רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 7 בינואר 2014

בקצרה - מפה ומשם

המשיחיסטים בכפר פרצו בנין בשביל החיידר החדש שהקימו נגד כל הכפר
-------------
לאחר הכותרת ב"ניו יורק פוסט" שפגעה בנרצח מנחם שטארק והסעירה את היהדות החרדית בארה"ב וכן בכירים בממשל, סירב העיתון להתנצל ואמר כי עומד מאחורי הדברים, בני המשפחה אמרו בתגובה כי גם התנצלות לא תעזור.
-------------
חב"ד און ליין: הוועדה לשיוויון בנטל אישרה סופית ששליחי חב"ד בעולם יוכרו כמשרתים בשירות לאומי.
-------------
ידידי משפ' הר' אלתר קויפמן ז"ל מבי"ש שנהרג לאחר נפילה מסולם, הופתעו לקבל הזמנה לחתונת בנו שיחי', עליה עדיין חתום שמו וזאת לבקשת האלמנה להשאיר ההזמנות שהוכנו על ידו לפני פטירתו, החתונה הערב בבי"ש.
-------------
הרב ציון כהן רבה של 'אור יהודה' שהשתתף בפגישת הרבנים אצל השר אריאל, בחשיפות: הוחלט על שיתו"פ של הרבנים וועדת היגוי, יגבשו יחד מהלכים משותפים כדי להרים את קרנה של הרבנות.
-------------
קוקר חושף; מעיון בפורטוקול הכנסת עולה, כי ח״כ ישי הצביע במהלך השנה האחרונה נגד הממשלה. בשבועיים אחרונים נמנע, עקב שקוזז עם ח״כ אחר, דבר המקובל, ואף דרעי ואטיאס עושים זאת.
-------------
אושר בועדת שרים לחקיקה הצעת חוק האוסרת על עישון בגינות שעשועים ובקרבת גני ילדים.
-------------
קוקר: ח"כ גפני בדיון בשאלת ההכרה בשלוחי חב"ד בחו"ל כמשרתים בשירות לאומי, בועדת שקד: אף אחד אינו מתווכח על התרומה של שליחי חב"ד
-------------
ציקי פרנק ב'אינדקס ישראל'
מזעזע: 'דם חרדי אינו הפקר' באתר החדשות ynet תגובות קוראים לרצח והשמדה של הציבור החרדי ושל חסידי סאטמאר.
-------------
כלכליסט:איש אמונו וחברו הקרוב של אדוארדו אלשטיין הוא שלום לפידות חרדי בן 34 המתגורר בארגנטינה ועומד לעשות עלייה לישראל ולהתגורר בירושלים, הוא זה שניהל עבורו את עסקת אי.די.בי.
-------------
ח"כ גפני במליאת הכנסת: מחר ועדת הכספים עומדת לאשר העלאת ארנונה כך שיגבו ארנונה גם על חדרי מדרגות וחניות. תבינו, לשר האוצר לפיד פשוט אין לב והוא צריך ללכת הביתה.
-------------
שמיטה תשע”ה;הרבנים הראשיים לישראל מינו את הרב יעקב אריאל רב העיר ר”ג והרב אברהם יוסף רב העיר חולון כאחראים על שנת השמיטה,הרב בן דהן הבטיח היום כי ידאג להורדת מחירי פירות וירקות גם לאלו שלא מסתמכים על היתר מכירה
-------------
קול ברמה: יהודה רובינשטיין אצל שוומרפלד: "במקום להתמקד במאבקי היהדות החרדית נגד ממשלת נתניהו - לפיד, בוחרים דרעי ואנשיו להילחם באיש מפלגתם ח"כ הרב אלי ישי".
-------------
אברהם פרסטר חשף באתר 'קול חי' ברשת תמונות בלעדיות מביקור מתגייסים מישיבה תיכונית בבית הגראי"ל ואת תוכן שיחתו בפניהם.
-------------
השקר נחשף : מול נתוני שערי חסד וחוגי הקנאים שהצהירו כי 7500 בחורי ישיבות לא התיצבו לצבא נחשפים היום הנתונים האמיתיים על ידי המשטרה הצבאית על פיהם שבכל השנה האחרונה לא התייצבו רק 1900 צעירים כמעט כולם חילונים. העיתונאי משה מזרחי עם כל הנתונים. 
-------------
העיתונאי שייע דוידוביץ חושף בעקבות הסערה המדינית שבפתח הוצע למפלגות החרדיות תמיכה בהסכם מדיני תמורת ריקון חוק הגיוס מתוכן.
-------------
גל הפריצות בשכונות החרדיות בירושלים נמשך, ישראל איזיק אחראי הביטחון במנהל הקהילתי גאולה בראיון "המשטרה לא מסוגלת לפעול באזור שלנו הם רק מבטיחים ובשטח לא עושים כלום" ומוסיף מדובר בערבים שפורצים לבתים זה גובל בפיקוח נפש ממש" וחושף "אנחנו במגעים עם כל הרבנים ע"מ להקים גוף סיור של תושבים שיגנו על השכונה"
-------------
והעימות המלא בין המפסיד בבחירות באלעד צוריאל קריספל  לזעליג אורלנסקי מנכ"ל העיתון יתד נאמן,  בו תוקף הרב אורלנסקי את קריספל, "ש"ס הגיע בדרישה בוגדנית לקבל 2 סגנים על חשבון דגל התורה .בזמן שדגל דאגה לשמור לש"ס את הסגן השני קודם הבחירות". קריספל משיב "מתרחש כאן מחול שדים לפירוק ש"ס מנצלים את ההזדמנות אחרי פטירת מרן שאין את עמוד הענן המוביל את המחנה"
 ------------
מפתיע: עמותה עוזרת לחרדים להשיג פטור משירות צבאי: העיתונאי ישי פרידמן מעיתון בשבע, בחשיפות: עשרות חרדים מישיבות וחיילים פונים אליהם בכדי להשתחרר מהצבא. לעמותה, אחוזי הצלחה גבוהים.
-------------
בסביבת פרוש ג'וניור כבר מבשלים את העריקה הבאה מש"ס: "הפרטים נסגרים, המהלך יזעזע את אמות הסיפים", מבטיחים בעיריית אלעד. נחכה ונראה.
 -------------
שותפו של שטארק, ישראל פרלמוטר, שכר אבטחה מחשש כי הרוצחים מחפשים גם אותו, בידי המשטרה קצה חוט שיוביל לרוצחים.
-------------
ארליך בטוויטר: היחיד ששבר את החרם של דגל התורה והגיע לישיבת הסיעה החסידית: ח"כ יעקב אשר.
-------------ברק צוברי בקול ברמה "ישנו עסקן ליטאי שגורם לכל המחלוקות באלעד, ומתברר שגם בציבור הליטאי הוא זה שמעורר מהומות שמיום ליום מתברר לנו כמה הוא הורס ודי לחכימא ברמיזא". זליג אורלנסקי בתגובה "מבין את הזעם שלו הוא כועס כי רצה לקבל סגן בשכר"
-------------
זעליג אורלנסקי ב'קול ברמה': למרות בקשותיו של צברי בימים אלו, לנהל מו"מ בנפרד מש"ס, אנחנו מעדיפים לסגור עם ש"ס כמפלגה רצינית ואח"כ עם צברי.
ברק צברי בעימות עם אורלנסקי בקול ברמה "עזוב כבר את העיר אתה נטל על פרוש, יושבים סוגרים הסכמים ופתאום מתברר שזליג ודוד שפירא מפוצצים הכל, גם בציבור הליטאי מגיעים אילינו תלונות כל הזמן שאתה מוביל המחלוקת"
-------------
ח"כ אלעזר שטרן רומז בראיון ל'קוקר': לא יהיו סנקציות פליליות על בחורים שתורתם אומנותם, נדאג לחוק גיוס שהחרדים יוכלו לחיות עם זה, החכי"ם החרדים ימנעו ולא יצביעו בעד, אבל גם לא נגד.
-------------
בחדרי: הסופה בארה"ב מתחזקת: עשרות פגיעות ביממה האחרונה בבורו פארק, ביניהם אנשים שהחליקו על הקרח ופונו לביה"ח, בבוסטון וניו יורק הושבתו המוסדות, טיסות בוטלו ומאות חרדים תקועים בשדה התעופה.
אליטוב בטוויטר:הבוקר ב9 נפגשו הרה”ר דוד לאו והשר בנט בבית הרבנות הראשית לשיחה לבבית ומפתיעה
החשיפות: תושבים בשכו' הגבעה הצרפתית בי-ם דורשים לפנות ישיבה חרדית מהמקום ופנו בתלונה לעיריית י-ם, יו"ר מרצ י-ם בראיון: פניתי למנהל אגף רישוי ופיקוח בעירייה לפינוי הישיבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.