רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 21 בינואר 2014

השאלון שחייב כל הורה בגור למלאות - הקומוניסטים ברוסיה יש להם הרבה מה ללמוד מגור - לא יאומן


חשבתם פעם שהבעיה היא במרתפי הנ.ק.וו.ד. אתם טועים במרתפי גור הרבה יותר גרוע, מציג אני לכם כאן שאלון אחד מני אחרים שיש שם, שעל כל הורה למלאות, זה לא יאומן עד להיכן הם מרחיקים ועד כדי כך שאין להם אימון באנשיהם שלהם, הם לוקחים בחשבון שכולם משקרים, מפני שאחרת לא היו שואלים את רוב השאלות

המחשבים והאינטרנט נכנס להם חזק לעצמות, הם קולטים היום כי הכל השתנה לא עוד מה שהיה שליטה מלאה על התקשורת, התקופה הזו עברה מן העולם, ובכל זאת הם מבקשים למזער את מקסימום האפשרי או יותר נכון לעשות יותר קשה להשיג אינפרומציה אבל הם חיים בטעות, מפני שלאינטרנט לא צריך עוד מחשב, יש את זה כבר בשעונים ומכשירים אחרים, לא צריכים עוד טלפון לאינטרנט אפשר בהחלט להחזיק כשר ובו זמנים להחזיק אייפוד קטן או שעון או משהו דומה ולקבל שמה הכל

בתוף תקפה קצרה זה יגיע גם עם מכונות כמו מקררים ומכשירי חשמל אחרים שאוטומטית יהיו מחוברים לקליטת סולורלי ויוכלו בבית בכל פינה ובכל מקום לראות, יש את זה כבר במכוניות ובמקומות אחרים, כך שהמאבק הזה של גור הוא עקר, אפשר להשיב על הכל כפי שהם רוצים ולהראות אינטרנט  בדרכים אחרות שאף אחד לא שואל כלל עליהם

3 תגובות:

  1. אוי, כמה שזה פתטי. האם מחברי השאלון באמת ובתמים חושבים שאפשר למנוע מאנשים את הקדמה??? אם כן אז רחמנות עליהם.

    השבמחק
  2. ר' חיים! הם צודקים ! מהנסיון שלי שיש לי PC בבית עם פילטר.וגם יש לי Laptop שאני מחזיק כביכול בעבודה רוב הזמן-חוץ משבת שאני לוקח זה הביתה שלא יגנבו את זה, וזה בלי פילטר ושם אני נכשל בעווה'ר וה' הטוב יכפר

    השבמחק
  3. זה נשמע ש"נתיב" מדווחת להם על כל מנוייה. אחרת מדוע הם מעוניינים לדעת ע"ש מי רשום המנוי במקום העבודה?!
    אם הדבר נכון, חוששני שזו עבירה על החוק!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.