רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 בינואר 2014

שמידל ממשיך לשקר ולחשוב שאף אחד לא יודע מה אמר לשני

מאת עדה'ניק

קבוצה של אברכים מכולל חזון איש עלו ביום ו' לדוד שמידל וצעקו עד מתי חיזקי קלמנוביץ יהיה לנו למוקש, הם אמרו לו ר' דוד הארגון אתרא קדישה שנים היה אצלינו קודש הקודשים עכשיו הרחוב החרדי מוקיע אותו,
שמועות אומרים שחיזקי קלמנוביץ חבר הכי טוב של פרמולטר [החשוד ברצח שטרק] הארגון תחת חקירה משטרתית ואמרו אנחנו לא יכולים להמשיך לתת לך תמיכה אנחנו מפחדים שכולנו נהיה תחת חקירות והשמצות
אז שמידל אמר להם מה לעשות אני מפחד מקלמנוביץ שיעשה לי טרור

מנגד קלמנוביץ אמר לחברו מאיר גרינמן, ברגע ששמידל יזרוק אותי או יתנער ממני, אני יפתח את הפה איפה הכסף, כמה דירות יש לשמידל, מאיפה יש כסף לנכדים שלו לקנות דירות בב״ב, אני יהיה עד מדינה ושמידל ישב בכלא
שמידל מיד קרא לחזקי קלמנוביץ ויואליש קראוס ואמר להם חיזקי יד ימיני חיזקי זה כמו בני חיזקי היורש שלי באתרא קדישה מי שמדבר על חיזקי זה כמו שמדבר נגדי וכך אמר לתמימים מכולל חזון איש הייתי צריך להגיד כך

אבל גם בתוך בריסק המצב של שמידל לא טוב ר' מאיר סולובייציק ור' דוד סולובייציק כבר לא רוצים לתת לשמידל גיבוי על מה שהוא רודף את הראב״ד ופוגע באדמו״ר מתולדות האהרן. ר' דוד סולובייציק לא רצה לתת לשמידל מכתב נגד בית שמש

רק ר' אברהם יהושע הולך עם שמידל עד הסוף מפני שהתורמים שלו הם חסידי סאטמאר זאלוני לכן
אברהם יהושע נותן לו גיבוי מלא למרות שהסבירו לו מה נעשה בנשר, ביבנה, בהולילנד ששם שמידל חפר וחופר קברים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.