רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 בינואר 2014

ה"הויזן זאקן", זה כבר מזמן הפך לאות קלון"

מאת גערער

בעקבות התקנה החדשה שנקבעה בגור, לפיה מי ש"נכשל" והולך עם אשתו ברחוב (בתוך ד' אמות) עליו להוריד את ה"הויזן זאקן" (=מכנסים התחובים בגרביים), פנה אלינו חסיד גור במונולוג מצמרר.

לא היינו נותנים פומבי לדברים, לולא ידענו נאמנה כי דברי משקפים שבר גדול בקרבאברכי החסידות השפויים.

החסיד אומר: "אני לא מבין מה הולך כאן! מישהו עושה לי טובה בכך שמאפשר לי ללכת עם "הויזן זאקן"?! זה כזה כבוד גדול להשתייך לחסידות גור?! הלא מאז עלותו לשלטון של האדמו"ר מגור הנוכחי ירד מעמדה של גור בעיני עצמה ובעיני והסביבה עד לשפל המדרגה!"

"מנסים להפעיל כאן משטר של טרור וסנקציות? כביכול המושג "הויזן זאקן" זה יכול להיות רכוש פרטי של איזה שרלטן, וכאילו אין חסידויות אחרות שלובשות ונוהגות בכעין זה".

"זה פשוט הפך להיות מגעיל ודוחה! הלכתי לאחרונה עם אשתי לטייל בשעת ערב מאוחרת כדי להרגיע אותה ממאורעות היום שעבר, ובדרך פגשתי את גבאי השטיבל בו אני מתפלל אשר הפשיט אותי במבטים וסימן לי להוריד את ה"הויזן זאקן", ואני לא אברך בן 20-30 אלא עוד מעט מחתן ילדים!"

"למחרת סוללה של אברכים בשטיבל קיימה בי מצות מחאה על הפשע הגדול שעשיתי".

"ברגע שגור הפכה להיות כזו חסידות מושחתת, מכוערת וטרוריסטית, אין לי מה לחפש שם, ואני מיוזמתי הולך להוריד את ה"הויזן זאקן". הסממן הזה כבר מזמן הפך לאות קלון במשפחת העמים הנורמלית של שאר החסידויות".

תגובה 1:

  1. אם לדעתך ראשי גור "ירדו מהפסים", מה יש לך לחפש שם, אלא אם כן בשל למודים לא מתאימים אתה תלוי בהם לפרנסתך.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.