 5 בחורים עם בעיות נפשיות אמיתיות מבתים מפורקים שהם בעצמם בקושי ויכלו להתמודד עם החיים לסופ''ש בקול השופר. וזה לאחר שהוא בדק וידע מה עושים שם.
    א''כ ישאל השואל אז מה כן קרה. מה שקרה זה שיום אחד התפרסם באתר של השכונה קראון הייטס כתבה עם סרטון של הארגון ושם מתראיין מנהל הארגון והוא דיבר שם משהו שסותר את היהדות ''בקשר ללהתחבר לאני האמיתי שלך וממילא תתחיל לשמור שבת כי אתה רוצה ולא כי אתה חנוק מהחברה או מהבית'' וכדו' והיה משמע מדבריו שהוא אומר שאם לא אז תפסיק לשמור.. ואז זה עשה רעש גדול וגילו שיש הרבה אברכים ובחורים שסתם לא לומדים חסידות ולא מתעסקים מספיק באוצרות שיש להם בלי כל הארגונים המוזרים האלו שהולכים וקשורים לארגון הזה ואין להם שום בעיות נפשיות סתם מחפשים אושר בחיים ואז עשו אסיפה גדולה נגד ו... כמו בכל רעש שעושים ממשהו ניפחו את שלומי שטרנברג היתכן שמשפיע בישיבה שלח עשרות ומאות בחורים לארגון הזה... והוא אשם בהכל... ותתפלאו לשמוע שאחרי זה התנצלו בפניו ובקשו את סליחתו..וכו' וכו' וזה שכביכול פתרו אותו מהישיבה זה היה לכמה שעות רק בכדי שהם כאילו זורמים עם האוירה בשכונה ושזה 'חלילה לא יכתים את השם של הישיבה'
    בכ''א חשוב מאוד שתדעו שאתם יכולים לבדוק כאן כל פרט ותגלו שזוהי האמת הטהורה. הכל תלוי את מי תשאלו ומאחורי איזה אינטרס הוא פועל. דברים אלו נכתבו ללא שום אינטרס פוליטי אלא רק בכדי להוקיע את הדרים הגועליים שכתב ההוא בכתבה למעלה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.