רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 5 בינואר 2014

בקצרה - מפה ומשם

הודיה ברגר חוזרת בשאלה
התאבדה במהלך השבת .
עוד התאבדות של יוצאת בשאלה במהלך השבת. 
שכרה חדר במלון בתל אביב יחד אם חברה וקפצה אל מותה מחלון החדר
----------------
אסון בשבת אחת: מתו שלושה תינוקות
שלושה אירועים טרגיים תוך חצי יום: תינוקת מביתר עילית נמצאה ללא רוח חיים על ידי הוריה. שלוש שעות מאוחר יותר אירע מקרה דומה במזרח ירושלים, ובצהריים מת תינוק נוסף בגני תקווה. משרד הבריאות: "בכל שנה נפטרים כ-45 תינוקות ללא סיבה ידועה"
----------------
כרמיאל; אברך נדרס הבוקר למוות בתאונת פגע וברח. נמצא מוטל מתבוסס בדמו עטוף בטלית.
----------------
בער"ש: דרמה בשכונת וילאמסבורג ניו יורק • מנחם שטארק מנגידי חסידי סאטמר נחטף בידי שני אלמונים שארבו לו מחוץ למשרדו • מצלמות אבטחה תיעדו את החטיפה • למשטרה אין קצה חוט לזיהוי החוטפים.
----------------
האלימות ברחובות נמשכת, צעיר בן 16 נרצח בליל שבת בעיר פתח תקווה במהלך קטטה בין שתי קבוצות נערים, המשטרה עצרה את החשוד בדקירה ועוד כמה חשודים שהיו שותפים לדקירה.
----------------
בית החולים שיבא בתל השומר הודיע כי לא חל שינוי משמעותי במצבו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון במהלך סוף השבוע. מצבו של שרון עדיין מוגדר קריטי והוא בסכנת חיים. כמו כן, ההידרדרות האיטית במצבו נמשכת
----------------
ערוץ 2: אמש ב'אולפן שישי': חייו של משה קצב מאחורי הסורגים, החל לכתוב ספר על גירסתו לפרשת קצב, מתוך 65 אסירים באגף התורני בחר 3 חברים: דוד קירשנבוים, איש העסקים דודי אפל וחברו מקריית מלאכי עמירם אדרי.
----------------
כרמיאל; אברך נדרס הבוקר למוות בתאונת פגע וברח. נמצא מוטל מתבוסס בדמו עטוף בטלית.
----------------
החשיפות: איצי סטארק אחיו של החטוף מניו יורק הציע פרס של 100 אלף דולר עבור מי שיחזיר את אחיו בשלום לביתו. סטארק נחטף בעת שהיו בכיסו כ-4,000 דולר במזומן.
----------------
עלון 'מצב הרוח': המיליארדר מיכו מירלאשוילי חגג 5 שנים לשחרורו מהכלא באולם הסמוך לכותל, השתתפו: הראשל"צ הגר"י יוסף, הגרא"ב דורון, הגרי"ד גרוסמן, הגר"ש רבינוביץ, דרעי, ישי, אטיאס ומיכאלי.
----------------
פיצ'פקעס: מכיפה למעריב: העיתונאי יונתן אוריך, עורך האתר הדת"לי 'כיפה' פורש מתפקידו, וישמש כעורך חדשות ומדור יהדות באתר nrg מבית מעריב, לצידו של העורך הקיים צביקה קליין.
----------------
ביזנייעס: דרמה בבני ברק: בצהרי השבת הגיעו ניידות משטרה לרח' כהנמן פינת הושע, הללו חיפשו אחר שבחי"ם מבוקשים שהסתתרו בבנין בבניה בפרוייקט צמרת העיר, לאחר מרדף בקומות נעצרו 6 שבחי"ם
----------------בוז'י הרצוג ל'המבשר': אני לא רואה מפץ מדיני כאן ועכשיו. וודאי שלא באופן שאדרש לשקול צעדים לכניסה לקואליציה. עוד מגלה: שיתוף הפעולה עם החרדים מצוין: אין ציפיה לתמימות דעים בינינו בנושאי דת ומדינה.
----------------
עוד פרטים על מכת המתאבדים בקרב היוצאים בשאלה; עוד בחור ניסה להתאבד בשבוע האחרון ולא הצליח וכעת שוכב במצב אנוש בביה"ח.
----------------
בענין החזב"שים המתאבדים.
לרבי נתן (תלמידו של רבינו נחמן) מברסלב היה תלמיד שהבן שלו יצא לתרבות רעה.האב השבור התפלל על בנו שימות. ואכן הבן הזה מת.
רבי נתן כעס והקפיד מאד מאד על זה:"הרי יכולת,באותה מידה,להתפלל עליו שיחזור בתשובה-והיית מועיל!!!" (כמו שהועילה תפילתך שימות.ב"מ)
----------------ג'ון מיקן ופמליתו הגיע במהלך השבת לקבר שמעון הצדיק לסיור במהלך הסיור עברו קבוצה של בחורים אמריקים חוזרי בתשובה מישיבת אור שמח שהופתעו לגלות אתו בכניסה לקבר במהלך שיחה עם הבחורים הוא אמר שהוא שמח לראות איך שאחרי כל כך שנים שהצדיק קבור שם שממשיכים לבוא ולהתפלל !
----------------
עובד התחנה שמצא את גופתו של שטארק לתקשורת המקומית: "שמתי לב לריח רע מהמכולה וידעתי שמשהו לא בסדר", מתברר כי שטארק היה מסובך בקרבות משפטיים וחוייב לשלם על ידי ביהמ"ש 33 מליון דולר.
----------------
סיעת ש"ס באלעד פרסמה על הפגנה נוספת הערב מחוץ לביתו של חבר המועצה אבי דיין, במקום נמצאים כ-20 מפגינים בלבד.
----------------
בחדרי: הונליין יפגש עם איילת שקד בשליחות גדו"י ויפעל בעניין הסנקציות הפליליות, נבדקת אופציה שייפגש עם כל חברי מועצת גדולי התורה.
----------------
מחר מרן רה"י הגראי"ל שליט"א במסע היסטורי בישובי נחל שורק ימסור שיחות חיזוק בישיבת שערי שמועות, וישיבת יסודות, וכן ישמש כסנדק בברית לבנו של ר' נפתלי גוטליב בבית חלקיה
----------------
שטארק ושותפו ישראל פרלמוטר לקחו משכנתת ענק לפני מספר שנים ולא פרעו אותה, בשנת 2009 הגישו בקשה לפשיטת רגל, מייל אחרון ששלח שטארק לפני חטיפתו דן בדרישה כספית אותה הוא מבטיח להשיב.
----------------
לראשונה - הראשל"צ שליט"א מזכיר בשיעורו ברבים את הדיין הרב ציון בוארון
----------------
הערב במודיעין עילית; כנס הוקרה למאות מתנדבי ארגון החסד 'עזר מציון' בהשתתפות רבני העיר הגר"מ קסלר, הגרי"ל שבדרון והגר"י זיכרמן ויו"ר הארגון הרב חנניה צ'ולק
----------------
'ניו יורק פוסט': ממתינים לחוקר הרפואי שייקבע את סיבת המוות, חקירת המשטרה נמשכת, משפחת שטארק תיארה אותו כנוח לבריות בוילמסבורג, נודע כי היו לו יריבים רבים בעקבות הפרוייקטים הרבים שיזם והקים בניו יורק.
----------------ראש העיר בהילולת הבבא סאלי השתתף גם אבי דיין
----------------
כעת בערוץ 2 בחדשות 'סוף השבוע': כתבה במגזין על הקרב בחצרו של המקובל רבי יצחק כדורי ז"ל: מקובל אחד, 2 חצרות ומלחמה על הרבה כסף.
----------------
הילולה לכבוד הצדיק רבי ישראל אבוחצירא. הבאבא סאלי זיע״א. בביתו של יו״ר שס קריית גת עמי ביטון הי״ו.
----------------
מדברי ראש העיר מי שצריך עזרה בציבור הספרדי שיפנה לאבי דיין
----------------
כ"ק מרן האדמו"ר מויזניץ שליט'א הגיע כעת לניחום אבלים אצל ר' שלום משה שוורץ מירושלים היושב שבעה על פטירת אביו ברחוב דובר שלום 25 ירושלים (כרגע האדמור מבעלז מנחם במקום !)
----------------
אתר 'וואלה' בחר את הרבנים שעשו את שנת 2013: הגר"ע יוסף זצ"ל, הגראי"ל שטיינמן, הגר"א ברלנד, הגר"ש אויערבך, הגר"י יוסף, הגר"ד לאו, הגר"י מצגר, הרב מוטי אלון, הרב דוד סתיו והרב אמנון יצחק.
עוד משתתפים באירוע ההוקרה והשקת בית המתנדב של 'איחוד הצלה' בירושלים: הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף, אודי גל דובר כיבוי ירושלים, רצקר מיתד נאמן, קובי פרץ ראש אג"מ במשטרת ירושלים, רמי רביד השוטר שנדקר בפיגוע בכיכר אדם וטופל ע"י איחוד הצלה, ועוד
----------------ווארט חשוב ואמיתי שמעתי השבוע שחייבים לפרסמו:
מניין יודעים בפרשה שמשה רבינו לא היה חסיד גור רח"ל  ???
שאם כן הוא היה עושה דיל עם פרעה , בוא אני ואתה נצא ממצרים , ושכל כלל ישראל ישארו שם תקועים!
----------------
דובר ביה"ח שיבא: "רה"מ לשעבר אריאל שרון, עובר ברגעים אלו מוות קליני"
----------------הזוועה בוויליאמסבורג! גירא: אחיו של הנרצח שלומד בישראל בדרכו לארה"ב.
----------------
שטארק תרם 18 אלף דולר לחיידר סאטמר מהרז"ל ביום חמישי.
----------------
הקרבות בש"ס! דובר ש"ס לשעבר רועי לחמנוביץ בראיון: על הצעדים השקטים שעושה ישי: "כובש את השטח ומשמר את קשריו עם הצמרת הרבנית והפוליטית". וגם על המתח בין הרבנים שעשוי להוביל לשינויים במפת המינויים בציבור הספרדי.
----------------
הפרשן המדיני רן אדליסט 'סופהשבוע': המלחמה השקטה המתנהלת בין 'יש עתיד' ל'הבית היהודי' תגיע לפיצוץ בהכרעה מדינית ותוביל לכניסת החרדים.
----------------
חבר הכנסת הרב משה גפני בראיון מקיף ומיוחד
" ביקשנו לתאם עם אגודת ישראל על תמיכה בליאון, להם היה רצון שברקת יישאר עוד קדנציה, היה ברור שאפשטיין התמודד רק בשביל למנות את ברקת והתשלום הגיע במזומן."
"  יש מחלוקות קשים וכואבים בתוך ההנהגה בציבור החרדי, גם בציבור הספרדי וגם בציבור האשכנזי, זה מעשה שטן שגורם להרס הציבור שלנו, אני הראשון שביקשתי מליאון שהפסיד להתמודד."
----------------
הטרגדיה בוילאלמסבורג: הכתב יוסי הכט בסיקור נרחב מרגע התעלמות עד המצאות הגופה של חסיד סאטמר הרב מנחם שטארק הי"ד.
----------------
מארגן כינוס ראשי הישיבות התימנים הרב ידידיה ידעי בפירוט מלא על הכינוס לאלי כהן בנייעס החרדי.
במה שונה הכינוס הנוכחי?
מדוע הרב בעדני לא השתתף?
והאם זה קשור לכך שחלק מרבני המרביצי לא הגיעו לכינוס ראשי הישיבות הספרדיים?
מי הרבנים שהשתתפו? והביטויים המעניינים
----------------
מוישי כץ בסיקור נרחב: מסתבר שביטול מסע המועצת לא קשור לכך שהאדמור מבעלזא ביטל את השתתפותו.
מה עומד מאחרי הכינוס של התימנים?
וחושף פרטים נוספים מהרצח המזעזע.
----------------
המשטרה שוחררה את גופת הנגיד ר' מנחם שטארק ע"ה. נמצאת עכשיו בבית הלוויות יראים בוויליאמסבורג
קטטה המונית בציון הבבא סאלי בגלל שהמשטרה רצתה לעצור את הבן של ר' יחיאל אבוחצירא רב העיר רמלה נסיבות המקרה לא ברורות

תגובה 1:

  1. חבל מאד!
    ההורים שלה לא הרשו לה להתחתן עם בחיר ליבה בגלל שהוא היה בעל תשובה וחסיד ברסלב. בסוף היא נהייתה חוזרת בשאלה והתאבדה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.