רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 9 בינואר 2014

הרבי מגור הפך את סעודת ה' שבט, היארצייט של ה"שפת אמת", למגבית לערד ול"לכתך", והציף את כל השטיבלעך באברכים צעירים תושבי ערד שידברו בעד המגבית

מאת גערער

בנוסף על המגבית שהייתה בשבת בכל ערי הארץ, החליט הרבי מגור לערוך את סעודות היארצייט של ה"שפת אמת" בכל רחבי הארץ בסימן תמיכה בישוב גור בערד.
לצורך חיזוק והתרמה למען ערד, נפוצו אברכים עוללים (שנה-שנתיים אחרי החתונה) על פני כל הארץ להביא את הבשורה הערדית לכל שטיבל בארץ. דא עקא שהבשורה הועברה ע"י כבדי פה ומגומגמי לשון, אפרוחים שלא נתפתחו ביצתן.
האברכים בשטיבלעך חשו תחושת חוסר נוחות מהמהלך, שלדעתם לא מתאים לנצל את סעודת יארצייט שבה צריך לעלות את זכר הצדיק להתעורר מדברי תורתו וללכת במורשתו, למטרות אחרות.

מעלות בערד לצד חסרונות לא פשוטים
אין סיבה לזלזל חלילה בערד או בתושביה או במעלות שקיימות שם, אך הבעיה הקיימת שם בגדול היא שמגדלים שם דורות של נזקקים ונתמכים החיים מחלוקה לחלוקה.
אכן השם "לכתך" הולם את ערד, על שם הכתוב "לכתך אחרי במדבר בארץ לא זרועה", אך הבעיה שערד היא לא רק ארץ לא זרועה בעבר אך גם לא עומדת להיזרע, כי הרבי לא דואג לפרנסת תושבי העיר, ולא מנסה להביא מיזמי תעסוקה, אלא הכל בצורה של תמיכות שכל תושבי ערד הגוראים יהפכו לנזקקים בעל כרחם עד סוף ימיהם.

ומי מנהל את הכל? הטרוריסט אברהם מרדכי בורנשטיין
צריך לקחת בחשבון שלפחות חלק מהתרומה לערד הולכת למקורות לא טובים, למשל להכריח אדם למכור את דירתו לוועדה רק כי ככה החליט הרבי שליט"א ואברהם מרדכי בורנשטיין.

כזכור עמותת "לכתך" מארגנת הגרלה על דירה בערד.
אך מי יודע שמא הדירה שיזכה בה הזוכה המאושר נלקחה מידי בעליה החוקיים והלכתיים ולא באמצעים כשרים, שמא דמו ודם זרעיותיו זועק מן האדמה?!

2 תגובות:

  1. הגערער שכתב לך את זה (נו.. אולי עוד יש מישהו שמאמין...)
    לא היה בסעודה, כי שם הראו שדאגו בשנה האחרונה ל300 נשים לעבודה וגם מה הקשר בין זה לבין א.מ.ב. אף אחד לא יודע
    אבל שאולזון מה זה מעניין אותך אתה צריך לכתוב רק נגד גור אז בבקשה תכתוב מה שאתה רוצה אבל בין זה לאמת אין כלום.

    השבמחק
  2. שלום ר' חיים

    למה אתה עושה צחוק מעצמך, כמובן למי שיודע, ולמי שלא יודע אתה סתם מפיץ עלילות ושקרים.
    די נימס!! כל היום גור וגור וגור וגור. צריך לעשות ועדת חקירה ממלכתית לא רק לגלות את הקשר נגד הרב פינטו, אלא גם לגלות את הקשר של חיים שאולזון נגד כל מה שנקרא גור. אולי לא נתנו לך ולא רוצים לתת 'דמי לא יחרץ' כמו שבזמנו לפני כ-25 שנה נתן לך סטרולוביץ מוינה בשביל שלא תכתוב על סטעמר. גור לא נותנים לא לך ולא ליצחק נחשוני מיום השישי ולא לאף אחד שלמונים שלא יכתבו אליהם. בפרט שרוב הדברים שאתה כותב הם פשוט שקר גס ומגעיל, אבל אתה הרי יודע שכמעט אף אחד לא יודע מה נעשה בתוך הבית של הרבי ומה נעשה בהנהלת האיחוד וכדו', ואתה רוכב על זה וכותב כאילו אתה כן יודע, וכתוב שקרים ממש נוכלות לשמה. ואתה הרי גם יודע כי אלו שלא יודעים אז אולי הם יאמינו לך, ואלו שבאמת יודעים הם לעולם לא יגיבו על מה שאתה כותב, ואני גם בטוח שרוב הדברים שאתה כותב הם בכלל לא יודעים!!

    ועכשיו לעצם הכתבה/הידיעה הנוכחית

    ארגוך "לכתך" בערד לא שייך לאיחוד מוסדות גור, אלא לר' לייבל יוסקוביץ שהוא אחראי על רווחת משפחות האברכים בערד. פעם בשנה הוא עושה הגרלה והתרמה גדולה לצורך העניין הזה. וזה בכלל לא בורנשטיין, שאין לו שום קשר לזה. וכמובן מבקשים ברכה מהרבי שליט"א שזה יצליח, אבל מעבר לזה הרבי לא מתערב בגיוס הנ"ל וסתם בכוונה את שם את הכל על הרבי.
    גם בקשר לדירות בערד, אתה סתם משמיץ, בוודאי שגם הרבי וגם הנהלת הקהילה במקום לא רוצים שיעשו כסף על חשבון ההתיישבות של חסידי גור בערד ובמשך שנים רבות שומרים על המחיר גם של הקנייה וגם של השכירות ממש בצורה סבירה, 250,000 ₪ לקניה 1,200 ₪ לשכירות, דבר שאין לזה אח ורע באף מקום בארץ, שכידוע בכל מקום שמגיעים לשם חרדים לגור, מה שנקרא מתחרדים, אז מגיעים סוחרי הנדל"ן ומתווכים ומעלים את המחירים יותר ויותר וממש עושקים את הציבור. פה שמצליחים לשמור על המחירים הזולים ממש בשיניים, אתה מנסה להרוס את זה, ממש לא מתאים לך, בדרך כלל אתה כותב נגד תאבי בצע ונגד אלו שסוחטים את הציבור, אבל פה כנראה שנאתך לכל מה שיכונה 'גור' מקלקלת את השורה. כל אלו שקנו דירות לספסר בהם בערד הם ידעו שהם עושים נגד החלטת הנהלת הקהילה והרב המקומי אבל ציפצפו ועשו מה שרוצים אז עכשיו שלא יבכו, בפרט שכולם מוכרים ברווח יפה, כי כידוע הם קנו את זה ב-150,000 / 180,000 ₪ ואם מוכרים ב-250,000 ₪ אז גם מרווחים יפה, מעבור לכך שעד היום הדירה הייתה מושכרת, אני יודע על מישהו שרצה לקנות דירה בקריית בעלזא החדשה בבית שמש, והוועדה המקומית של החסידות לא אישרה למכור בשום אופן, לא עזר שום פרוטקציה אפילו לא דרך הבית של הרבי מבעלזא בדרגות הכי גבוהים, הוועדה אמרה פה מוכרים רק לחסידי בעלזא ובמחירים שאנו קובעים. אז למה הנהלת ערד לא בסדר כי הם רוצים לעזור לכלל כמה שיותר, כידוע תמיד כלל הציבור הוא לפני הפרט, זה בהלכה גם של 'מרן ראש הישיבה' אבל אתה מעדיף רק לקלל לטנף ולכתוב שקרים.
    זה לא סוד שיש בגור כ-200 / 300 אנשים שהיו קרובים יותר לפני מנחם והיום הם קרובים יותר לבנו הרב שאול שליט"א והם אלו ששולחים לך כל הזמן חומר שקרי בשביל ללכלך את גור הנוכחי. חבל שלא זורקים אותם מגור, אדרבה שיפתחו לבד, ואז הסגה הזאת תיגמר לתמיד הילכו להם לדרכם וזהו זה. זה נעשה בעבר בויזניץ בבעלזא ובעוד מקומות ואחרי זה נהיה שקט.
    אפשר לענות לך על כל מה שאתה כותב, אבל אף אחד בגור לא רוצה לתת לך את ההנאה הזאת שמתייחסים בכלל אליך.
    נכון אני חסיד גור, לא גר לו בירושלים ולא בערד אלא באחד מערי הארץ, ורחוק מלהיות חסיד שרוף או מה שנקראה "חניואק", אבל דיייייייי זה ממש מגעיל שבא להקיא.
    אם אתה רוצה ואולי אני גם מבקש זאת שתפרסם את זה לא רק בתור תגובה, אלא בכלל בבלוג בתור ידיעה/כתבה.
    ואני מצפה לתשובה הוגנת ממך, האם כל הבעיה של היהדות החרדית בישראל ובעולם זה רק גור, זה נראה שלפי דעתך אז הבעיה כביכול של גור (להבדיל אלף...) זה לפני בעיית אירן והפלשתינאים והצבא והמצב הכלכלי. זה שורש הבעיה של כל העולם???!!!
    ואולי תכתוב לנו באמת אולי היה לגור קצת קשר לזה שהייתה צריך לעזוב את הארץ לפני שנים בגלל שהרבנים בארץ לא יכלו לסבול את מה שכתבת אז בפשקווילים שנקראו "צוהר" או "שופר" ויצאו נגדך ונאלצת לסגור ולרדת מהארץ.
    איפה נשמע דבר כזה במקום חרדי כל הזמן משתמשים במילים מלוכלכים כמו 'סוטה' 'סוטים' ' סרטים מלוכלכים ' וכדו', האם אין לך בושה כלל. אתה מנצל את זה שאתה יושב בחו"ל ועושה ככל העולה במוחך המעווות, ומרש את עצמך במצלמות מכל הכיוונים כמו שכתבה, אם אתה בסדר אז ממי את פוחד...
    אני מחכה לתשובתך.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.