רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 10 בינואר 2014

מבזקים - מפה ומשם

פריצה לבית הכנסת

הזעזוע לאחר הרצח של העסקן הרב מנחם שטארק ז"ל. צבי צוקר יו"ר אירגון השומרים בפלטבוש בראיון נרחב: "האווירה ברחוב קשה, מאוד קשה לדמיין כי יהודי קשור לרצח המזעזע, אנחנו מעדיפים לא לחשוב על זה". ומוסיף: "העיתונות החרדית מפחדת לחשוף דברים, כבר התאכזבנו מההתקפה על הניו יורק פוסט, כי יש לכתב מקורות, ויתכן שהוא צודק".

ההכנות לל"ג בעומר במירון בעיצומן - מנכ"ל המקומות הקדושים בצפון הרב ישראל דרעי בראיון מיוחד: "אנחנו נמצאים בשלבי ביצוע -הופקו לקחים והביצוע של הפרוייקטים יוצא לדרך". ומוסיף "השנה ההיערכות שונה בגלל שהילולא יוצאת במוצאי שבת", ומתייחס למאבק הבעלות על המקום. עוד חושף:"השנה לא תינתן כניסה לשום כלי רכב לכל איזור מירון - ההגעה תתאפשר רק בתחבורה ציבורית".

קוקר: אבי דיין פנה למשטרה בבקשה  לשחרר ממעצר בית בירושלים את תושב העיר אלעד אב לשבע ילדים   החשוד שהפגין נגדו.דיין לקח אחריות על השיחרור והתושב שוחרר.

 בני רבינוביץ בקול חי: "ליצמן אדם מתוסכל. ביבי לא מזמין אותו לפגישות, ומתוך תסכול הוא מפיץ שמועות. לא הייתי מציע לידידיו לסיעה פרוש ואייכלר להיפגש איתו בסימטה חשוכה".

ידיעות ירושלים: סימנים להתמודדות? רב העיר צפת הרב שמואל אליהו שנחשב למועמד מוביל לתפקיד רב העיר רכש לאחרונה דירה בעיר העתיקה בירושלים

זיסמן ביתד: ההתלבטות לכתוב על האירוע שהתרחש בכפר קוסרא היא אמיתית, מצד אחד מדובר ביהודים המדממים ממכות ומאבנים פלשתיניות, מצד שני מדובר בכנופית פורעים שגורמת נזק להתישבות וליהודי העולם, יתכן בכלל שהם "רודפים".

ח"כ יעקב ליצמן ממשיך לריב עם החכי"ם החרדים, בראיון שנתן אמר ליצמן "אלי ישי מנע ממני את ועדת הכלכלה, זה חמור והוא יתן על זה את הדין" במהלך הראיון תקף אף כמה מהחכי"ם של שס

בתגובה לראיון ליצמן אמש ב'קול ברמה' אצל ריבלין ובלום, בו ביקר בחריפות את דגל וגפני, בני רבינוביץ בהתקפה חריפה הבוקר ב'קול חי' נגד ליצמן, המודיע ואגו"י.

נא לעורר רחמים על היהודי אריאל שרון שזכה ב-8 שנים האחרונות לשנות את אורח חייו ולא חילל שבת ולא דיבר לשון-הרע והקפיד לצום בכל ימי הצום דאורייתא ודרבנן גאונים ומנהגי ישראל. כמו"כ היה בתענית דיבור בימי בה"ב של   שבועות השובבי"ם

משפחתו של שטארק העלתה את הסכום ל72 אלף דולרים למי שיביא מידע שיסייע במציאת הרוצחים. במקביל פרסמה המשטרה קלטת וידאו בה נראה אחד החוטפים במעקב שעות לפני הרצח

הוראה חדשה של הגר"ח אין לענות אמן אחרי אשר יצר של מצביעי עץ כיון שאין להם גדולים

דובר בית הגראי”ל בני רבינוביץ לישראל כהן בכיכר "ליצמן אדם מתוסכל. ביבי לא מזמין אותו לפגישות, ומתוך תסכול הוא מפיץ שמועות הוא טוען כי היחסים בתוך אגודה תקינים אבל לא הייתי מציע לידידיו לסיעה חברי הכנסת מאיר פרוש וישראל אייכלר להיפגש איתו בסימטה חשוכה."

ירושלמי ב'מעריב' על אחוזת הקבר של הרב עובדיה: הספרדים טוענים כי האשכנזים מקנאים בהם, ולכן הם סוגרים את בית העלמין. מנהלי המקום מספרים שהמקום הפך למוקד של ונדליזם ועישון סמים בשעות החשכה.
לא בוחלים בשום דרך להסיג את המטרה!

הנייעס החרדי: עיתון הפלס הבוקר במתקפה חריפה נגד ארגונים המחזקים בני נוער נושר.
הסיבה היא ככל הנראה: עקב כך שהארגון אינו קשור לקהילת עיתון הפלס, ואינו משקף את השקפתם, שכידוע מנוגדת לדעת גדולי תורה..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.