רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 14 בינואר 2014

אתרא קדישא פנתה לבית המשפט: וביקשה לבטל את הבחירות שערכו קוני הדירות בטענה כי הצביעו בתעודות מזוייפות

מאת: נאמני העדה החרדית

אם חסר לה ליהדות החרדית שונאים מן החוץ שמצירים את רגליה, הרי שהיום נוספו עליהם בוגדים מבפנים שמסייעים בידם להשחיר את פניו של כלל הציבור החרדי בארץ.
בתביעה שהגישו היום אנשי אתרא קדישא לבית המשפט המחוזי בירושלים, בבקשה לבטל את הבחירות החוקיות שנערכו לפני כשלושה חודשים בין הרוכשים בפרויקט גבעת ירושלים בבית שמש, ובה נבחרה ועדת היגוי המייצגת נאמנה את כלל הרוכשים, לא בחלו אותם רמאים ונוכלים להכתים את כל הציבור החרדי בחותם שקרי של זייפנים, כאשר קשרו בחדא מחתא בין הבחירות לעירית בית שמש שנערכו בתחילת החורף ובין הבחירות של כלל הרוכשים בפרויקט גבעת ירושלים.
בוגדים אלו לא יראו מלצאת ולהכפיש את כל הציבור החרדי בארץ בתואר של זייפניים ורמאים, בו בשעה שכלל הציבור למד להכיר היטב היטב את טיבם של אותם נוכלים, שכבר הספיקו לזייף מכתבים של רבנים ובתי דין, להונות ולספר על עובדות שלא היו ולא נבראו, וראשיהם לא בושו לעמוד ולשקר במצח נחושה בפני קהל עם ועדה.
בתביעתם מציינים העותרים "בכל הנוגע לסיכויי התביעה, לא למותר להפנות את בית המשפט הנכבד להחלטה שניתנה על ידי בית משפט נכבד זה, בשבתו כבית משפט לעניינים מנהליים", "בפסק הדין בעניין הבחירות בבית שמש הורה בית המשפט הנכבד על ביטול הבחירות שנערכו לראש הרשות ולמועצת הרשות המקומית בעיר בית שמש, בשל כך שהוכח כי נעשה ניסיון לזייף חלק מקולות המצביעים".
בהמשך מצביעים העותרים על קשר שקיים לדעתם בין אלו שנגדם הגישו את התביעה המשפטית לבין ראש עירית בית שמש הרב משה אבוטבול ועורך דינו יעקב וינרוט.
בסיום  העתירה הוסיפו העותרים כמה משפטים מזעזעים הקושרים שוב בין הבחירות בבית שמש ותביעתם לביטול הבחירות של רוכשי הדירות בפרויקט גבעת ירושלים, וכפי שנכתב בגוף העתירה:
"מסתבר כי ההליך דנא אינו היחיד שבו מייחלים המבקשים לכך שפעולות של זיוף בבחירות יצלחו את מבחן בית המשפט", "נזכיר, בפסה"ד בעניין הבחירות בבית שמש הנ"ל בוטלו הבחירות לראש הרשות ולמועצת הרשות המקומית בבית שמש, תוך שנפסק כי הסתבר שהייתה אפשרות ממשית להשפעת הליקוי בבחירות על תוצאות הבחירות", "בכל הכבוד אם כך שעה שעסקינן בביטול בחירות לראש ולמועצת רשות מקומית, קל וחומר בשעה שעסקינן בעניין הנדון בבקשה זו".
רבנים ואישי ציבור הביעו שאט נפש וזעזוע מהדיוטא התחתונה שאליה הגיעו אנשי אתרא קדישא ומעצם ההליכה לערכאות, ובפרט על המסירה וההכפשה המחרידה נגד כלל הציבור החרדי במטרה בזויה להכתימו כזייפנים ושקרנים, והנסיון הנואל לקשור בין הבחירות לעיריה בבית שמש עם הבחירות של כלל הרוכשים בפרויקט גבעת ירושלים, ועוד יותר מכך בשעה שעתירה שפלה זו מוגשת על ידי אותם נוכלים מוכרים שאמינותם המפוקפקת ידועה ומפורסמת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.