רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 8 בינואר 2014

המשיחיסטים בכפר חב"ד טוענים את טענות המחבלים הליטאים

מאת משיחיסט תושב הכפר,


מזה כשנים שכפר חב"ד לא נח. 

בינות לבנינים המוזנחים שבבית הספר למלאכה משתכנים מאות סודנים בלתי חוקיים המסתובבים בחוצות הכפר באין מפרע, הפקרות של לעצמה הן מצב ועד הכפר הן מצד המקום, והן מצד הנהלת הכפר,

 שיאים חדשים נרשמו בכפר: 
 ילדי החמד של כפר חב"ד מחתימים סודני בכפר חב"ד, עבור פעילות שהתבקשו לבצע.
כאמור אין מילים לתאר את הסכנה שמידי ערב נפלטים לכפר מאות סודנים... מתחנת הרכבת ומקומות נוספים ואין פוצה פה ומצפצף.

הפקרות מן ההפקרות.

לאחרונה מדברים בכפר שהחיידר החדש נכנס לשם. אני חושב וזו דעה רווחת של הורים רבים נוספים, לשים סוף לדאגה של הסודנים. לשלוח אותם מהכפר אחת ולתמיד לפני שיקראו מקרים מצערים ר"ל.

אני מעריך את ההורים שבמסירות נפש מוכנים לשלוח את ילדיהם ללמוד שם... אני לא מוכן לכזה דבר....

איני מבין כלל וכלל אנשי הנהלת הישיבה שבמקום לגרש את הסודנים מוצאים לנכון להתנכל לחיידר, שסך הכל מתנהל לא  כל כך  לרוחם..
גרשו את הסודנים.

הרי גם אני ורוב הכפר מעדיפים שילדי המשיחיסטים ילמדו בחיידר משלהם ולא יפריעו לחינוך המוצלח בתלמודי התורה הקיימים.

תנו להם לחיות ולא להפריע לנו. חיידר חדש אינטרס משותף של כל הכפר, כפר חב"ד יש בו כח מאוחד!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.