רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 בינואר 2014

מדוע הנייעס החרדי נסגר?

מאת זאגער

אז החלטתי פשוט להסביר את זה בהודעה.

ובכן: בימים האחרונים היינו אני ושותפי איציק, במגעים עם מזכיר המועצת בנוגע לסגירת הקו.

האמת היא שהבנתי עם הזמן שקווי נייעס זה לא טוב לציבור החרדי, ומלאים לשון הרע.

אך התנחמתי בכך שבקו שלנו, סיננו ככל שאפשר את הלשון הרע, יותר מכל הקווים הקיימים.

ויותר מכך אפילו שיבחתי את עצמי, על כך שאני מונע מאנשים אחרים לשמוע קווים אחרים, שבהם לצערי הלשון הרע והרכילות חוגגים.

אולם ביממה האחרונה (חמישי) נפגשנו אני ואיציק השותף, עם מזכיר המועצת, ואברהם רובינשטיין. והם הסבירו לנו, שיש סיכוי שכל הקווים יסגרו אבל אנחנו צריכים להיות הבאים בתור לאחר הקו החרדי.

ואכן הסכמנו.

אך עשינו תנאי והוא: במקרה שעבר חודש מהיום, ושאר הקווים לא נסגרים אנחנו פותחים שוב את הקו.

והם הסכימו לתנאי.

לעת עתה אני מקווה ששאר מנהלי הקווים יתעשתו ויבינו שביכולתם לעשות צעד גדול למען השם יתברך, ולסגור את הקו שלהם.

ואם הם יעשו זאת אני ישמח שבזכותי נמנע המון לשון הרע מישראל.

אבל גם אם הם לא יעשו זאת, אנחנו (אני ואיציק) נחזור ובגדול עם הקו, ונהיה אלטרנטיבה לאלו שרוצים לשמוע קווים שמצייתים לגדולי ישראל.

נהיה היחידים מכל שאר הקווים שמסננים תוכן, וכך נציל אלפי אנשים משמיעת לשון הרע בקווים אחרים, והכול כשהמצפון נקי.

אגב, יש סיכוי שהקווים שצייתו וסגרו יקבלו הקלות מסויימות.

אז אם תשמעו בעוד חודשיים טענות כמו למשל: העסקנים מושחתים שלא סוגרים להם את המספרים מכשרים. או טענות אחרות.

פשוט תענו להם: אתם שקרנים. אתם יכלתם גם להצטרף למצייתי גדולי ישראל  אך בחרתם לא לספור אותם  ופתאום אתם טוענים לאפלייה?

ידידיה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.